خرید سیم مفتول استیل 2 متری 1 2 میلی‌متر فروشگاه جعبه | foulka

تمام سعی ما در جعبه عرضه کالاها با قیمتی برابر با ارزش واقعی کالا‌هاست. در حال حاضر با تامین کالاهایی با کاربرد عمده هنری در کنار شما هستیم و به زودی کالاهای جعبه را به تمام نیاز‌های خرید شما گسترش خواهیم داد. مفتول استیل 304 , foulka 304 L بدلیل نداشتن خاصیت مغناطیسی اصطلاحا به آن استیل نگیر گفته می شود و از پرمصرف ترین فلزات می باشد . کابل های رشته ای دارای تعداد زیادی هادی هستند و تمام آنها از آلیاژ مس و یا آلومینویم می باشند و سپس یک روکش مقاوم که معمولا از جنس PVC است در دور آن کشیده می شود. اما در کابل ها و سیم های مفتولی فقط یک سیم با قطری یک اندازه وجود دارد که با یک روکش کامل از انواع مختلف پوشیده شده است.

در صنعت نیز این محصول در بسیاری از محصولات خانگی و ضدزنگ مانند لباسشویی، یخچال و فریزر، قطعات ظرفشویی و… کاربرد فراوانی دارد و هرجا که نیاز به مقاومت در برابر آب باشد، این نوع مفتول و سیم مفتول استیل مورد استفاده قرار میگیرد. در بسیاری از صنایع مختلف از این وسیله به عنوان ماده اولیه نیز استفاده می شود. این محصول در اصل از گالوانیزه کردن، مفتول سیاه به وجود می آید و سیم مفتول استیل نیز یکی از مدل های مقاوم این سری است. در طی این فرایند مفتول در برابر اکسید آهن(زنگ زدگی) مقاوم خواهد شد و می تواند در هر نوع آب و هوایی استفاده شود.

  • در بسیاری از صنایع مختلف از این وسیله به عنوان ماده اولیه نیز استفاده می شود.
  • حداقل عنصر کروم متعارف در اين دسته از فولادها 11% می باشد و براي اينکه آلياژهای آهنی خاصيت زنگ نزن داشته باشند ميزان کروم در آنها نبايد کمتر از اين مقدار باشد.
  • این محصول در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و همچنین جهت ساخت سازه های آبی مورد استفاده قرار میگیرد و خاصیت های آن باعث شده است تا این ماده نسبت به زمان و آب و هوا مقاومت بسیار بیشتری داشته باشد.
  • ما در چند سال گذشته با آغاز فروش آنلاین آهن، پا به عرصه جدیدی گذاشتیم که هدف از آن، افزایش سرعت خدمت‌رسانی به مشتریانمان در اقصی نقاط ایران است.
  • به خاطر همین خاصیت خود ترمیمی یا خودشفایی (Self healing) است که فولاد را بدون زنگ (Stainless) می‌نامند.

استیل  به دلیل شکل‌گیری یک لایه محافظ روی سطح آن که با سطح زیرین پیوند محکمی دارد و از تماس این ماده با محیط اطراف جلوگیری می کند در برابر خوردگی مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد. – مشخصات و ویژگی‌های هر محصول، اعم از نوع، سایز، حالت، استاندارد، محل بارگیری و تحویل (کارخانه یا بنگاه)، واحد، قیمت هر واحد و هم‌چنین تاریخ و ساعت آخرین به‌روزسانی در لیست قیمت‌ها آورده شده است. کلیه مقاطع استنلس استیل به شرط آنالیز و ارائه سرتیفیکیت مربوطه می باشد و در صورت عدم تطابق، هزینه آنالیز به عهده‌ی فروشنده خواهد بود. برای مشاهده جزئیات بیشتر در رابطه با مفتول استیل می توانید قسمت توضیحات محصول را مطالعه نمایید. مفتول ها در رنگ های متنوع و همچنین سایز های مختلفی در بازار موجود هستند و هرچه سایز قطر مفتول ها کمتر باشد انعطاف پذیری آن بیشتر است. کلیه مقاطع استنلس استیل به شرط آنالیز و ارائه سرتیفیکیت مربوطه بوده و در صورت عدم تطابق، هزینه آنالیز به عهده‌ی فروشنده خواهد بود.

ویژگی های فولادهای ضد زنگ

استفاده از سیم مفتول استیل در جاهایی که به لحاظ مهندسی و اقتصادی بهتر است از سیم مفتول استیل استفاده کنند مصرف می شود. این محصول فولادی، مانند سایر مقاطع موجود در بازار آهن، تحت تاثیر متغیرهای این بازار واقع شده و روزانه دچار نوسان نرخ می‌شود. قیمت سیم مفتول استیل، با توجه به آلیاژ بکار رفته در ساخت آن و وزن هر کلاف تعیین می‌شود و در سایزهای 2 تا 4 موجود است. این محصول در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و همچنین جهت ساخت سازه های آبی مورد استفاده قرار میگیرد و خاصیت های آن باعث شده است تا این ماده نسبت به زمان و آب و هوا مقاومت بسیار بیشتری داشته باشد.

آگهی های فروش میلگرد / مفتول استیل

خرید سیم مفتول استیل 2 متری 1 2 میلی‌متر فروشگاه جعبه | foulka در صورت نیاز به توضیح بیشتر متن زیر را مطالعه کنید یا با ما تماس بگیرید.. عرضه کننده انواع توری و مفتول از جمله مفتول استنلس استیل آماده ارائه به مشتریان می باشد . مفتول استیل 304، 316، 310،321  و 430  که به دو صورت شاخه و کلاف عرضه می شوند. از لحاظ ویژگی های فیزیکی و مکانیکی در برابر خوردگی و رطوبت و زنگ و دمای بالا مقاومت قابل توجهی دارند. در برابر مواد شیمیایی آلی ، غیر آلی ، رنگ و رسوبات بسیار مقاوم هستند.