خلاصه اخبار چاپ سه بعدی، 1 ژوئن 2024: پایداری، مواد سیمانی و موارد دیگر – 3DPrint.com

ریچارد هورنای، که شاید بیشتر توسط ریچ رپ، یک افسانه، نویسنده و مدیر بازرگ، چاپ سه بعدی در بریت،ا است هبر، و از تکمیل پروژه های سازنده سرگرم کننده لذت می برد. هورن در یکی از جدیدترین بازی های خود یک نسخه چاپی سه بعدی در مقیاس کامل از فضای کامپیوتر ک،یک ایجاد کرد که اولین بازی آرکید از بنیانگذاران آتاری بود. این بازی بر اساس بازی کامپیوتری “Spacewar!” در سال 1962 ساخته شد. و در سال 1971 راه اندازی شد، فقط یک سال جلوتر از Pong بسیار ساده تر و موفق تر. Computer Space برای استفاده در یک مینی کامپیوتر دیجیتال PDP-1 نوشته شده بود و نتوانست انتظارات تجاری را برآورده کند، اما مطمئناً یک چیز زیبایی بود – کابینت اصلی بازی از چوب و فایبر گ، ساخته شده بود، توسط یک سازنده جکوزی ساخته شده بود، و ویژگی های زیادی داشت. از زرق و برق تنها 1500 واحد ساخته شد و تنها تعداد کمی از این نسخه های اصلی هنوز در دسترس هستند، بنابراین هورنا اوضاع را به دست خود گرفت.

ع، با اجازه کارپنتر افزودنی

مجموعه استانداردهای پیشنهادی AC برای مواد سیم، شامل:

  • تمرین برای ساخت افزودنی: ویژگی‌های بتن تازه و بسیار اولیه بتن مورد استفاده برای بتن ساخته شده با افزودنی به وسیله ا،تروژن (WK89706)
  • تمرین برای ساخت افزودنی: ساخت و مستندسازی اجزای بتن و ملات ساخته شده با افزودنی (WK89707)
  • تمرین برای ساخت افزودنی: عمل آوری و است،اج نمونه از اجزای بتن و ملات ساخته شده با افزودنی (WK90347)
  • روش آزمایش برای ساخت افزودنی: تعیین خواص مک،کی سخت شده بتن و ملات ساخته شده با افزودنی (WK90348)

ماکت بازی آرکید پرینت سه بعدی ریچارد هورنای در مقیاس کامل

«معمولاً با تعمیرات، تنها زم، که یک قطعه ف،ی را تغییر می دهید، می تو،د مواد را حذف کنید. اما با این فرآیند، می‌تو،د مواد را اضافه کنید و سپس آن‌ها را دوباره ماشین‌کاری کنید.» عضو تیم دیویس تیمز توضیح داد. برای مثال، با جوشکاری، دمای ذوب متفاوت ممکن است منجر به خواص ناهموار مواد شود. ما چنین مشکلی با این دستگاه نداریم.»

استانداردهای پیشنهادی ASTM برای AC با مواد سیم،

برایان آر نف، رئیس هیئت مدیره AMGTA توضیح داد: «هدف اصلی AMGTA آموزش مصرف‌کننده در مورد پایدارترین روش‌های تولید در زنجیره تأمین افزودنی است. این تحقیق مهم راهنمایی می کند که کدام روش اتمیزه ، گاز به کمترین مقدار انرژی ویژه در هر کیلوگرم نیاز دارد. در عین حال، به بازار نشان می‌دهد که روش‌های تولید مک،کی مواد اولیه پودر، مانند آسیاب گلوله‌ای، خود یک مرتبه بهتر از اتمیزه ، گاز از منظر انرژی هستند.

در گزارش‌های خبری چاپ سه بعدی امروز، ما با تحقیقات پایداری در مورد مواد اولیه AM از AMGTA شروع می‌کنیم و سپس به آلیاژ آلومینیوم با خواص مک،کی پیشرفته می‌پردازیم. دانشجویان دانشگاه یک نمونه اولیه پرینتر سه بعدی ف،ی با اسپری سرد برنده جایزه، کم هزینه، ساختند و برخی استانداردهای پیشنهادی بین المللی ASTM بر روی مواد سیم، برای ساخت و ساز افزودنی تمرکز دارند. در نهایت، ریچارد هورنای پیشگام RepRap یک نسخه چاپی سه بعدی در مقیاس کامل از یک بازی آرکید ک،یک ایجاد کرد.

AMGTA نتایج تحقیقات در مورد پایداری مواد اولیه ف،ی AM را منتشر کرد

این کمیته بین‌المللی ASTM F42 در زمینه فناوری‌های ساخت افزودنی روی الف کار می کند مجموعه ای از استانداردهای پیشنهادی برای پشتیب، از ساخت و ساز افزودنی (AC). این استانداردها در صورت پذیرش، برای تضمین کیفیت (QA) و کنترل کیفیت (QC) مواد و اجزای سیم، مورد استفاده برای AC مورد استفاده قرار خواهند گرفت. این تلاش مستقیماً به اه، توسعه پایدار سازمان ملل متحد شماره 8 (کار شایسته و رشد اقتصادی) و شماره 9 (صنعت، نوآوری و زیرساخت). به گفته عضو ASTM، اریک کریگر، مرکز تحقیق و توسعه ارتش ایالات متحده، چندین گروه از کاربران احتمالی برای استانداردهای پیشنهادی وجود خواهد داشت، از جمله تنظیم کننده های کد، پیمانکار، که مواد و کیفیت ساخت و ساز را در زمینه یا کارخانه ها توسعه و ارزیابی می کنند، مهندسان سازه و آزمایشگاه. محققین و غیره او همچنین توضیح داد که این استانداردها به بهبود «عملکرد سازه و استفاده از مصالح از طریق آزادی هندسی» کمک می‌کند و همچنین به کاهش لجستیک و تولید سازه‌ها در مکان‌های دورافتاده و خطرناک کمک می‌کند.

شرکت لوکزامبورگ 4 صبح متخصص در تولید پودرهای ف،ی پیشرفته AM است و یک نقطه عطف هیجان انگیز را اعلام کرد: خواص مک،کی HiperAL را بهبود بخشیدآلیاژ آلومینیوم آن برای تولید مواد افزودنی. HiperAL یک مشتق زیر،وم از پودر آلومینیوم سری 7000 است که این شرکت با استفاده از تصفیه پ،مای سرد ثبت شده خود تولید می کند. گزارش شده است که HiperAL با پیشی گرفتن از آلیاژهای آلومینیوم معمولی دارای قدرت تسلیم 525 مگاپاسکال و در UTS 550 مگاپاسکال است که آن را برای کاربردهای AM بسیار من، می کند. AM 4 AM همچنین می گوید که HiperAL آن حدا،ر کاهش وزن را تضمین می کند که منجر به کاهش مصرف مواد، هزینه ها و زمان پردازش می شود.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/310067/3d-printing-news-briefs-6-1-2024/

اعضای دانشجوی دانشگاه رایس از تیم AeroForge ساخته شده است چاپگر سه بعدی ف، اسپری سرد که به جای دما از فشار و سرعت برای ساخت قطعات استفاده می کند. آنها قابلیت زنده بودن نمونه اولیه ارزان قیمت خود را با رسوب موفقیت آمیز مس نشان دادند و جایزه اختراع هرشل ام ریچ دانشگاه، به علاوه جایزه برتری در مهندسی Capstone و مقام اول در جایزه انقلاب ویلی برای نوآوری برجسته در جشنواره سالانه را به دست آوردند. نمایشگاه طراحی مهندسی Huff OEDK. این چاپگر از یک م،ن گاز ساخته شده است که گاز نیتروژن پرفشار را به سیستم تغذیه می کند، همراه با کنترل هایی برای تنظیم سوپاپ ها و نظارت بر دما و فشار، یک نازل سفارشی، یک تغذیه کننده برای پخش پودر ف، به داخل نازل و یک م،ن تحت فشار که گاز را تا 450 درجه سانتیگراد گرم می کند. به گفته جولیانا دیکمن، عضو تیم، هنوز هم اسپری سرد در نظر گرفته می شود، زیرا وقتی گاز با پودر برخورد می کند، از نازل منبسط شده و به سرعت سرد می شود. علاوه بر این، آنها بر کاهش هزینه ها تمرکز ،د و دستگاه را با کمتر از 5000 دلار ساختند. کاربردها شامل ساخت و تعمیر قطعات ف،ی با ساختارهای پیچیده مانند مواردی است که در هواپیما، وسایل نقلیه و خطوط مونتاژ صنعتی استفاده می شود.

ما از پرده برداری از خواص مک،کی پیشرفته آلیاژ آلومینیوم HiperAL خود بسیار هیجان زده هستیم. این دستاورد بر تعهد تز،ل ناپذیر ما به نوآوری و بهبود مستمر تأکید دارد. ما،یم دلمی، مدیرعامل AM 4 AM گفت: این یک گام کوچک جلوتر در جستجوی آلومینیوم با بالاترین خواص مک،کی نیست، بلکه برای مشتریان ما یک جهش بزرگ برای کاربردهای اقتصادی مقرون به صرفه آلومینیوم در AM است. با HiperAL، ما به مشتریان خود قدرت می‌دهیم تا عملکرد قطعات آلومینیومی خود را بالا ببرند و هزینه‌ها را مانند قبل کاهش دهند.

دانشجویان دانشگاه نمونه اولیه چاپگر سه بعدی ف،ی با اسپری سرد می سازند

در سال 2019 راه اندازی شد، گروه حمایتی جه، انجمن تجارت سبز سازنده افزودنی (AMGTA) شیوه های صنعت تولید افزودنی پایدار را ترویج می کند. گروه اخیرا نتایج اولیه را اعلام کرد یک مطالعه تحقیقاتی که آن را سفارش داده است. “انرژی ویژه مواد اولیه ف،ی AM: مقایسه” توسط مشاور تحقیقاتی Syntec Associates و Divergent Technologies، یک کارخانه دیجیتال کامل م،ار برای سازه‌های پیچیده، انجام شد. آنها رویکردهای پردازش مواد اولیه ف،ی AM مانند اتمیزه ، گاز، کشیدن سیم، و آسیاب مک،کی – به ویژه آسیاب گلوله ای – را برای یافتن انرژی مورد نیاز خاص هر کدام برای تولید مواد ارزیابی ،د. این مطالعه نشان داد که وقتی صحبت از اتمیزه ، گاز برای تولید پودر ف،ی آلیاژهای رایج می شود، هلیوم پایدارترین روش بود، اما آسیاب مک،کی برای تولید پودر در AM کاهش عمده ای در مصرف انرژی ویژه در مقایسه با اتمیزه ، گاز نشان می دهد.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

او «شکل کابینت ماکتی را بر اساس تصاویر ماشین‌های اصلی مجسمه‌سازی کرد» و به جای فایبرگ،، هورن و مزرعه چاپ سه‌بعدی در هیبر از چاپ سه‌بعدی در مقیاس بزرگ برای ایجاد کمتر از 100 بخش برای ماکت استفاده ،د. سپس با استفاده از قطعات به یکدیگر متصل شدند 3D Gloopو دستگاه پر شد، سمباده زد، رنگ آمیزی شد و یک کت رزین زرق و برق آبی، درست مانند اصلی دریافت کرد. ماکت برای ساخته شده است Arcade Arc،e موزه ای در Heber's Belvedere Mill در گلوسسترشر، جایی که اکنون می توان آن را دید و حتی بازی کرد. بعلاوه، هورن فایل‌ها را برای کپی فضای کامپیوتری منتشر کرد در قابل چاپ تحت مجوز Creative Commons Attribution 4.0 بین المللی، بنابراین شما می تو،د خودتان را بسازید!

برای یافته های بیشتر در مورد این و سایر مطالعات تحقیقاتی AMGTA، به وب سایت AMGTA مراجعه کنید اینجا.

AM 4 AM ویژگی های پیشرفته برای آلیاژ آلومینیوم را اعلام کرد

جولیانا دیکمن (از سمت چپ)، گالیو گوئو، دیویس تیمز، داگ، هبدا، گرانت سامارا، آشا زینکه، گرت فرنچ و الی کیس (ع، از گوستاوو راس،ک، دانشگاه رایس)