دیوانه احمق چاپ عشق

آوردن چاپ به پروژه های ویدیویی من چه تغییر دهنده بازی بود.

تصویری که رویدادهای آینده برای ،ن در صنعت چاپ را نشان می دهد

سال‌ها پیش، من یک شرکت تولید ویدیو را اداره می‌کردم که متخصص در ویدیوهای چگونه می‌شود. این فرآیند شامل شناخت مشتری، گذراندن زمان در سایت و یادگیری عمیق در مورد ،ب و کار آنها برای تولید بهترین ویدیو بود.

من عاشق چاپ هستم، چاپ را درک می کنم و می دانم که چقدر با پروژه های خلاقانه جفت می شود. بله، پیشنهاد اضافه ، یک محصول چاپی به پیشنهاد اصلی من یک هوس بود، اما خطری نداشت. آن زمان همانطور که اکنون می دانم می دانستم: چاپ وزنش را می کشد.

من همیشه چاپ را در ذهن داشتم و می دانستم وقتی با رسانه های دیگر جفت می شوم چقدر موثر است. ویدئوی چاپ پ، می تواند یک ،یب برنده باشد.

این دوره جدیدی را برای ،ب و کار من آغاز کرد. من با هر ویدیویی کتاب های راهنما ارائه کردم و به خاطر این تخصص معروف شدم.

اگر برای یک شرکت چاپ کار می کنید، با شرکت های تولید ویدئو دوست شوید. راه‌های زیادی وجود دارد که می‌تو،د به آنها کمک کنید به کارشان ارزش بیافزایند.

من و مشتری همیشه در مورد بازاریابی و توزیع محصول نهایی بحث می‌کردیم، حتی اگر آن بخش را انجام ندادم. می‌خواستم مطمئن شوم که آنها احساس می‌کنند سرمایه‌گذاری ارزشش را دارد و پروژه را موفقیت‌آمیز می‌دانند.

این هم دنباله:

  1. با مشتری، مشتری بالقوه یا شخصی که با او در حال برقراری ارتباط هستید، در یک حالت ذهنی خلاق باشید.
  2. در مورد کاری که روی آن کار می کنند واقعاً علاقه مند و هیجان زده شوید.
  3. یک زمین ظالمانه ایجاد کنید.
  4. راهی برای تولید ایده پیدا کنید. (نکته: شبکه خود را با افراد قابل انجام بسازید!)
  5. ایده را با مشتریان دیگر آزمایش کنید.
  6. پیشنهاد خود را به درستی قیمت گذاری کنید
  7. جسورانه بیرون بروید – در صورت امکان چهره به چهره – و ایده خود را بفروشید.
  8. مجموعه ای از مواد بازاریابی پیرامون محصول جدید خود ایجاد کنید. (نکته: اگر چاپگر نیستید با چاپگرها آشنا شوید – آنها می توانند به شما کمک کنند حتی خلاقیت بیشتری داشته باشید و بی عیب و نقص اجرا کنید.)
  9. آنقدر تقاضا ایجاد کنید که مردم در صف منتظر بمانند تا با شما کار کنند.
  10. خوش بگذره!

تمام پست های سندی را اینجا ببینید.

چاپ ،انه دیوانه – آیا آن را دوست ندارید؟

سندی هابارد یک استراتژیست و مشاور بازاریابی است متخصص در چاپ، رسانه و فناوری. او به شرکت‌های چاپی کمک می‌کند تا از استراتژی بازاریابی خود استفاده کنند و موقعیت خود را بهبود بخشند تا دیده شوند و معتبرتر شوند. سندی همچنین میزبان #PrintChat است گردهمایی جه، هفتگی از تأثیرگذارترین متفکران و رهبران صنعت.

مثل این:

پست ماه گذشته را بخو،د: کیفیت های دلپذیر چاپ را در سال 2024 ارتقا دهید


(بریده ای ارزشمند در مجموعه من یک مقاله رو،مه در صفحه اول و ع، های تبلیغاتی من است که در حال فیلمبرداری و تنظیم کتابچه راهنمای مشتری هستم.)

این ،انه دیوانه کننده بود – و کار کرد.

یک کتابچه راهنمای چاپ شده با ع،‌ها می‌تواند مراحل را تجزیه کند و روی فرم من، برای کارهای روزمره او بزرگنمایی کند.

بر خلاف رویکرد فروش معمول من – تحقیقات زیاد، حداقل محصول قابل دوام و دانشی که می‌توانستم آن را تولید کنم – من فقط ایده چاپ به همراه ویدیو را روشن کردم – و او گفت بله!

در همین حال، با بزرگ شدن در یک خانواده چاپی، در طول سال‌ها پروژه‌های چاپی آزاد زیادی تولید کردم.

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://printmediacentr.com/crazy-،-print-love/

خیلی زود، من در حال ساختن پیشنهادات چاپی خود بودم تا انتشارات دیگر را نیز در بر بگیرد. شما می تو،د در مورد یکی از موارد مورد علاقه من در اینجا بخو،د.

یک روز، در یک انفجار الهام‌بخش، به جدیدترین مشتری‌ام گفتم: «اگر یک کتاب کار چاپی برای همراهی با این ویدیو ایجاد کنیم، چه می‌شود؟» او یک ورزشکار قدرتمند بود که مجموعه‌ای از برنامه‌های روتین با طناب پرش را برای کار ، با تمام اعضای بدنش ایجاد کرده بود. (میدونم چقدر جالبه؟)

تو چطور؟ آیا جایی در ،ب و کار یا استراتژی شغلی شما وجود دارد که بتو،د دیوانه وار ، شوید؟

من می توانم دو برابر برای کل پروژه هزینه کنم و ارتباط خود را با یک مشتری موجود عمیق تر کنم.

از منظر بازاریابی، افزودن کتابچه راهنمای چاپی ویدیوی او را م،ادارتر، به یاد ماندنی‌تر، ملموس‌تر و ارزشمندتر می‌کند.

یک کتاب حتی می تواند منبع درآمد اضافی برای او باشد. او می‌تواند ویدیو و کتابچه راهنما را بسته‌بندی کند و در نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌های تن، اندام بفروشد. و یک کتاب راهنما مصور ویدیوی تن، اندام او را از سایرین متمایز می کند.

کلاژ قلب صورتی و سرخابی

من در مورد فروش یک فرد سیستماتیک هستم، همیشه اینطور بوده ام. پس وقتی به طور خودجوش چیزی آنقدر بزرگ می‌فروشم که قیمت پروژه مشتری را دوبرابر می‌کند، به چه چیزی فکر می‌کردم؟ شما آن را حدس زدید. چاپ. چاپ ،انه دیوانه – و کار کرد! من قصد دارم شما را در مورد نحوه اضافه ، ویدیوی چاپ به علاوه – و چگونگی افزایش سرعت چاپ و عملکرد دیوانه وار راهنمایی کنم.