خلق آینده چاپ با هم در دروپا 2024

بسته بندی، منسوجات، و پایداری موضوعات سنگ بنای دروپا 2024 هستند. برنامه نویسی در مورد روندهای تجاری چاپ و بهترین شیوه ها، تازه وارد، که فناوری را معرفی می کنند و آنها را مختل می کنند، و شرکت های تاسیس شده ای که محصولات و خدمات جدید را راه اندازی می کنند، فرصت های فراو، را برای یادگیری در طی 11 روز و سپس اعمال می کنند. به دنیای شما تا بهترین مسیر را برای شما پیدا کند و به سمت جلو حرکت کند.

افراد کمتری در سیاره زمین در چاپ، ،ید چاپ و مصرف چاپ کار می کنند. این یک واقعیت است، به این م،ی که افراد کمتری در این صنعت کار می کنند. منطق ما را به یک نتیجه ساده می رساند. امسال نسبت به سال های گذشته حضور کمتری در دروپا وجود خواهد داشت. بنابراین، می‌تو،د با مقایسه اعداد و ارقام مربوط به دنیای پیش از همه‌گیری با آنچه برای سال 2024 گزارش شده است، از همه نکات درباره «هنوز مرتبط» بودن دروپا صرفنظر کنید.

کیفیت بر کمیت

،، که نمایشگاه و حضور را انتخاب کرده اند همه چیز مهم هستند. افراد و شرکت‌هایی که روی آینده خود، آینده شما و آینده صنعت سرمایه‌گذاری می‌کنند، با حضورشان.

پست ویژه دبورا را ببینید: 3 استراتژی تاکتیکی برای ایمن ، تجارت چاپ جدید در تابستان

پاد،ت ها را از The Printerverse کاوش کنید

فراخو، همه دختر، که چاپ می کنند!! به ما در لینکدین بپیوندید و ما را بررسی کنید برنامه آموزشی اصلاح شده – رایگان است!

و آره، پیداش کردم هر کجا! PS… من در سال 2024 حتی بیشتر انتظار دارم.

لطفاً برای پست‌های موضوعی و اطلاعاتی که به صندوق ورودی شما تحویل داده می‌شود، در اخبار PMC از The Printerverse مش، شوید.

درود بر شهروندان چاپگر! پس از 8 سال طول،، دروپا، مهم ترین رویداد جه، چاپ جهان از 28 می تا 7 ژوئن در دوسلدورف آلمان برگزار می شود. در حالی که تعداد خیره‌کننده‌ای از غرفه‌داران، بازدیدکنندگان، کشورهای ارائه‌شده، راه‌اندازی‌های فناوری و مترمربع در سراسر Messe در طی ۱۱ روز وجود خواهد داشت، من قصد دارم بر مأموریت دروپا تمرکز کنم، نه معیارها.

دبورا کورن سفیر بین کهکش، در Printerverse در Print Media Centr، یک ،یدار چاپ، سخنران و وبلاگ نویس صنعت بین المللی، و پرورش دهنده متخصصان تولید چاپ، گروه چاپ شماره 1 در لینکدین. او از طریق آموزش، رویدادها، پاد،ت ها از The Printerverse، منابع چاپی و منابعی را برای متخصصان چاپ و بازاریابی فراهم می کند. ProjectPea،.TVو مجموعه‌ای از ابتکارات اجتماعی از جمله دختر، که چاپ می‌کنند و روز جه، چاپ،

و این همان چیزی است که دروپا در مورد آن است … آینده.

همه پست های دبورا را ببینید


DeborahCorn-PrintMediaCentr

ما آینده را با هم خلق می کنیم

ps… اگر نمی تو،د به دوسلدورف برسید، سندی هابارد تمام اطلاعاتی را که برای حضور در میزتان نیاز دارید در این پست ارائه می دهد.

18 سالن، فرصت های گسترده برای آموزش و شبکه، آبجو سرد آلم،، کری وورست گرم، و آینده چاپ در انتظار شماست!

آینده فناوری

ProjectPea،.TV در حال پخش PRINTSPIRATION برای مارک ها، آژانس ها، دانشجویان و چاپگرها است!

دبورا همچنین به شرکت‌ها کمک می‌کند تا با استفاده از بیش از 25 سال تجربه به‌،وان یک آژانس، برند و ،یدار چاپ شرکتی که صدها چاپگر و ارائه‌دهنده خدمات را ارزیابی، استخدام و با آنها کار کرده است، روابط م،ادار و سودآورتری با مشتری ایجاد کنند.

غرفه داران و بازدیدکنندگان دروپا 2024 برای برنده شدن در آن هستند. غرفه داران برای ایجاد چشم انداز خود برای آینده چاپ از طریق محصولات و خدمات حضور دارند. بازدیدکنندگان برای ایجاد آینده ،ب و کار خود با شرکای استراتژیک که می توانند به آنها کمک کنند تا به آنجا برسند، ظاهر می شوند.

چاپ طول، و موفق!

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://printmediacentr.com/creating-the-future-of-print-together-at-drupa-2024/

من همچنین با صدها بازدیدکننده ملاقات کردم و با آنها صحبت کردم که مرا از رسانه های اجتماعی شناختند و با مهرب، از “دبورا از اینترنت” در کمپ اصلی خود با HP در سالن 17 سلفی خواستند، و همانطور که در اطراف Messe قدم می زدم و تمام سالن ها را کاوش می کردم. دم چاپی

مثل این:

من در سال 2016 در دروپا شرکت کردم و این تجربه یکی از مهم ترین آنهاست. بسیاری از افرادی که ملاقات کردم و با آنها ارتباط برقرار کردم شرکای “آینده” من شدند – از جمله مس دوسلدورف!

برای آماده شدن به این پاد،ت ها از The Printerverse گوش دهید و لطفا به دیدن من بیایید و 11 روز جلسه، پنل و مصاحبه در انجمن DNA drupa در سالن 7.

##

در حالی که توانایی ارزیابی، تضاد و مقایسه پیشنهادها در یک مکان ممکن است مانند ارزش پیشنهادی هر نمایشگاه تجاری به نظر برسد، دروپا این وعده را جامع‌تر از هر نمایشگاه دیگری که تا به حال در آن شرکت کرده‌ام، ارائه می‌کند.