خلاصه اخبار چاپ سه بعدی، 8 ژوئن 2024: ضد شعله، ارتقاء اسکنر، و موارد دیگر – 3DPrint.com

استودیوی معماری دانمارکی Bjarke Ingels Group (بزرگ) با شرکت فناوری مستقر در فلوریدا همکاری کرد Lonestar Data Holdings Inc برای ایجاد یک دستگاه ذخیره سازی داده پرینت سه بعدی 1 کیلوگرمی به نام Freedom Payload که خواهد بود برای ذخیره داده ها به ماه فرستاده می شود از شرکت های تجاری، ،ت ها و سازمان های غیر،تی پیشرو. این دستگاه به شکل شبح های فضانوردان ناسا چار، دوک به صورت سه بعدی پرینت شد که نشان دهنده موفقیت برنامه آپولو ناسا-و نیکول استات، نمادی از جریان جاری برنامه قمری آرتمیس. این بخشی از یک ابتکار بزرگتر توسط Lonestar و دیگران است محققان دانشگاه ویسکانسین و دانشگاه هاروارد، برای محافظت از داده های بشریت در صورت وقوع یک رویداد فاجعه بار در زمین. Freedom Payload اوا، امسال در طی ماموریت خدمات باربری ماه تجاری ناسا (CLPS) راه اندازی خواهد شد و عملکردی مشابه هارد دیسک خواهد داشت. دستگاه پرینت سه بعدی که به گفته Lonestar اولین در نوع خود در فضا خواهد بود، میزبان هشت ترابایت داده است، به طور طبیعی خنک می شود و کاملاً با انرژی خورشیدی کار می کند.

ما توانستیم این ،مت را در 200 دقیقه با استفاده از تکنیک های معمولی به پایان برس،م. ما توانستیم همان ،مت را در 133 دقیقه با استفاده از تکنیک جدید خود به پایان برس،م. بسته به موقعیت، صرفه جویی در 67 دقیقه می تواند فوق العاده مهم باشد. زمان در بیشتر تنظیمات حرفه ای پول است. براندون مک‌کانل، استادیار پژوهشی در بخش مهندسی صنایع و سیستم‌های ادوارد فیتس در ایالت NC و یکی از نویسندگان همکار تیم، توضیح می‌دهد که در زمینه‌های واکنش اضطراری، برای مثال، می‌تواند تفاوت بین مرگ و زندگی باشد. مقاله تحقیقاتی.

تصویر میکروسکوپی از یک ساختار نمایشی شیشه ای چاپ شده در نوک فیبر نوری. (تصویر: موسسه فناوری سلطنتی KTH)

آنتونیو آنتونایا، مدیر فروش APAC و LATAM در Meltio گفت: “ما از کار با شرکت هایی مانند MOLGROUP هیجان زده هستیم، زیرا تخصص آنها و همچنین رویکرد مشتری محور دقیقاً همان چیزی است که ما هنگام ،یب شرکا در ا،یستم شریک Meltio به دنبال آن هستیم.” با این همکاری با MAS در برزیل، ما به تقاضای فزاینده بسیاری از صنایع در مورد راه حل های منحصر به فرد چاپ سه بعدی ف،ی لیزری سیمی خود در این بازار عظیم پاسخ می دهیم. ما با هم قادر خواهیم بود نیازهای روزافزون پایگاه مشتریان MAS Metrology and Solutions را برای تولید افزودنی های ف،ی برآورده کنیم و پذیرش آن را آسان کنیم.

پرینت سه بعدی حسگرهای شیشه سیلیکا روی فیبرهای نوری

LUVOSINT® PPS 9268 BK، قطعات زینتر شده با پودر و لیزر.

“تمام سخت افزاری که ما در این تکنیک استفاده می کنیم به صورت تجاری در دسترس است، و ما نرم افزارهای لازم را به وضوح در مقاله ترسیم می کنیم – بنابراین احساس می کنیم که این رویکرد جدید می تواند تقریباً بلافاصله مورد استفاده قرار گیرد. و ما مطمئناً آماده همکاری با شرکای هستیم که علاقه مند به استفاده از این تکنیک در عملیات خود هستند.”

Meltio M600 را در آمریکای لاتین با شریک فروش جدید عرضه می کند

Meltio آن را خواهد آورد چاپگر سه بعدی ف،ی لیزری سیمی M600 به آمریکای لاتین برای اولین بار به لطف شرکای فروش جدید. MAS Metrology & Solutions و Molinari، بخشی از آمریکای ج،ی MOLGROUP، به ترتیب در برزیل و آرژانتین حضور تجاری قوی دارند و به Meltio کمک می کند تا فروش صنعتی فرآیند ثبت اختراع خود را که حول سیم جوش ایمن، تمیز و مقرون به صرفه ساخته شده است، هدایت کند. این شرکای جدید با همکاری با صنعت، دانشگاه، مراکز فناوری، شرکت‌های ماشین‌آلات ابزار، و یکپارچه‌کننده‌های رباتیک، به Meltio کمک می‌کنند تا رشد خود را در منطقه افزایش دهد.

این ماده بر پایه پلی فنیلن سولفید (PPS) ساخته شده است، که اگرچه ذاتاً در برابر شعله مقاوم است، اما ا،امات بالاترین ک، های خطر استاندارد EN 45545 را برآورده نمی کند. اما، پودر PPS دارای جریان پذیری بالایی است، که هنگام استفاده در تف جوشی لیزری AM مفید است، و همچنین مواد از نظر شیمیایی و حرارتی پایدار است، به این م،ی که پودر استفاده شده قابل بازیافت است. با کمی تغییر در مواد اولیه، Siemens Mobility و LEHVOSS توانستند LUVOSINT PPS 9268 BK را ایجاد کنند که می تواند با لیزرهای فیبر و CO2 پردازش شود و دارای سطح قیمتی مطابق با پودر پلی آمید معمولی برای تف جوشی لیزری است. زیمنس موبیلیتی اعلامیه انطباق را تکمیل کرد که نشان می‌دهد اجزای مطابق با EN 45545 که به صورت سه بعدی با این مواد چاپ شده‌اند، مجموعه‌های ا،امی R1HL3، R7HL3 و R17HL3 را مطابق با DIN EN 45545-2 برآورده می‌کنند. بعلاوه، LUVOSINT PPS 9268 BK همچنین ا،امات تاخیر در شعله را برای قطعات هواپیما و اتوبوس نیز برآورده می کند.

Artec 3D پیشنهاد ارتقاء را برای اسکنرهای Eva Lite راه اندازی کرد

شرکت بین المللی سخت افزار و نرم افزار اسکن سه بعدی Artec 3D به کاربران کمک می کند اسکنر سه بعدی Artec Eva Lite با راه اندازی الف قابلیت های خود را افزایش دهند پیشنهاد ویژه: فرصتی برای ارتقاء به یک زمان محدود آرتک ایوا برای 4000 یورو که یک تخفیف عمده در قیمت استاندارد 7000 یورو است. آنها حتی مجبور نیستند از شر اسکنر موجود خود خلاص شوند، سخت افزار بیشتری ب،ند یا برای ارسال اسکنر Eva جدید هزینه ای بپردازند، زیرا تغییر محصول از راه دور انجام می شود. این پیشنهاد برای هر Eva Lite که قبل از مارس 2024 ،یداری شده است اعمال می شود و کاربران علاقه مند باید به Artec 3D برسید تا امروز درخواست ارتقاء خود را داشته باشند. اما این تبلیغات فقط تا 31 آگوست 2024 ادامه دارد، پس معطل نکنید!

نمونه ای از قطعه پرینت سه بعدی نصب شده در دستگاه CNC پس از اتمام کار؛ پروب لمسی در حال آماده شدن برای انجام اندازه گیری های خودکار است. اعتبار: براندون مک کانل، دانشگاه ایالتی NC

BIG یک مرکز داده برای ماه ایجاد کرده است. رندر توسط BIG.

ما با یک پودر پ،تیک ضد شعله جدید توسط Siemens Mobility و گروه LEHVOSS شروع می کنیم و سپس به ارتقای اسکنر سه بعدی Artec 3D و تکنیک کنترل کیفیت خودکار خارج از دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی می پردازیم. سپس، Meltio یک شریک فروش جدید در آمریکای لاتین دارد و محققان سوئدی در حال چاپ سه بعدی حسگرهای شیشه ای بسیار ریز هستند. در نهایت یک دستگاه ذخیره سازی داده پرینت سه بعدی به ماه ارسال می شود.

زیمنس موبیلیتی با گروه LEHVOSS در زمینه ضد شعله همکاری می کند

در حالی که بشریت در حال گذار به یک جامعه دیجیتال با نیازهای بی پایان داده است، گسترش مراکز داده به ماه وسیله ای سازگار با محیط زیست برای برآورده ، همزمان نیازهای زمین و در عین حال محافظت از سیاره در برابر مراکز داده سنگین کربن فراهم می کند.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

این ارتقاء به کاربران Artec Eva lite کمک می‌کند تا مدل‌های سه بعدی دقیق‌تری را ثبت کنند، زیرا به تمام ویژگی‌های پیشرفته Artec Eva دسترسی خواهند داشت. این شامل حالت HD، یک الگوریتم هوش مصنوعی است که اسکن‌های تمیز و غنی از جزئیات را امکان‌پذیر می‌کند، حتی اگر در منطقه‌ای که دسترسی به آن سخت باشد. این به خوبی با قابلیت های ضبط بافت ارتقا یافته جفت می شود، که اسکن سطوح بدون ویژگی را بدون کمک بافت آسان تر می کند و ردیابی و در نتیجه ثبت جه، را بهبود می بخشد، بنابراین می تو،د زمان کمتری را برای پردازش داده ها صرف کنید. بعلاوه، ،، که تصمیم به ارتقاء به Artec Eva می‌کنند، می‌توانند اسکن‌ها را با داده‌های ع، افزایش دهند تا به نتایج واقعی‌تری برسند. همه اینها به این م،ی است که می تو،د به مدل های سه بعدی برسید که فوق العاده واقعی هستند. با مشاهده این مطلب می تو،د در مورد مزایای ارتقاء از Artec Eva Lite به Artec Eva بیشتر بد،د. وبینار.

محققان ایالتی NC تکمیل قطعات ماشین آلات پرینت سه بعدی را بهبود می بخشند

محققان از موسسه سلطنتی فناوری KTH اخیرا منتشر شده است کاغذ در مورد کار آنها ادغام دستگاه های نوری شیشه سیلیکا با فیبرهای نوری، که می تواند حسگرهای راه دور بهتری را برای کاربردهای بهداشتی و محیطی فعال کند. معمولاً هنگام ساختن نوک‌های فیبر نوری با شیشه سیلیکا به درمان‌هایی با دمای بالا نیاز است که می‌تواند باعث ایجاد مشکلاتی در پوشش‌های فیبر حساس به دما شود. اما این روش جدید با یک ماده پایه بدون کربن شروع می شود، به این م،ی که دمای بالا برای شفاف ، ساختار شیشه ای ضروری نیست. تیم تحقیقاتی با استفاده از تکنیک خود، یک حسگر شیشه‌ای سیلیکا ریز را چاپ ،د که به ادعای آنها حتی پس از چندین اندازه‌گیری، از یک سنسور مبتنی بر پ،تیک استاندارد انعطاف‌پذیرتر است. این تیم همچنین روشی را برای چاپ سه بعدی ال،ای بسیار کوچک حک شده بر روی سطوح در مقیاس نانومتری به نام نانوگریتینگ نشان دادند که برای دستکاری نور استفاده می شود و می تواند در ارتباطات کوانتومی مفید باشد.

یک تکنیک جدید توسط محققان در دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی می تواند به ،، که قطعات ماشین ف،ی پرینت سه بعدی فرآیند تکمیل را بهبود می بخشد. هنگامی که یکی از این ،مت ها چاپ می شود، تکمیل اضافی مورد نیاز است، و سپس باید اندازه گیری شود تا اطمینان حاصل شود که تحمل های بحر، را برآورده می کند. اگر نه، پس نیاز به تنظیم دارد. بنابراین کار این تیم به تولیدکنندگان امکان می دهد تا کنترل کیفیت خودکار قطعات را در حین تکمیل انجام دهند، بنابراین می توان عیوب احتمالی را زودتر در فرآیند شناسایی کرد و فرآیند را بسیار کارآمدتر کرد. چگونه کار می کند؟ محققان فناوری‌های چاپ سه‌بعدی، ماشین‌کاری خودکار، اسکن لیزری و اندازه‌گیری حساس به لمس را با نرم‌افزارهای مرتبط ادغام ،د تا سیستم عمدتاً خودکار را ایجاد کنند. سپس، سیستم اجزای ماشین ف،ی را می‌سازد که تحمل‌های بحر، را برآورده می‌کنند، بدون اینکه لازم باشد قطعه را تمام کرده، آن را جدا کرده و احتمالاً دوباره ماشین‌کاری کند. تیم آزمایش موفقیت آمیز روش جدید خود را گزارش کرد.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/310215/3d-printing-news-briefs-6-8-2024/

Lonestar گفت: “با استفاده از فناوری پیشرفته چاپ سه بعدی، BIG شکل و عملکرد خود را به طور یکپارچه با هم ادغام کرده است تا ساختاری را ایجاد کند که بتواند در برابر شرایط سخت ماه مقاومت کند، همه اینها در حالی که شیوه های پایدار در محیط های فرازمینی را ترویج می کند.

ک، های خطر مختلفی برای استاندارد حفاظت در برابر آتش سوزی EN 45545 در مورد بازدارندگی در شعله اجزای پ،تیکی راه آهن وجود دارد و بالاترین ک، برای قطارهای زیرزمینی است. در حال حاضر یافتن پ،تیک ایمن به اندازه کافی دشوار است، و اگر این قطعات پرینت سه بعدی شوند، تنها گزینه تاکنون پلیمرهای گران قیمت با کارایی بالا، مانند PEEK، PEI، و PEKK بوده است که به دلیل ساختار شیمیایی خود در برابر شعله مقاوم هستند. در صورت استفاده از زینترینگ لیزری، هزینه بیشتر می‌شود، زیرا دمای بالا تا 390 درجه سانتی‌گراد در داخل دستگاه‌ها، پودر را صاف می‌کند. به گزارش گروه LEHVOSSکه تولید، تولید و فروش محصولات ویژه شیمیایی و معدنی است، پودرهای پ،تیکی ارزان قیمت اما بسیار مقاوم در برابر شعله با سمیت دود کم که می توانند به طور ایمن با تف جوشی لیزری پردازش شوند، چیزی است که مورد نیاز است. SIEMENS Mobility اصول اولیه این ایده را توسعه داد و سپس با LEHVOSS همکاری کرد تا آنها را به مواد پخت لیزری جدید منتقل کند: LUVOSINT PPS 9268 BK.

کریستین گیلفاسون، پروفسور KTH گفت: «با پر ، شکاف بین پرینت سه بعدی و فوتونیک، پیامدهای این تحقیق گسترده است، با کاربردهای بالقوه در دستگاه‌های میکروسیال، شتاب‌سنج‌های MEMS و تابش‌کننده‌های کوانتومی یکپارچه فیبر».

دستگاه ذخیره سازی پرینت سه بعدی که به ماه می رود