خلاصه اخبار چاپ سه بعدی، 17 فوریه 2024: انفجار شات، دفاتر خدمات، و موارد دیگر – 3DPrint.com


در گزارش‌های خبری چاپ سه بعدی امروز، ما کار را با پس پردازش شروع می‌کنیم، زیرا SKZ Würzburg از یک سیستم انفجار شات از AM Solutions برای تحقیقات خود استفاده می‌کند. با حرکت به سمت ،ب و کار، FIT AG به ،وان یک دفتر خدمات Meltio منصوب شده است، و صحبت از Meltio، فناوری استفاده شده توسط Snowbird Technologies در جوایز اخیر MilAM فینالیست شد. سرانجام، محققان MIT جزء اصلی یک طیف‌سنج جرمی را پرینت سه بعدی ،د و یک مرد کانادایی طراحی خود را برای یک تلسکوپ کم‌هزینه چاپ سه بعدی به اشتراک می‌گذارد.

SKZ در سیستم پس پردازش از AM Solutions سرمایه گذاری می کند

SKZ از S1 برای مطالعه اثرات مواد مختلف انفجار بر کیفیت سطح استفاده می کند. چرخ دنده مغز در سمت چپ با مهره های شیشه ای منفجر شده است که به وضوح اجزا و سطوح ناهموار را نشان می دهد. در تصویر سمت راست، چرخ دنده مغزی با مهره های پلی منفجر شده است، که منجر به یک سطح قابل توجهی همگن تر می شود.

مرکز پ،تیک آلمان (SKZ) یکی از بزرگترین موسسات تحقیقاتی مواد پ،تیکی در زمینه خود، بر آموزش و تحقیق در زمینه چاپ سه بعدی متمرکز است و بسیاری از کارهای خود را در مورد مواد و پس پردازش متمرکز کرده است. برای کمک به تحقیقات خود، تیم اخیراً ،یداری شده است یک سیستم شات ب،ت S1 از جانب AM Solutions – فناوری پردازش پس از سه بعدی، نام تجاری تحت Rösler Surface Technology GmbH و واقع در نزدیکی. SKZ دارای یک مرکز صلاحیت برای AM در وورزبورگ است که برنامه‌های آموزشی را توسعه می‌دهد و پروژه‌های تحقیقاتی متعددی را انجام می‌دهد، و یکی از چیزهایی که SKZ در آنجا تجزیه و تحلیل می‌کند، تأثیر رسانه انفجاری بر روی سطح قطعات پرینت‌شده سه‌بعدی و همچنین سازگاری و سازگاری است. کارایی نتایج شات ب،ت S1 دارای یک تبادل رسانه انفجاری آسان است که امکان مقایسه سریع و مستقیم بین رسانه های مختلف از جمله مهره های سرامیکی، شیشه ای یا پلی را فراهم می کند. تحقیقاتی که SKZ با AM Solutions S1 انجام می‌دهد در ایجاد زنجیره‌های فرآیند کارآمد بسیار مفید است

کوین پاپ، دانشمند ارشد تولید افزودنی در SKZ گفت: “در تحقیقات ما در مورد مواد جدید برای تولید افزودنی های مبتنی بر بستر پودر، مرحله پس از پردازش موضوع بسیار مهمی است.” به ،وان مثال، در حال حاضر ما تأثیر رسانه های مختلف انفجار را بر روی سطح مواد پ،تیکی مختلف مطالعه می کنیم. برای این منظور، SKZ از سیستم S1 استفاده می کند. ما به‌ویژه از اینکه چقدر این سیستم برای فعالیت‌های پردازش پست ما سازگار است، متاثر شده‌ایم، برای مثال، مبا، رسانه انفجار چقدر ساده است.

برای تولید حجم، تکرارپذیری نتایج و زمان پارامترهای اساسی هستند که ما به دقت آنها را مطالعه می کنیم. با عملیات شات ب،ت دستی ما، روکش‌های سطح در سراسر تخته بود. S1 سطوح ثابتی را روی حجم‌های بزرگ قطعه کار، حتی روی اجزای بسیار پیچیده مانند چرخ‌دنده‌های مغزی با هندسه‌های دندانه دنده ظریف خود، ایجاد می‌کند. در گذشته برای انفجار 300 قطعه یک روز تمام طول می کشید. و نتایج بسیار متناقض بود. امروز ما فقط به 15 دقیقه برای همان حجم قطعه کار، با پرداخت سطحی عالی و ثابت نیاز داریم.

Meltio FIT AG را به ،وان دفتر خدمات در آلمان و منطقه DACH منصوب می کند

سازنده فناوری رسوب ف، لیزر سیم (LMD). ملتیو اعلام کرد که یکپارچه کننده AM صنعتی FIT AG اولین رسمی آن است دفتر خدمات در آلمان و منطقه DACH. FIT AG برای ارائه خدمات پرینت سه بعدی ف،ی مقرون به صرفه و قابل دسترس به چندین صنعت کار می کند و تصمیم گرفت که فناوری LMD سیمی Meltio را در مجموعه خود بگنجاند، که به آن امکان می دهد به طور قابل توجهی به توسعه برنامه در آلمان و سایر کشورهای DACH اتریش و سوئیس کمک کند. LMD از سیم جوش کالای تمیز و ارزان استفاده می‌کند و مهره‌های جوش را دقیقاً یک بار در یک حوضچه ذوب تولید شده توسط لیزر روی هم قرار می‌دهد. دانش ویلهلم سیستم آزمایشی FIT AG را با نتایج مثبت ارزیابی کرد، بنابراین با استفاده از موتور Meltio – که در یک بازوی رباتیک ادغام شده است – FIT AG همچنین به بهبود و پیشرفت فناوری LMD Meltio کمک می کند و از تقاضای منطقه ای برای قطعات Meltio در چندین کاربرد صنعتی پشتیب، می کند.

Moisés Moza Sanchez، مدیر فروش Meltio برای منطقه DACH گفت: “ما از کار با FIT AG و KnowHow Wilhelms بسیار هیجان زده هستیم، زیرا این همکاری بین ما به ،وان یک شاخص عالی از چگونگی تکامل ا،یستم شریک Meltio عمل می کند.” ما با هم قادر خواهیم بود به علاقه روزافزون به فناوری Meltio و کاربردهای آن پاسخ دهیم. و همچنین با استفاده از دانش FIT، ما می‌تو،م پذیرش تولید افزودنی‌های ف،ی لیزر سیمی Meltio را برای صنایع مختلف بیشتر توسعه دهیم.

Snowbird Technologies & Meltio فینالیست ها در جوایز MilAM 2024

در نمایشگاه اخیر تولید افزودنی های نظامی و نمایشگاه فناوری (MilAM)، فن آوری های پرنده برفی به ،وان یک انتخاب شد جوایز MilAM فینالیست برتری پرینت سه بعدی ا،پدیشن و تاکتیکی. این شرکت با Meltio همکاری می‌کند تا راه‌حل‌های منحصربه‌فرد سیم-لیزر ف،ی AM را برای ایجاد و تعمیر قطعات ف،ی برای ارتش ایالات متحده ارائه دهد. این دو به ،وان فینالیست انتخاب شدند برای توسعه پلتفرم ثبت اختراع Snowbird Additive Mobile Manufacturing Technology (SAMM Tech). این یک پلت فرم تولید ،یبی است که هم از تکمیل CNC و هم از پرینت سه بعدی ف،ی لیزری سیمی منحصر به فرد Meltio استفاده می کند و از آنجایی که در یک کانتینر حمل و نقل چندوجهی ادغام شده است، پلت فرم قابل استقرار است، بنابراین تولید می تواند به نقطه نیاز برسد.

جوایز سالانه MilAM گروه‌ها و افرادی را که نمونه‌ای از دستاوردهای برجسته در چاپ سه‌بعدی در حمایت از اولویت‌های ماموریت و، دفاع ایالات متحده هستند، به رسمیت می‌شناسد و به این موضوع نگاه می‌کند که چگونه فناوری‌های AM می‌توانند مسائل زنجیره تامین را حل کنند و قابلیت‌ها را برای بهبود انعطاف‌پذیری و آمادگی جنگنده‌ها افزایش دهند. به طور خاص، جایزه تعالی اعزامی و تاکتیکی به یک نماینده ،ت یا صنعت به دلیل مشارکت و کار قابل توجه آنها در ارائه راه حل های تولیدی پیشرفته به لبه تاکتیکی اعطا می شود. اگرچه این جایزه MilAM در نهایت به کریتور و نه Snowbird و Meltio رسید، تلاش‌های آن‌ها برای تامین قابلیت‌های پیشرفته AM به جنگنده برای بهبود آمادگی و کاهش زمان تحویل قطعات حیاتی آشکارا مورد توجه قرار گرفته است.

فیلتر چاپ سه بعدی محققان MIT برای طیف سنج جرمی قابل حمل

از آنجایی که ساخت افزودنی به محققان اجازه می‌دهد تا به راحتی طرح‌های جدید را امتحان کنند، آنها تعدادی فیلتر چهارقطبی مختلف را قبل از رسیدن به تکرار نهایی (h) ایجاد ،د که توسط یک سری شبکه‌های مثلثی برای ایجاد دوام احاطه شده است. تصویر: با حسن نیت از محققان، ویرایش شده توسط MIT News.

طیف سنج های جرمی برای شناسایی مواد شیمیایی برای کاربردهایی مانند نقشه برداری زمین شناسی، تجزیه و تحلیل صحنه جرم و آزمایش سم شناسی استفاده می شود. اما آنها گران، حجیم هستند و به راحتی آسیب می بینند، که این امر باعث می شود تا چقدر می توان از آنها در این زمینه به طور موثر استفاده کرد. یک گام مهم برای قابل حمل ، این دستگاه ها کاهش وزن و هزینه است و تیمی از محققان MIT از پرینت سه بعدی برای ایجاد جزء اصلی یک طیف سنج جرمی استفاده کردیک فیلتر جرمی ارزان‌تر، سبک‌تر و کوچک‌تر، معروف به چهار قطبی، که اجزای شیمیایی موجود در یک نمونه را اندازه‌گیری می‌کند تا با مرتب‌سازی ذرات باردار بر اساس نسبت جرم به بار، یک ماده را شناسایی کند. این تیم از فتوپلیمریزاسیون vat و رزین شیشه سرامیک مقاوم در برابر حرارت برای چاپ فیلتر در یک مرحله، تنها با چند دلار و تنها در چند ساعت استفاده ،د، و به همان اندازه یک فیلتر تجاری دقیق است. چهار قطبی آنها دارای میله های هذلولی است که توسط شبکه پیچیده ای از شبکه های مثلثی برای دوام احاطه شده و با یک لایه ف،ی نازک پوشانده شده است تا آنها را رسانای الکتریکی کند.

ما اولین ،، نیستیم که سعی در انجام این کار داریم. اما ما اولین ،، هستیم که موفق به انجام این کار شدیم. فیلترهای چهار قطبی کوچک دیگری نیز وجود دارد، اما آنها با فیلترهای جرمی درجه یک حرفه ای قابل مقایسه نیستند. لوئیس فرناندو و،کوئز گارسیا، دانشمند اصلی در آزمایشگاه فناوری میکروسیستم های MIT (MTL) و نویسنده ارشد این تیم، گفت: اگر اندازه و هزینه آن کوچکتر باشد بدون اینکه تأثیر منفی بر عملکرد داشته باشد، احتمالات زیادی برای این سخت افزار وجود دارد. کاغذ جزئیات چهارقطبی کوچک شده او 20 سال را صرف تولید یک طیف سنج جرمی قابل حمل چاپ سه بعدی کرده است.

در پایان، با توجه به محدودیت‌های چاپگر سه‌بعدی، ما چهارقطبی‌هایی ساختیم که فشرده‌ترین و در عین حال دقیق‌ترین بودند.

تلسکوپ کم هزینه چاپ سه بعدی مرد کانادایی در Github

برایان میشل با تلسکوپ پرینت سه بعدی Skyward 150 در خانه خود در گوئلف. برنامه های او برای ساخت این تلسکوپ رایگان است. تصویر: متیو مک کارتی، رکورد منطقه واترلو.

سرانجام، برایان میشل 51 ساله اهل گوئلف، انتاریو، از زم، که چهار دهه پیش قمرهای مشتری را از طریق تلسکوپ فروشگاه بزرگ دید، نجوم را دوست داشت. بنابراین او تأسیس کرد ده تلسکوپ، که با برگزاری رویدادها و رویدادها از ستاره های همکار حمایت می کند به اشتراک گذاری طرح های Mchel برای یک تلسکوپ کم هزینه و چاپ سه بعدی به نام Skyward 150 از طریق کتابخانه نجوم درب آبی، واقع در خانه او. همچنین در خانه او یک سوله بدون سقف – رصدخانه Bent Nail – است که فضایی برای جامعه داوطلبان Ten Telescopes است تا بیایند و تلسکوپ های چاپ سه بعدی را جمع آوری کنند. تلسکوپ میشل دارای یک نشانگر نقطه قرمز برای هدف گیری دقیق، یک تعادل در انتهای پایین برای اتصال گوشی های هوشمند به چشمی است، و با پرینت سه بعدی از ABS سخت ارائه شده توسط توندرا 3 بعدی، شرکت پسرش. همه چیزهایی که برای ساختن تلسکوپ Skyward 150 خود نیاز دارید، از جمله فایل‌های طراحی، راهنمای مونتاژ و راهنمای کاربر، را می‌تو،د به صورت رایگان از GitHub دانلود کنید و قطعات لازم برای ساخت آن فقط بین 300 تا 350 دلار هزینه دارد.

“بزرگترین امید من این است که جوامع دیگر راهی برای گرد هم آمدن مانند ما پیدا کنند. میشل گفت که این بهترین خواهد بود.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.




منبع: https://3dprint.com/307130/3d-printing-news-briefs-2-17-24/