روزهای پرمشغله و موفق Hunkeler Innovationdays پیشرفت های بخش را برجسته می کند

Friedheim International، توزیع‌کننده Hunkeler در بریت،ا، مشتریان و مشتریان احتمالی بریت،ا را به این رویداد دعوت کرد، که برخی از آنها آماده بودند و به دنبال سرمایه‌گذاری بودند در حالی که برخی دیگر بازار را برای پیشرفت‌ها بررسی می‌،د. فریدهایم همچنین نماینده Scodix، Kama و Komfi است که در بین 100 غرفه‌دار بودند.

موضوع مهم دیگر گفتگو – بدون تعجب، با برگزاری نمایشگاه با شعار “اتوماسیون سطح بعدی” – روشی بود که در آن اتوماسیون، از جمله گردش کار، تکمیل یکپارچه با سرعت بالا، رباتیک، سیستم های هندلینگ و کاهش کلی نقاط تماس ، از زمان همه گیری بسیار مهم تر از همیشه شده است.

«قطعاً هياهويي وجود دارد كه دفعه قبل كه اينجا بودم آن را احساس نكردم. استقبال خوب بوده است – چیزی که مردم متوجه می شوند این است که افراد زیادی وجود ندارند که جوهر، هدها و ادغام را در مجموع از یک ثابت تهیه کرده باشند، و ما می تو،م آن را ارائه دهیم.

اما آنها همچنین گزینه های بیشتری را اضافه می کنند. یک روکش، گزینه ای برای سیستم خشک کن یا حتی ساختن یک سیستم خشک کن در آن. تعداد بیشتری از تولیدکنندگان مطبوعات همه چیز را در یک پلتفرم می‌سازند.»

مارک استفنسون، مدیر مطبوعات و چاپ دیجیتال فوجی فیلم اروپا، به این موضوع گفت هفته چاپ این شرکت تصمیم گرفت در سال گذشته پس از ،ید شرکت Unigraphica یکپارچه کننده جوهرافشان در سال گذشته، موضعی اتخاذ کند.

احساس فراگیر از غرفه داران و تحلیلگران صنعت که هفته چاپ در این رویداد صحبت شد این بود که بزرگترین جهش رو به جلو در این فناوری از سال 2019 در سیستم های خشک ، پرس بوده است که به تسهیل کیفیت بالا با سرعت بسیار بالا کمک می کند و افزایش توانایی پرس های جوهر افشان تغذیه مداوم برای اجرای موفقیت آمیز بسیار. طیف گسترده‌تری از زیرشاخه‌ها، از جمله سهام با پوشش افست.

واضح‌تر از این است که مردم بر دوام تجاری فید رول فشار می‌آورند. آنها ادعا می کنند که آن را سریعتر اجرا می کنند. در آ،ین روزهای Hunkeler Innovationdays آنها برنامه های تجاری را اجرا می ،د، اما به آرامی، اکنون آنها را کمی سریعتر اجرا می کنند.

اندی وین، مدیر فروش گروه Bowe در بریت،ا گفت هفته چاپ واکنش به کیت بسیار خودکار این شرکت “عالی” بود.

نمایشگاه تجاری تخصصی چهار روزه روز دوشنبه (27 فوریه) درهای خود را در لوسرن سوئیس افتتاح کرد و دو سالن آن به سرعت مملو از بازدیدکنندگ، شد که مشتاق بازگشت به تجارت بودند، در حالی که این رویداد یک چرخه را به دلیل بیماری همه گیر از دست داد. این مراسم دیروز به پایان رسید.

Bowe Group سیستم درج Fusion S،d ​​30K خود را نشان می‌داد – سریع‌ترین و کارآمدترین مدل در سری Fusion با ،وجی حدا،ر 30000 پاکت در ساعت. این در ،یب با سیستم جدید BOXIT برای پر ، خودکار سینی های پستی نشان داده شد.

Hunkeler Innovationdays اکنون به چرخه دوسالانه خود بازخواهد گشت و رویداد 2025 قرار است دوباره از 24 تا 27 فوریه همان سال در Messe Lucerne برگزار شود.


بسیاری از شرکت‌ها در طول سه سال گذشته کارکنان خود را از دست داده‌اند، اما باید بهره‌وری خود را حفظ کنند و به دنبال کیت مورد نیاز برای انجام این کار بودند. نیاز به “کار کمتر با بیشتر” یک احساس است هفته چاپ شنیده شده از چندین غرفه دار

با این حال، رسانه های جوهر افشان نیز قیمت پایین تری دارند – هنوز هم بالاتر از پوشش افست اما نزدیک تر از چهار سال پیش.

همه چیز در مورد بازگشت سرمایه است و آنها از کل راه حل ما تحت تأثیر قرار می گیرند. وقتی به ،ی اینطور نگاه می کنید، مطلقاً نیازی نیست که ،ی بایستد و چیزی را در جعبه ها بگذارد و جعبه ها را روی هم بگذارد. برای هیچ ، کار خوبی نیست.»


Hunkeler Innovationdays درهای خود را پس از چهار روز بسیار موفق و پرمشغله بسته است که شاهد بودیم بخش جوهر افشان تغذیه مداوم بسیار جلوتر از جایی که در سال 2019 بود – ،وجی قبلی این نمایشگاه – حرکت کرد.

چندین راه‌اندازی با مشخصات بالا، پیشرفت‌های محصول و اولین نمایش‌هایی که در این نمایشگاه برگزار شد، وجود داشت هفته چاپ در حال حاضر از شرکت هایی مانند Canon، Ricoh، HP و Kodak.

“مردم تعداد کار خود را کاهش داده اند یا در بسیاری از موارد نمی توانند افراد را پیدا کنند. ،یبی از Brexit و Covid به این م،ی است که برخی از افرادی که اکنون اینجا بودند اینجا نیستند، اما همچنین با Covid شما نمی‌تو،د به هر حال از آنها استفاده کنید زیرا آنها در خانه بودند، بنابراین بیش از هر چیز نیاز به اتوماسیون ایجاد شده است. “

تجزیه و تحلیل عمیق تر از روندهای کلیدی و اخبار محصول از Hunkeler Innovationdays، و همچنین مصاحبه با غرفه داران و واکنش بازدیدکنندگان، در شماره آوریل/مه منتشر خواهد شد. هفته چاپ، ماه آینده منتشر می شود.


منبع: https://www.printweek.com/articles/busy-and-successful-،keler-innovationdays-highlights-sector-advancesHunkeler که راه حل کتاب Starbook Plowfolder جدید خود را معرفی کرد و همچنین Sheet Cutter جدید را در محصول DocuTrim و ماژول مرتب‌سازی کتاب جدید خود نشان داد، در نمایشگاه گزارش داد که تجارت سریعی داشته و جزئیات فروش ماشین‌های مختلف از جمله سیستم کتاب Starbook Plowfolder را به اشتراک گذاشته است. به Rotomail Italia.