شرکت پس از حادثه لیفتراک جریمه شد

بر اساس HSE، بالابرها به ویژه در محل کار خطرناک هستند و در حدود یک چهارم تمام حوادث حمل و نقل در محل کار دخیل هستند. کد عمل و راهنمایی مورد تایید برای عملیات ایمن از سایت HSE قابل دانلود است.

پوشش‌های بسته‌بندی AkzoNobel بی،ه‌ای در رابطه با این حادثه صادر کرد و یک سخنگوی آن گفت: «پوشش‌های بسته‌بندی AkzoNobel هفته گذشته در رابطه با یک حادثه محل کار، که در سایت ما در بیرمنگام، در 8 می 2018 رخ داد، اعتراف ،د.

تحقیقات HSE نشان داد که پوشش‌های بسته‌بندی AkzoNobel در ارائه ارزیابی ریسک کافی و سیستم کار ایمن ش،ت خورده است. «همچنین عدم نظارت من، وجود داشت. این منجر به اتخاذ و توسعه یک عادت و عمل ناامن در محل شد.

کارگر مجروح در پی این حادثه نیاز به جراحی و پیوند پوست داشت.

گزارش اداره بهداشت و ایمنی (HSE) در مورد این حادثه اعلام کرد: راننده هنگام نزدیک شدن به گذرگاه عابر پیاده سرعت خود را کاهش نداد و دید وی محدود شد زیرا لیفتراک حامل چندین کانتینر فله می، بود.


منبع: https://www.printweek.com/articles/firm-fined-after-forklift-incidentوی افزود: “سلامت و ایمنی مردم ما اولویت اول ما است و ما شدت این موضوع را درک می کنیم و آن را بسیار جدی می گیریم.

ما یافته های دادگاه و جریمه اعمال شده را می پذیریم و به طور کامل با HSE همکاری کرده ایم. اقدامات ما از زمان این حادثه نشان دهنده تعهد ما به تضمین ایمنی کارکنانمان است و ما به تلاش خستگی ناپذیر برای جلوگیری از وقوع حوادث مشابه در آینده ادامه خواهیم داد.

کارگری که مجروح شده بود از روی گذرگاه عابر پیاده در محل عبور می کرد که یک لیفتراک که توسط یکی دیگر از کارگران آکزو،ل هدایت می شد، با او برخورد کرد و پا و مچ پایش له شد.

“اولین افکار ما با همکار سابق خود است که آسیب دیده است و ما عمیقا از آسیب ناشی از این حادثه متاسفیم. همکار سابق ما در پی این حادثه نتوانست به سر کار خود بازگردد، اما ما به طور منظم در تماس بودیم و تا زم، که ،ب و کار را ، کرد، حقوق کامل او را پرداخت کردیم.


یک تامین کننده متخصص این صنعت پس از له شدن پای یکی از کارکنان توسط یک لیفتراک 600 هزار پوند جریمه شد.

بازرس HSE ماری وی، اظهار داشت: “این حادثه می تواند به راحتی توسط کارفرما که خطرات را به اندازه کافی ارزیابی کرده و اطمینان حاصل کند که یک سیستم حمل و نقل من، در محل کار با مدیریت و نظارت صحیح اجرا شده است، جلوگیری شود.”

شرکت AkzoNobel Packaging Coatings 600000 پوند جریمه شد و به پرداخت هزینه های 3188.60 پوند محکوم شد.

این حادثه در ماه می 2018 در سایت پوشش بسته بندی AkzoNobel در بیرمنگام رخ داد.

محصولات این شرکت شامل قوطی های مورد استفاده برای غذا و نوشیدنی و جوهرها و پوشش های مخصوص تزئینات ف،ی است.

هفته گذشته در دادگاه دادگستری بیرمنگام، این شرکت به نقض بخش 2 (1) قانون بهداشت و ایمنی در محل کار 1974 اعتراف کرد.