شتاب دهنده راه اندازی: آیا PanX شبیه سازی برای چاپ سه بعدی را مختل می کند؟ – 3DPrint.com

توانایی تعیین فرآیندهای مختلف به صورت حجمی بسیار مهم است. ما از فرآیندهای بسیار متفاوتی در مناطق مختلف ساختمان استفاده می کنیم که شامل توان های مختلف و تنش های داخلی ناشی از آن است. بدون این قابلیت، هیچ ابزار شبیه سازی نمی تواند قطعات چاپ شده با پارامترهای Velo3D را به دقت شبیه سازی کند. همچنین، سرعت شبیه‌سازی در وضوح‌های مرتبط ضروری است—مشتریان ما قطعات بزرگ و پیچیده را با Sapphire XC ما چاپ می‌کنند. بنابراین، ما باید به طور دقیق ویژگی های نازک (کمتر از 1 میلی متر) را حل کنیم و در عین حال حجمی با قطر 600 میلی متر و ارتفاع تا 1000 میلی متر را نیز شبیه سازی کنیم. ابزارهای نرم‌افزار شبیه‌سازی افزودنی سنتی یا ویژگی‌های نازک را تا حدی همگن می‌کنند که به طور قابل‌توجهی بر دقت تأثیر منفی می‌گذارند، یا نمی‌توانند با منابع مح،اتی کاربردی تجاری (ی،ی نه HPC/ابر رایانه‌های تخصصی) مش‌بندی و اجرا شوند. تعادل بهتری از مفروضات ضروری است. PanOptimization با ما همکاری کرده است تا در صورت نیاز به شبیه سازی پیچیدگی اضافه کند. با ماشین‌های بزرگ‌تر که نرخ رسوب بالاتری دارند، دقت در سمت حرارتی شبیه‌سازی برای موفقیت در ساخت و همچنین برای دستیابی به هر چیزی دقیق در شبیه‌سازی تغییر شکل حیاتی است. توانایی گنجاندن معقول پودر در یک شبیه‌سازی، به جای داشتن یک «هیت سینک آهسته بی‌نهایت»، به ما این امکان را می‌دهد تا مسائل حرارتی و اعوجاج ناشی از حجم‌های پودر به دام افتاده یا قطعات مجاور که شرایط حرارتی محلی بالاتری ایجاد می‌کنند را تکرار کنیم.

من معمولاً سعی می‌کنم روی زمین بمانم و در مورد چیزهای جدید شوق کم یا بدون اشتیاق اشتباه کنم. این از لحاظ تاریخی یک رویکرد خوب در پرینت سه بعدی بوده است. با این حال، در کاوش من در مورد استارتاپ PanOptimization و خط نرم‌افزار PanX آن برای شبیه‌سازی و بهینه‌سازی تولید افزودنی (AM)، در هر مرحله مشتاقانه‌تر می‌شوم.

PanX از همه راه‌های درست متفاوت است و بدون هیاهوی زیاد، اساساً تحلیل اجزای محدود (FEA) را مختل می‌کند. PanOptimization بسیار متفاوت است زیرا شرکتی متشکل از سه نفر است. بنیانگذار Pan Michaleris، که Pan Computing را تأسیس کرد و آن را در سال 2016 به Autodesk فروخت، دارای 30 سال تجربه در مدل سازی ترمو مک،کی است. حل‌کننده FEA Pan Computing، CUBES، تبدیل به Netfabb Simulation شد و همچنین در Fusion ادغام شد. دو کارمند دیگر اریک دنلینگر و تای، نلسون هستند. اریک به مدت یک دهه در مورد رفتار حرارتی رسوب مستقیم انرژی (DED) تحقیق کرد و ویراستار کتاب unputdownable است. مدلسازی حرارتی مک،کی ساخت افزودنی. تای، در مرکز تحقیقات جنرال الکتریک و GE Aviation در مدل سازی و شبیه سازی کار می کرد. او نرم افزار SimComp شرکت GE Aviation را توسعه داد و به توسعه نرم افزار GE Amp کمک کرد.

¨از آنجایی که ساخت مجدد آن بسیار گران است، ما بیشتر از قطعات پشتیب، می‌کنیم، اکنون می‌تو،م آن را کاهش دهیم و مشکلات دیگر در ساخت‌ها مانند ، خوردگی را پیش‌بینی کنیم و به دنبال نقاط داغ در ساخت‌ها باشیم. ما می تو،م در نرم افزار با استراتژی های مختلف به سرعت تکرار کنیم تا ببینیم کدام یک بهترین است.¨

د،ل دریسکول، مهندس تولید در Velo3D، به طور گسترده با PanX کار می کند. برای او مهمترین کاری که PanX انجام می دهد این است که

مارک کربی بیش از 36 سال برای رو، رویس، رنیشاو و دانشگاه واترلو در زمینه هوافضا و افزودنی کار کرده است. او اکنون در Tronosjet، یک شرکت کانادایی با گواهینامه AS9100D، قادر به تایید و تایید تعمیرات و تعویض هواپیماهای تجاری است. او همچنین از PanX استفاده می کند. مارک با دلکام و پاورمیل بزرگ شد و مسیر ابزاری را که نخواست شبیه سازی کند ندیده است. با این حال، علاوه بر این، بسیاری از مردم «با چرخ‌های شما بالا فرود می‌آیند» زیرا زمان لازم برای شبیه‌سازی قطعات پرینت سه‌بعدی را ندارند. قبلاً، او شبیه سازی برای افزودنی را “بیش از حد کند، نادرست، یا هر دو و غیرعملی برای انجام” تشخیص داده بود. اکنون روی لپ تاپ او اجرا می شود و علاوه بر کاهش اشتباهات، او همچنین می بیند که چگونه نرم افزار به او اجازه می دهد پیشرفت کند.

این شرکت ممکن است در طول زمان چند نفر دیگر را استخدام کند اما می خواهد کوچک بماند. به لطف ،وج قبلی، آنها از خود تأمین مالی می شوند و به دنبال سرمایه گذار نیستند. آنها همچنین در حال حاضر سودآور هستند و می خواهند به جای “منفجر ،” یا تعقیب درآمد، محصول خود را به آرامی بسازند و بهبود بخشند. این یک فرو رفتن طراوت در یک مدل کارآفرینی متفاوت نسبت به مدل استارتاپ معمولی است. شاید در بازار فعلی، با کندی جریان معامله، PanOptimization یک مدل کوچک اما زیبا است. چه می‌شود اگر سه نفر فوق‌العاده خوب داشته باشید و سپس به مدت پنج سال به آنها پول بدهید تا محصولی ظاهر شود؟ ل،ت به هکرهای رشد

از منظر قابلیت استفاده، پرینترهای بزرگ و قطعات بزرگ بسیاری از ابزارهای سنتی را روان می کنند. اینها دقیقاً قطعاتی هستند – مانند محفظه‌های احتراق موشک – که باعث پذیرش ماشین‌های بزرگ و سیستم‌های چند لیزری می‌شوند. شرکت های نیروی هوایی و فضایی جدید به دنبال قطعات ف،ی عظیمی هستند که می خواهند به سرعت بسازند. ش،ت در ساخت یک هفته ای روی یک دستگاه 3 میلیون دلاری، گران است. با این حال، از دست دادن برنامه پرتاب یا ناامید ، آژانس ماهواره نظامی محلی شما می تواند حتی پرهزینه تر باشد. همانطور که د،ل اشاره می کند، قبلاً برای انجام بسیاری از این مح،ات به یک ابر رایانه نیاز داشتید. یک پیمانکار دفاعی نیز احتمالاً این موارد را در AWS ظاهر نمی کند. ایجاد مش‌ها با جزئیات لازم و در عین حال کاربردی بودن نیز بسیار مهم است. با قطعات پیچیده، مانند مبدل های حرارتی، پودر به دام افتاده نیز یک مشکل پیچیدگی قابل توجه است.

PanX از یک رویکرد مدل‌سازی چند شبکه‌ای جدید استفاده می‌کند که امکان تولید و حل مش‌های FEA متشکل از 500 میلیون گره را فراهم می‌کند. هدف این شرکت تولید نتایج با دقت و وضوح بالا و در عین حال حساسیت های مح،اتی است. هدف آنها ارائه خط تولید FEA است که نه تنها به ،وان “چک لیست قبل از پرواز” عمل می کند، بلکه نتایج ساخت را در هر مقیاسی بهبود می بخشد. رویکرد چندشبکه ای و وضعیت آنها به ،وان یک بازیگر جدید در یک بازار شناخته شده مطمئناً توجه را به خود جلب خواهد کرد. آیا تیم کوچک PanX این وعده را به یک تجارت م،ب ادامه خواهد داد؟ این چیزی است که ما هنوز باید ببینیم. من مطمئناً مشتاقم و حواسم هست – شما؟

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/310195/s،up-accelerator-will-panx-disrupt-simulation-for-3d-printing/

من فکر می‌کنم مدل محافظه‌کارانه‌تر PanX طراوت‌بخش است و باید توسط افرادی که به یک سرمایه‌گذاری تجاری جدید فکر می‌کنند بررسی شود. اما کاری که PanX انجام می دهد شاید جالب تر باشد. FEA تا حدودی یک تضاد بین غول‌ها بوده است، با ANSYS، Altair، Siemens، D،ault، COMSOL، و سایرین که در صنایع و برنامه‌های خاص حاکم بوده‌اند و در همه زمینه‌ها با آن مبارزه می‌کنند. این شرکت کوچک و کوچک قصد دارد آن گاری سیب را انعام دهد. PanX برای پاسخگویی به بازار افزودنی ها ساخته شده است و به کاربران امکان می دهد کارهایی را روی رایانه های شخصی رومیزی انجام دهند که معمولاً به سیستم های ابری یا HPC نیاز دارند، همه اینها در حالی که قطعات را به طور کارآمد مش بندی و حل می کنند.

مارک سه ماشین Renishaw را اجرا می کند که بیشتر از تیت،وم، مس و آلومینیوم ساخته می شود. برای او، PanX ارزشمند بوده است، به خصوص زم، که به او اجازه می دهد اعوجاج را جبران کند و تداخل پوشش مجدد را بررسی کند. همچنین به او کمک می کند تا استراتژی های پشتیب، هوشمند را جستجو کند. او PanX را به اجرای یک چک لیست قبل از پرواز تشبیه می کند و از آن برای حدود 80٪ از تمام ساخت های خود استفاده می کند.