خلاصه اخبار چاپ سه بعدی، 11 مه 2024: استنت، برج، مجسمه ها و موارد دیگر چاپ شده سه بعدی – 3DPrint.com

عمل جراحی موفقیت آمیز بود و او اخیراً یک قرار معاینه پس از عمل داشت که در آن پزشکان ریه های او را بررسی ،د و او یک آزمایش پیاده روی شش دقیقه ای را انجام داد. در پایان قرار، او دو بار زنگ را به نشانه دو سالگی با ریه های جدیدش به صدا درآورد.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/309376/3d-printing-news-briefs-may-11-2024/

استنت راه هوایی ریه چاپ سه بعدی وین مورگان. اعتبار تصویر: Corewell Health

“Infill برای هر بخش آناتومیکی مدل سازی شد تا حس حفاری واقعی را ارائه دهد. استخوان و سایر آناتومی ها در رنگ های مختلف ظاهر می شوند تا کاربرد آموزشی شبیه ساز را افزایش دهند. خواص مک،کی شبیه‌ساز با اندازه‌گیری گشتاور درج پیچ برای نمونه‌های پرکننده و استخوان‌های گیجگاهی جسد و بررسی قابلیت استفاده آن با یک پرسشنامه پنج نقطه‌ای مقیاس لیکرت که توسط پنج متخصص گوش و حلق و بینی تکمیل شد، ارزیابی شد. حدا،ر مقادیر گشتاور درج سینوس سیگموئید، تگمن و کانال نیم دایره 0.62 ± 1.08، 0.42 ± 0.44 و 0.43 ± 1.54 میلی متر بود که نمونه های پرکننده با مقاومت مشابه 40٪، 50٪ و 30٪ را نشان می دهد. متخصصان گوش و حلق و بینی کیفیت و قابلیت استفاده را در 0.81 ± 4.25 و 0.62 ± 4.53 ارزیابی ،د. شبیه‌ساز ماستوئیدکتومی می‌تواند بازخورد واقعی حفاری استخوان را برای آموزش آموزشی ماستوئیدکتومی ارائه دهد و در عین حال مهارت‌ها و درک ساختارهای آناتومیکی را تقویت کند.»

بیمار پیوند ریه در میشیگان استنت چاپ شده سه بعدی دریافت می کند

بلندترین برج بتنی پرینت سه بعدی جهان در قطر

شبیه ساز ماستوئیدکتومی ساخته شده با در نظر گرفتن خواص مک،کی و تشخیص بصری تفاوت بین ساختارها: (الف) نمای جلو و (ب) نمای عقب.

بر اساس آناتومی راه هوایی و باریک شدن و مکان دقیق، این اطلاعات می تواند به برنامه ای منتقل شود که سپس می تواند یک استنت سیلی، سفارشی را به صورت سه بعدی چاپ کند که به طور خاص برای آناتومی راه هوایی طراحی شده است. توضیح داد دکتر ردا گیرگیس، مدیر پزشکی برنامه پیوند ریه در Corewell Health.

وین مورگان، ،ن میشیگان شرقی، زم، که پزشکان بیش از دو سال پیش تشخیص دادند که او فیبروز ریوی پیشرفته دارد، اغلب دچار تنگی نفس و همیشه سرفه می‌کرد. او را 24/7 در معرض ا،یژن قرار دادند و به او توصیه ،د که ویزیت کند Corewell Health برای پیوند احتمالی دو ریه او پس از سه هفته انتظار در بیمارستان، در مارس 2022 دو بار پیوند ریه انجام داد و برای همیشه قدردان اهداکننده و پزشک، است که جان او را نجات دادند. او کارش عالی بوده و احساس می‌کند که زندگی جدیدی پیدا کرده است. اما اخیراً یک عارضه ایجاد شد – راه هوایی در ریه راست او باریک شده بود. پزشکان او تصمیم گرفتند که یک استنت سیلی، پرینت سه بعدی سفارشی برای رسیدگی به این مشکل، که اولین بار است که در Corewell Health ایجاد شده است.

را و، ارتباطات و فناوری اطلاعات برای قطر راهی جالب برای برجسته ، پاویون خود در نمایشگاه دوحه 2023 می خواست. بنابراین پیمانکار KPM3، که در پروژه های ساختم، موقت تخصص دارد، با مبتکران هلندی چاپ سه بعدی بتن تماس گرفت سن گوبین وبر بیمی، و Witteveen+Bos، و نتیجه این است بلندترین سازه بتنی پرینت سه بعدی جهان. این پروژه به دلایل زیادی، از جمله برنامه فشرده منتهی به افتتاح نمایشگاه و انتقال همه ،اصر از هلند به قطر با قایق، یک پروژه سخت بود. اما تیم موفق شد ظرف دو ماه از ایده اولیه طراحی به محصول نهایی و ارسال برسد! طراحی آینده‌نگر این برج دارای ساختار دایره‌ای منقطع و شیب مشخصه 30 درجه است و 85 بلوک ساختم، بتنی توخالی منحصربه‌فرد چاپ شده است. برج قطری 12.4 متری از ده لایه تشکیل شده است که هر کدام دارای هشت یا نه بلوک است و رکورد جه، گینس را برای بلندترین سازه بتنی چاپ شده سه بعدی مستقل دریافت کرده است.

Koerner همچنین یکی از بنیانگذاران و مدیر خلاق است JK3D، یک برند نسل بعدی پیشگام در دکوراسیون و مد چاپ سه بعدی، که روی آن نیز کار کرده است موسیقی یخ زده. اولین مجسمه، که در تصویر نیست، از سرناد شماره 1 در ماژور، Op. 11، جنبش پنجم، شرزو. آلگرو اثر یوهانس برامس. در شکل‌های شعاعی ضخیم و با تغییر سریع، ریزساختارهای مختلفی شکل می‌گیرد که بی شباهت به نحوه رشد گلسنگ و ،ه بر روی درختان و ص،ه‌ها در طبیعت نیست. این ریزساختارها جزئیات سمفونی را نشان می دهند. مجسمه دوم از ،مت سوم Suite Boulogne Op. 32 توسط Bo Linde، و دارای هندسه های روان است که از فلوت ملایم قطعه الهام گرفته شده و صداهای آرام بخش آن را منع، می کند. مجسمه Djefvulsdansen (رقص شیطان) از Symp،nic Stomp of Sweden دارای شکلی سیال است که به سرعت به ضربات روح‌انگیز گیوه تغییر می‌کند.

همکاری سوئدی ار،تر سمفونیک Gävle، طراح جولیا کورنر (شاید بیشتر به خاطر کارش بر روی قطعات لباس چاپ سه بعدی برای Marvel's شناخته شده است. پلنگ سیاه) و متصدی و متخصص هنر دیجیتال آندریاس ویرزیگر منجر به منحصر به فرد شده است پروژه موسیقی یخ زده، که موسیقی را به یک نمایش فیزیکی قابل لمس تبدیل می کند. ایده این است که تجربه حسی موسیقی را با ملموس تر و واقعی تر ، آن تقویت کنیم. این فرآیند نسبتاً پیچیده است، اما اساساً، سه آهنگ موسیقی، که توسط ار،تر 52 نفره نواخته شده‌اند، به یک الگوریتم مح،اتی وارد شده و سپس به صورت سه بعدی چاپ شده‌اند، که منجر به نمایش فیزیکی صدا و ،یبی متعادل از دید هنری و مهارت های فناوری.»

پروژه ای مانند این به طور ایده آل برای پرینت سه بعدی با بتن من، است. پیتر پل کورنلیسن، مدیر واحد تجاری چاپ سه بعدی، وبر بیمی،، توضیح داد که این همه ارتباطی با زمان بسیار کوتاه، تعداد اشکال منحصر به فرد، و خواص ساختاری مواد مورد استفاده دارد. وبر برای تضمین خصوصیات ساختاری هر یک از ،اصر، چارچوب کیفیت منحصر به فردی را ایجاد کرده است. این اجازه می دهد تا کیفیت مورد توافق با زمان های کوتاه و حجم زیاد ارائه شود که برای هر سازه ای ضروری است.

مجسمه های موسیقی منجمد پرینت سه بعدی

استخوان تمپورال که در قاعده جمجمه انسان قرار دارد، بسیار پیچیده است و شامل ساختارهای تشریحی پیچیده مانند گوش می، و اعصاب جمجمه است. این پیچیدگی می تواند باعث چالش های جراحی در طول شود عمل های ماستوئیدکتومی، که باعث افزایش خطر برای بیماران می شود. جراحان برای کاهش این خطرات به طور مداوم بر روی آموزش مهارت کار می کنند، اما روش های فعلی، مانند مدل های حیو، و جسد، با مسائل اخلاقی و دسترسی مواجه می شوند، و دستگاه های VR می توانند مقرون به صرفه باشند و به اندازه کافی واقع بینانه نباشند. تیمی از محققان از دانشگاه اولسان کالج پزشکی در کره اخیراً یک کاغذ در مورد کار خود در زمینه توسعه یک شبیه‌ساز آموزشی ماستوئیدکتومی، که بر اساس تصاویر CT از یک بیمار تحت این عمل مدل‌سازی شده و سپس به صورت سه بعدی از رزین بر روی یک دستگاه پرینت شده است. قالب ها فرم 3.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

LR: سومین حرکت سوئیت Boulogne Op. 32 توسط Bo Linde و Djefvulsdansen (رقص شیطان) توسط Symp،nic Stomp of Sweden

ما با تحقیقات پزشکی در گزارش های خبری چاپ سه بعدی امروز شروع می کنیم، زیرا محققان در کره از تصاویر سی تی و چاپ سه بعدی برای ساختن یک شبیه ساز آموزشی برای ماستوئیدکتومی استفاده ،د. سپس، پزشکان یک استنت پرینت سه بعدی برای یک بیمار پیوند ریه دوبل ایجاد ،د. در حال حرکت، بلندترین سازه بتنی پرینت سه بعدی جهان که در قطر قرار دارد، توسط رکورد جه، گینس به رسمیت شناخته شد. در نهایت، این مجسمه های شگفت انگیز پرینت سه بعدی را که نمایشی فیزیکی از موسیقی هستند، بررسی کنید!

شبیه ساز آموزشی چاپ سه بعدی مدل سازی شده بر روی تصاویر CT