خلاصه اخبار چاپ سه بعدی، 18 مه 2024: پایداری، طیف سنجی جرمی و موارد دیگر – 3DPrint.com

ما با اخبار پایداری در گزارش های خبری چاپ سه بعدی امروز شروع می کنیم، زیرا Stratasys دومین گزارش ESG و Sustainability خود را منتشر کرده است. در ادامه، Electroninks یک دفتر مرکزی در منطقه APAC افتتاح کرد و محققان MIT قطعات مهمی را برای یک طیف سنج جرمی نقطه مراقبت چاپ ،د. سرانجام، EK یک لوازم جانبی جدید و جالب عرضه کرد: یک کیت سازنده برای پوشش‌های خنک‌کننده AIO سری Nucleus.

Stratasys دومین گزارش ESG و پایداری را منتشر می کند

«برخی از موارد استفاده‌ای که EK در نظر داشت شامل ساخت پایه‌ای بود که در بالای آن می‌تو،د از آجرهای ،اب‌بازی مورد علاقه خود برای ساختن یک اثر منحصربه‌فرد استفاده کنید. برای ،، که به آن علاقه ای ندارند، یک پایه برای مدل مینیاتوری مورد علاقه خود که نقاشی کرده اید، یا یک اکشن فیگور یکی دیگر از گزینه های هیجان انگیز است. یا چیزی بسیار ساده تر اما منحصر به فرد برای علایق شما. شاید یک لوگوی پرینت سه بعدی از بازی یا جهان مورد علاقه شما برای نمایش هواداران شما. امکانات بی حد و حصر است، فقط با تخیل شما محدود شده است.» پیتر دانل برای eTeknix نوشت.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

پیوندهای الکترونیکی– پیشرو در جوهرهای پیچیده ف،ی برای بسته بندی پیشرفته نیمه هادی و تولید مواد افزودنی – به گسترش جه، خود با افتتاح رسمی تاسیسات جدید منطقه APAC که در شهر کائوسیونگ، تایوان، که شامل یک آزمایشگاه کامل فنی/پشتیب، مید،، دفاتر، و تولید جوهر کامل برای مشتری، است که از جوهرهای مجتمع ف،ی خود در منطقه استفاده می‌کنند. این مرکز قابلیت‌های تولید جوهر را با راکتورهای جدید و ابزارهای دیگر افزایش می‌دهد و کارکنان مهندسی بیشتری برای کار مستقیم با مشتریان در منطقه در دسترس هستند. یک آزمایشگاه کامل QA/QC و تج،ات تحلیلی برای صلاحیت جوهر وجود دارد، و آزمایشگاه پشتیب، مهندسی ابزارهای چاپ از جمله پوشش‌های اسپری، چاپگرهای صفحه و چاپگرهای جوهر افشان را در خود جای داده است که با تج،اتی که در خطوط تولید در سایت‌های مشتری قرار می‌گیرند مطابقت دارند. به علاوه، این شرکت سه استخدام جدید را اعلام کرد: تاکاشی موچیزوکی، رئیس بخش تجارت آسیا؛ کی لیو، مدیر توسعه اپلیکیشن تایوان؛ و کازوتاکا اوزاوا، مدیر فنی. آنها از نزدیک با عملیات و مشتریان جه، همکاری خواهند کرد.

محققان MIT یک یونیزر مینیاتوری را چاپ سه بعدی کرده اند که جزء کلیدی طیف سنج جرمی است. یونیزر مینیاتوری جدید روزی می تواند یک طیف سنج جرمی مقرون به صرفه و خانگی را برای نظارت بر سلامت فعال کند. در تصویر، بخش‌هایی از دستگاه جدید، از جمله یک برد مدار چاپی سبز رنگ (PCB) با پوشش نارنجی در بالا مشاهده می‌شود. زیر پوشش یک مستطیل سیاه رنگ است که در آن تابش الکترواسپری قرار دارد.

«رویکرد تولید آگاهانه ما تولید پایدارتری را برای کاربردهای تولید در زنجیره‌های تأمین، بهینه‌سازی اثرات کلی زیست‌محیطی امکان‌پذیر می‌سازد. دکتر یوآو زیف، مدیر عامل Stratasys گفت: داشتن ESG و پایداری، ریسک را کاهش می دهد و مدیریت سالم شرکت موفق جه، ما را ارتقا می دهد. “ما مفت،یم که این تلاش را در صنعت خود و با مشتریان خود رهبری می کنیم و از استراتژی های کربن زدایی در طیف گسترده ای از سبد محصولات و عملیات پشتیب، می کنیم.”

Electroninks تأسیسات جدید APAC را در تایوان افتتاح کرد

استراتاسیس در آگوست 2021 تمرکز مشخصی بر پایداری ایجاد کرد و اولین گزارش را در مورد فعالیت های زیست محیطی، اجتماعی و حاکمیتی (ESG) خود در آوریل 2022 منتشر کرد. اکنون، به ،وان بخشی از استراتژی تولید ذهنی خود، این شرکت منتشر شده آن دوم ESG و گزارش پایداری، مطابق با استانداردهای ابتکار گزارشگری جه، (GRI). این گزارش شامل یک مرور کلی از پیشرفت‌ها و فعالیت‌های برنامه‌های ESG Stratasys، مانند کاهش شدت آب آن به میزان 32.5 درصد در سراسر عملیات‌های جه، است. سایر نکات برجسته شامل 81٪ از مدیران شرکت کننده در آموزش مدیریت، بیش از 97٪ از همه کارکنان آموزش انطباق، و 100٪ از تامین کنندگان جدید در سال های 2021 و 2022، امضای کد رفتار تامین کننده، که شامل استانداردهای زیست محیطی، اجتماعی و اخلاقی است، است. بعلاوه، Stratasys در گزارش تحقیق موجودی چرخه حیات انجمن تجارت سبز سازنده افزودنی (AMGTA) شرکت کرد و برای دومین سال گواهینامه ISO 14001 را در مقر اسرائیلی خود دریافت کرد.

این تسهیلات جدید نقطه عطف مهمی از رشد و موفقیت برای شرکت ما است و به طور قابل توجهی توانایی ما را برای خدمت به بازار جه، بهبود می بخشد. ملبس لومیو، رئیس و یکی از بنیانگذاران Electroninks گفت: ما از حمایت مقامات محلی و شرکای خود در Kaohsiung برای تکمیل این پروژه قدرد، می کنیم.

محققان MIT یک قطعه پرینت سه بعدی برای طیف سنج جرمی ساخته اند

این روشی است که خودتان برای ساختن یونیزر انجام دهید، اما این روشی نیست که با ،ب نواری یا نسخه فقیر دستگاه کنار هم نگه داشته شود. در نهایت، بهتر از دستگاه‌هایی که با استفاده از فرآیندهای گران‌قیمت و ابزارهای تخصصی ساخته می‌شوند، کار می‌کند و هر ،ی می‌تواند برای ساخت آن توانمند باشد.»

شما می تو،د در مورد کار این تیم در انتشارات آنها بیشتر بد،د کاغذ.

EK کیت ایجاد کننده پوشش جایگزین برای خنک کننده های هسته ای AIO را نشان می دهد

طیف سنجی جرمی با دسته بندی ذرات باردار (یون ها) بر اساس نسبت جرم به بار، اجزای شیمیایی موجود در یک نمونه مانند سطح هورمون در خون فرد مبتلا به کم کاری تیروئید را شناسایی می کند. اما طیف سنج های جرمی گران هستند، بنابراین اغلب در آزمایشگاه ها باقی می مانند، که مدیریت بیماری های مزمن را دشوار می کند. تیمی از محققان MIT می‌خواستند این فرآیند را در محل مراقبت و با هزینه‌های کمتر در دسترس قرار دهند تا پایش سلامت در خانه را با قیمت مقرون به صرفه و مقرون به صرفه انجام دهند و در این راستا با با استفاده از چاپ سه بعدی بایندر جت برای ساخت یک جزء کلیدی طیف سنج جرمی: یونیزر مینیاتوری و ارزان قیمت. از آنجایی که مولکول‌های خون بار الکتریکی ندارند، یک یونیزه‌کننده می‌تواند از طریق الکترواسپری به آن‌ها بار بدهد – با اعمال ولتاژ بالا به نمونه مایع و پرتاب جت نازکی از ذرات باردار به طیف‌سنج جرمی. پرینت سه بعدی به آنها اجازه می داد موادی را اضافه کنند که عملکرد آن را بهبود می بخشد و همچنین شکل آن را کنترل می کند. اندازه کوچک آن به این م،ی است که یونیزر را می توان در مقیاس به صورت دسته ای تولید کرد و سپس با استفاده از روش های مونتاژ رباتیک انتخاب و مکان به طیف سنج جرمی اضافه کرد که هزینه تولید را کاهش می دهد.

چشم انداز بزرگ ما این است که طیف سنجی جرمی را محلی کنیم. برای ،ی که بیماری مزمنی دارد که نیاز به نظارت مداوم دارد، می‌تواند چیزی به اندازه یک جعبه کفش داشته باشد که بتواند این آزمایش را در خانه انجام دهد. برای اینکه این اتفاق بیفتد، سخت‌افزار باید ارزان باشد.MTL).

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/309558/3d-printing-news-briefs-5-18-24/

در نهایت، ارائه دهنده راه حل های خنک کننده کامپیوتر من جدیدترین لوازم جانبی خود را عرضه کرده است: the کیت کاور-سازنده جایگزین EK-Nucleus AIOیک دستگاه پمپ جایگزین ارزان قیمت، قابل تنظیم و اختیاری برای خنک کننده های AIO سری EK Nucleus. جایگزین روکش استوک برای Nucleus AIO می‌شود، اما با مدل‌های 240 و 360 میلی‌متری که هر دو در رنگ‌های سیاه و سفید عرضه می‌شوند، سازگار است. این لوازم جانبی به کاربران اجازه می دهد تا از روی پایه جلد اصلی چاپ سه بعدی کنند، که برای افرادی که می خواهند زیبایی AIO خود را بسازند عالی است. این کیت شامل یک راهنمای نور چاپ شده سه بعدی با چهار آهنربا است و شما می تو،د با ساختن ا،ترودهای ویژه چاپ، محل انتشار نور را انتخاب کنید. به علاوه، در حال حاضر یک مدل سه بعدی از واحد پمپ و یک پایه قابل چاپ سه بعدی وجود دارد که می تو،د آن را بازسازی و سفارشی کنید. فایل 3D.STEP را دانلود کنید اینجا برای ساخت جلد شخصی و پرینت سه بعدی خود.