خلاصه اخبار چاپ سه بعدی، 2 مارس 2024: اسلحه های گرم پرینت سه بعدی، FDA Clearance و موارد دیگر – 3DPrint.com

«لیبراتور از راه دور به رو،مه‌های دفتر بازرسی پزشکی شهرستان آلگنی ا،اج شد. چاپ لیبراتور هم ارزان و هم نسبتا سریع بود و فقط تغییرات جزئی دستی پس از چاپ انجام شد. لیبراتور پس از شلیک ش،ته شد، اما با موفقیت شلیک کرد و به سه رو،مه نفوذ کرد. نه گلوله و نه محفظه فشنگ هیچ ویژگی فردی را نشان ندادند که بتوان از آن برای اه، شناسایی استفاده کرد. این تیم در چکیده نوشت: رسوبات مشکوک ترموپ،تیک هم روی گلوله و هم روی جعبه فشنگ شناسایی شد، اما برای اه، تایید باید آزمایشات بیشتری انجام شود.

همین تابستان امسال، راه اندازی تولید افزودنی با فرمت بزرگ ایتالیایی-آمریکایی (LFAM). ح،ونکه پلت فرم ا،تروژن گلوله بازوی رباتیک Heron را تولید می کند، دفتر مرکزی خود را در آمریکای شمالی در آستین، تگزاس افتتاح کرد. اخیراً، این شرکت از شرکای اروپایی، مشتریان، سرمایه گذاران و رسانه ها برای افتتاح رسمی مرکز تولید و تحقیقات مستقر در ایتالیا استقبال کرد. این مرکز آزمایشگاه‌های متعددی است که به همه چیز از نرم‌افزار و سخت‌افزار گرفته تا آزمایش مواد و صلاحیت اختصاص داده شده‌اند و با پلیمرها و ف،ات کار می‌کند. در جشن این نقطه عطف هیجان انگیز، مهمانان از گشت و گذار در مرکز و همچنین ارائه ها، تظاهرات، کمی رویداد، غذا و نوشیدنی و شبکه، و حتی کمی موسیقی زنده نیز لذت بردند!

تعهد اصلی Meltio با ارائه این محصول جدید با سلول رباتیک One Off که توسط Meltio ساخته شده در ایالات متحده ساخته شده است این است که به همه انواع صنایع توانایی مدیریت کل فرآیند تولید را با استفاده از فناوری چاپ سه بعدی ف،ی ما متشکل از یک هد Meltio یکپارچه ارائه دهد. الخاندرو نیتو، مدیر محصول Meltio Engine گفت: به یک بازوی رباتیک و یک محیط امن، فقط برای تولید قطعات. این سیستم سخت افزاری جدید به مشتری امکان می دهد یک سلول آماده برای استفاده برای پرینت سه بعدی ف،ی روباتیک دریافت کند، روند یکپارچه سازی و زمان طول، مونتاژ را حذف می کند.

کاراکول مرکز تولید و تحقیقات را در ایتالیا افتتاح کرد

Parastruct می گوید که Ecomould آن دارای ردپای کربن بسیار کمتری نسبت به قالب های رزین شن و ماسه فنولیک معمولی است، بنابراین می تواند به شرکت ها کمک کند تا به اه، پایداری خود برسند. با استفاده از بایندر جت، مواد کاملاً قابل بازیافت را می توان برای چاپ قطعات قالب گیری شده من، برای ریخته گری سرد بتن و سرامیک برای اشیاء طراحی داخلی یا برای فرآیندهای لمینیت استفاده کرد. راه‌حل‌های AM voxeljet منبع باز هستند، با پارامترهای چاپ انعطاف‌پذیر که می‌توانند با مجموعه‌های مختلف مواد سازگار شوند، به همین دلیل است که برای پردازش Ecomould ایده‌آل هستند. در پایان عمر، قالب‌های ساخته شده از Ecomould را می‌توان ،د کرد و دوباره به‌،وان ماده ذره‌ای برای چاپ سه‌بعدی استفاده کرد، که ردپای کربن را حتی بیشتر کاهش می‌دهد. Parastruct و voxeljet اکنون به دنبال شرکای کاربردی برای کمک به پیشبرد تحول صنعت ساخت و ساز در یک پروژه بالقوه مالی هستند.

ارتباط تکنیک های معاینه پزشکی قانونی به کار رفته در اسلحه های چاپ سه بعدی

شرکت رسوب ف، سیم-لیزر ملتیو همکاری با رهبر تولید مواد افزودنی روباتیک One Off Robotics برای تولید قطعات ف،ی قابل اعتماد و مقرون به صرفه و نتیجه این است One Off Robotics Cell که توسط Meltio ساخته شده و در ایالات متحده ساخته شده است. سلول کار رباتیک AM ف،ی کلید در دست – تکامل یافته ادغام ربات موتور استاندارد Meltio – از سیم جوش استاندارد برای تولید قطعات سازگار و بدون پاشش برای صنایعی از جمله هوافضا، خودروسازی، نفت و گاز و معدن استفاده می‌کند. سیستم هشت محوره، با نرخ رسوب تا 1 کیلوگرم در ساعت، قطعات تمیز و کاملاً متراکم ایجاد می کند و کاربران را قادر می سازد تا تنظیمات را به راحتی انجام دهند. این پیکربندی برای کار با برش رباتیک Meltio Space، همراه با سایر نرم افزارهای افزودنی رباتیک است و می تواند به سرعت در محیط کارخانه مستقر شود. ربات و پوزیشنر روی یک پلتفرم خود نگهدار درون یک محفظه سفارشی و ایمن برای لیزر قرار دارند و این بسته شامل سیستم W-LMD، ربات، ابزار همترازی لیزر بینایی ماشین Meltio، دوربین جوشکاری و غیره است.

تیم متوجه شد که Liberator هیچ مدرکی برای بررسی سلاح گرم و علامت ابزار ارائه نمی دهد.

FDA به محصول احتباس معده چاپ سه بعدی Triastek مجوز می دهد

ما این مرکز را افتتاح کردیم که به بخش 𝗖𝗮𝗿𝗮𝗰𝗼𝗹'𝘀 𝗥𝗲𝘀𝗲𝗮 تیم های آیه،» این شرکت در a پست لینکدین. “اینجاست که 𝘁𝗿𝘂𝗲 𝗶𝗻𝘁𝗲𝗴𝗿𝗮𝘁𝗶𝗼𝗻 پشت فناوری ما اتفاق می افتد – 𝗵 𝘄𝗮𝗿𝗲، و 𝗽𝗿𝗼𝗰𝗲𝘀𝘀، برای پیشبرد امکانات #قالب بزرگ #چاپ سه بعدی

اسلحه چاپ سه بعدی Liberator. تصویر از justinpickard در فلیکر.

بر اساس پلت فرم اختصاصی ریزساختار سه بعدی ما برای انتقال احتباس معده، دو محصولی که ما توسعه داده ایم، T20G و T22، مجوز IND را دریافت کرده اند تا در سال جاری از آژانس های نظارتی در چین و ایالات متحده ادامه دهند و اولین گام موفقیت آمیز برای Triastek است. دکتر سنپینگ چنگ، بنیانگذار و مدیر عامل Triastek، گفت: پلتفرم فناوری تحویل نوآورانه که از طریق فرآیند بررسی نظارتی ادامه دارد.

تیمی از محققان از دانشگاه دو،نبا کمک اداره پلیس شهر راس در پیتسبورگ، پنسیلو،ا، می‌خواست ببیند تفنگ لیبراتور قابل چاپ سه‌بعدی بدنام به‌،وان یک سلاح کشنده تا چه حد امکان‌پذیر است و ویژگی‌هایی را که می‌توان در هنگام شلیک اسلحه رسوب کرد، شناسایی کرد. همانطور که آنها در مقاله تحقیقاتی خود توضیح می دهند، “ارتباط تکنیک‌های معاینه اسلحه‌های گرم پزشکی قانونی زم، که برای اسلحه‌های گرم چاپ سه‌بعدی اعمال می‌شودمحققان فایل‌های بدون تغییر را از اینترنت برای لیبراتور دانلود ،د و با استفاده از فیلامنت PLA و ABS چاپ ،د. در معاینه اسلحه های گرم پزشکی قانونی، درک تأثیر عدم وجود تفنگ و پین شلیک بسیار مهم است، و هنگامی که با یک اسلحه پرینت سه بعدی سروکار دارید، به همان اندازه مهم است که بد،د آیا علائم ناشی از چاپ به معاینه مرتبط هستند یا خیر. به ،وان امکان سنجی ساخت اسلحه های چاپ شده کاملاً سه بعدی.

تریاهایک شرکت چینی که محصولات دارویی پرینت سه بعدی تولید می کند، اعلام کرد که این کار را انجام داده است مجوز دریافت از سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) برای داروی جدید تحقیقاتی (IND) محصول احتباس معده T22 چاپ سه بعدی آن. این یک محصول 505(b)(2) برای درمان فشار خون شری، ریوی (PAH) و فشار خون مزمن ترومبوآمبولیک ریوی (CTEPH) است که با پلت فرم اختصاصی Melt Extrusion Deposition (MED) به همراه فرآیند قالب گیری تزریقی میکرو (MED&MIM) تولید شده است. با استفاده از پلت فرم فناوری تحویل ریزساختار سه بعدی Triastek برای احتباس معده (3DμS-GR)، T22 فرکانس دوز را از سه بار در روز به یک کاهش می دهد و اولین محصول احتباس معده چاپ شده سه بعدی است که مجوز IND را از FDA دریافت می کند. اما، این چهارمین محصول دارویی پرینت سه بعدی این شرکت است که به مرحله توسعه بالینی می رسد، که Triastek را در صدر زمینه جه، برای داروهای پرینت سه بعدی قرار می دهد. برای سرعت بخشیدن به توسعه محصول، Triastek در حال آماده شدن برای آغاز مطالعات بالینی با T22 است.

به گفته رولاند برگرانتظار می رود بازار بازیافت مواد اضافی تا سال 2025 با نرخ سالانه 7 تا 9 درصد رشد کند و تقاضا برای راه حل های پایدار و ارزش افزوده در حال افزایش است. شرکت‌ها می‌توانند با حذف هزینه‌های بالای دفع برای ساخت و ساز و ضایعات چوب، و همچنین با کاهش هزینه‌های منابع، در پول خود صرفه‌جویی کنند. شرکت اتریشی Parastruct GmbH از پرینت سه بعدی برای معرفی مجدد مواد معدنی استفاده نشده، مانند ، های ساختم،، و منابع بیوژنیک، از جمله خاک اره، به راه حل پایدار خود برای ساخت قالب های قابل بازیافت استفاده می کند. همراه با شریک خود و،ل های AG، یک اثبات اولیه مفهوم را با موفقیت آزمایش کرد: چاپ سه بعدی مواد باقیمانده قابل بازیافت از صنعت ساخت و ساز. آنها از پرینتر R&D VX200 بایندر جتینگ voxeljet و مجموعه مواد Ecomould شرکت Parastruct استفاده ،د که از یک بایندر معدنی و بقایای تولید بیوژنیک از ساخت و ساز تشکیل شده است.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/307667/3d-printing-news-briefs-3-2-2024/

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

در سال 2021، Triastek و Sperogenix The،utics به یک توافق توسعه مش، در مورد توسعه و تجاری سازی T22 در شرق آسیا دست یافتند تا ارزش کاربرد بالینی فناوری تحویل ریزساختار 3 بعدی معده را نشان دهد. بر اساس پیشرفت T22، شرکت هایی از چندین کشور و منطقه علاقه مند به همکاری های بالقوه برای توسعه محصول با استفاده از این پلت فرم فناوری تحویل دارو هستند.

Meltio & One Off Robotics توسعه Robotic Metal AM Workcell

در گزارش های خبری چاپ سه بعدی امروز، ما با اثبات مفهومی برای چاپ سه بعدی مواد ، ساختم، قابل بازیافت برای ساخت قالب شروع می کنیم. محققان ارتباط تکنیک های معاینه سلاح گرم پزشکی قانونی را برای اسلحه های چاپ سه بعدی بررسی ،د و Triastek مجوز FDA را برای محصول احتباس معده خود دریافت کرد. با حرکت به سمت ،ب و کار و چاپ سه بعدی روباتیک، Meltio و One Off Robotics به نیروهای خود پیوستند و Caracol افتتاحیه بزرگی را برای مرکز تولید و تحقیقات خود در ایتالیا برگزار کرد.

ضایعات ساختم، پردازش شده قابل بازیافت بایندر جت برای ساخت قالب

یک برنامه PCT برای ریزساختار سه بعدی برای فناوری انتقال احتباس معده و طراحی منحصر به فرد ساختار بلوم آن که توسط Triastek توسعه یافته است، ارائه شده است. پس از تجویز خوراکی، نمونه اولیه احتباس معده به اندازه ای بزرگتر از قطر پیلور گسترش می یابد و زمان احتباس معده را طول، می کند. در طول دوره احتباس معده، نمونه اولیه APIها را طبق یک رفتار آزادسازی دارو برنامه ریزی شده از پیش تعیین شده منتشر می کند. در حالی که رژیم دوز را ساده می کند، بار دارو را کاهش می دهد و پایبندی طول، مدت بیمار به دارو را بهبود می بخشد، همچنین می تواند جذب دارو و فراهمی زیستی خوراکی را بهبود بخشد و در نتیجه نتایج بیمار را بهبود بخشد.