خلاصه بازار تحقیقات جدید AM: چین تا سال 2032 8 میلیارد دلار در فروش سخت افزار چاپ سه بعدی خواهد دید – 3DPrint.com

تصویر ویژه توسط Eplus3D.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

با این حال، علاقه خاص خواننده هرچه باشد، هیچ ، در صنعت AM نمی تواند بدون توجه به چین با چشم انداز صنعت همراه باشد، و Molitch-Hou این کار دشوار را بسیار دست یافتنی تر کرده است. چه به دنبال ورود به بازار چین باشید، چه صرفاً می‌خواهید بد،د چگونه می‌تو،د در رقابت با شرکت‌های چینی باقی بم،د، «وضعیت تولید افزودنی چینی» سهم ارزشمندی در مجموعه دانش صنعت AM است.

Molitch-Hou خاطرنشان می‌کند که این “تا حد زیادی به لطف محرک‌های ،تی” است و آنچه را که اخیراً به موضوع اصلی تحلیل AM Research تبدیل شده است، تقویت می‌کند: نقش کلیدی بخش عمومی. این شاید به‌ویژه در زمینه بازار چین به دلیل نفوذ (و گسترش) چین در صحنه بین‌المللی و همچنین تمرکز تسریع‌شده آمریکا بر رقابت استراتژیک با چین، به‌ویژه در ارتباط با تولید پیشرفته، مهم باشد.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/309733/new-am-research-market-brief-،a-to-see-6b-annually-in-3d-printing-hardware-sales-by-2032/

بر اساس یک گزارش جدید، انتظار می‌رود که بازار تولید افزودنی چین (AM) تا سال 2032 به 8 میلیارد دلار در سال فروش سخت‌افزار برسد. خلاصه فرصت بازار توسط تحقیقات تولید افزودنی (AM).، شرکت خواهر و برادر به 3DPrint.com. گزارش “وضعیت تولید افزودنی چینی: خلاصه فرصت بازار” توسط مایکل مولیچ هو، برای ،ید در دسترس است. اینجا.

“وضعیت تولید افزودنی چینی” دومین مورد در جدید تحقیقات AM است خلاصه فرصت بازار سریال، با “چاپ سه بعدی برای نیمه هادی ها” ماه گذشته منتشر شد. این مجموعه تجزیه و تحلیل را در مقادیر قابل هضم تری (20 تا 30 صفحه) نسبت به گزارش های تمام قد سنتی ارائه می دهد و به خوانندگان امکان دسترسی راحت به به موقع ترین موضوعات در بازار AM در مقیاس جه، را می دهد.

Molitch-Hou، سردبیر 3DPrint.com و تحلیلگر AM Research، بیش از یک دهه تجربه در پوشش صنعت AM دارد که در بیش از 1000 مقاله مجله منتشر شده به بیش از 10 زبان ذکر شده است. Molitch-Hou تجربه و دانش خود را در اینجا به ارمغان می آورد که به طور قانع کننده ای استدلال می کند که “یکی از، اگر نه را، سریعترین رشد را دارد [AM markets] در سطح جه،…”

همانطور که تجزیه و تحلیل کامل Molitch-Hou تأیید می کند، بازار AM در چین قطعاً نمی تواند یک موضوع به موقع باشد. مهمتر از همه، خوانندگان ممکن است تمرکز او را بر استفاده از ف، AM در بخش های استراتژیک استراتژیک چین ارزشمند بدانند، وضعیتی پیچیده و به سرعت در حال تحول. شرکت‌ها و سازمان‌های ذکر شده یا نمایه‌شده عبارتند از: Bright LaserTechnologies (BLT)، Eplus3D، Shining 3D، AnkerMake، Farsoon، HBD، FlashForge، INTAMSYS، UnionTech و Creality.