سناتورهای کینگ و کالینز از پذیرش چاپ سه بعدی برای وزارت دفاع حمایت می کنند – 3DPrint.com

در جلسه استماع سنای نیروهای استراتژیک، سناتور مستقل مین، آنگوس کینگ (I-ME) اصرار کرد و، دفاع (DoD) از فناوری چاپ سه بعدی برای نگهداری سریع تر و مقرون به صرفه تر تج،ات نظامی استقبال می کند. در طول جلسه، کینگ حمایت قوی خود را از تولید افزودنی (AM) ابراز کرد و پتانسیل آن را برای متحول ، نحوه عملیاتی نگه داشتن نیروهای و، دفاع آمریکا برجسته کرد.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/309938/senators-king-and-collins-advocate-3d-printing-adoption-for-department-of-defense/

دریاسالار ویلیام هیوستون، معاون مدیر دفتر راکتورهای هسته ای نیروی دریایی، شور و شوق کینگ را تکرار کرد:

اگرچه حمایت از پذیرش AM در این جلسه فردی ممکن است به خودی خود باعث افزایش پذیرش آن نشود، اما نشان دهنده وضعیت بخش چاپ سه بعدی است. ،ت های ملی، با ایالات متحده و چین که بزرگترین بازیگران آن هستند، اساساً در حالی که بازارهای اقتصادی بهبود می یابند، AM را حمل می کنند. در مورد ایالات متحده، این و، دفاع، با نیروی دریایی در صندلی راننده است که تا حد زیادی انجام می شود. با این حال، سال آینده یا سال بعد از آن، ممکن است شاهد گفت،ای مشابه در سایر بخش های ،ت فدرال باشیم. و همانطور که در “وضعیت تولید افزودنی چینی: خلاصه فرصت بازاراز AM Research، همان گفتمان مطمئناً در چین نیز ظاهر می شود.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

شایان ذکر است در اینجا نقش مهمی است که نیروی دریایی و برنامه زیردریایی هسته ای آن در AM داشته است. همانطور که ،نتسکی در AM Research توضیح می دهد.ساخت افزودنی برای نظامی و دفاعیطبق گزارش، نیروی دریایی اساساً استانداردهای چاپ سه بعدی را به گونه ای تنظیم می کند که بقیه نیروهای مسلح و سپس سایر ارگان های ،تی بتوانند از آن پیروی کنند.

حمایت کینگ از داستان های موفقیت مرکز ساختارهای پیشرفته و کامپوزیت دانشگاه مین نشات می گیرد که دارای بزرگترین چاپگر سه بعدی جهان است. این مرکز قبلاً نتایجی را برای و، دفاع ارائه کرده است و دو کشتی در مقیاس بزرگ را در سال 2022 پرینت سه بعدی کرده است. خارج از آن، این دستگاه می تواند برای مسکن پرینت سه بعدی و ابزارسازی پره های توربین بادی، از جمله کاربردهای دیگر، استفاده شود.

“خب، من خوشحالم که در مورد تولید مواد افزودنی می شنوم. اعتقاد من این است که در هر کشتی و در هر چوب لباسی باید یک چاپگر سه بعدی وجود داشته باشد و وقتی یک پلتفرم می‌،یم باید دارایی م،وی را ب،یم. بنابراین، ما می‌تو،م قطعات را به روشی بسیار کارآمدتر نگهداری و بسازیم.»

“من کاملا موافقم. اپراتورها چاپگر روی خود دارند. برخی از زیردریایی‌های ما در واقع با چاپگرها مستقر شده‌اند، و در واقع برخی از قطعات را قبلاً برای آن ساخته‌اند. دریاسالار هیوستون گفت: ما باید آن را گسترش دهیم. و اکنون بیشتر به سرعت مربوط می شود تا فرآیندی که شما استفاده می کنید. و ما متوجه می‌شویم که تولید افزودنی‌ها – سریع‌تر از ریخته‌گری خالص است، ریختن ف، مذاب در ماسه و سپس حذف تمام آن ف، اضافی – تمام کاری که باید انجام دهید این است که زمان واقعی تولید را حذف کنید. شما می تو،د برای چیزهای دیگر استفاده کنید. و بنابراین، من آن را کاملاً مانند شما می بینم و ما فقط باید به راهبری ادامه دهیم.»

به طور مشابه، در جلسه استماع تخصیص اعتبارات برای بررسی درخواست بودجه سال مالی 2025 برای ارتش ایالات متحده، سناتور آمریکایی سوزان کالینز چگونگی پشتیب، UMaine از خدمات مسلحانه آمریکا را برجسته کرد. سناتور کالینز نایب رئیس کمیته تخصیص اعتبار و عضو رتبه بندی کمیته فرعی دفاع است.

چاپگر سه بعدی پلیمری جدید UMaine، FoF 1.0، بزرگترین چاپگر سه بعدی پلیمری جهان. تصویر از UMaine.

کینگ رئیس کمیته فرعی کمیته نیروهای مسلح سنا در نیروهای استراتژیک است که بر نیروهای استراتژیک و دفاع موشکی ایالات متحده نظارت دارد. اتفاقاً در همین منطقه خاص است که AM به طور قابل توجهی خود را به و، دفاع ثابت کرده است. همانطور که توسط مت ،نتسکی، تحلیلگر ماکرو 3DPrint.com به طور عمیق بحث شده است، دب اکبر به Velo3D (NYSE: VLD) ماشین هایی برای چاپ سه بعدی موتورهای موشک جامد برای دفاع موشکی. به‌،وان یک تامین‌کننده کوچک دفاعی، Ursa Major نسل جدیدی از ،ب‌وکارها را نشان می‌دهد که از و، دفاع با عملیات‌های تولیدی زیرک‌تر حمایت می‌کنند. در این راستا، شرکت‌هایی مانند Velo3D و تامین‌کننده لیزر آن، nLight، به دلیل نقش آنها به ،وان تامین‌کنندگان فناوری پیشرفته ایالات متحده که در غیر این صورت از آنچه ،ت فدرال به‌،وان متخاصم معرفی می‌کند، برای توسعه پایگاه صنعتی دفاعی حیاتی هستند. ی،ی چین و روسیه.