خرید انواع کیبورد کامپیوتر با قیمت مناسب بروزکالا

هر چند که امروزه هم این نوع کیبوردها گاهاً مورد استفاده قرار می‌گیرند. کیبوردهای گیمینگ مدل‌های متنوعی دارند که هر کدام برای بازی‌های خاصی تولید و وارد بازار شده‌اند. به همین خاطر هنگام خرید کیبورد گیمینگ باید کیبوردی را انتخاب کنید که متناسب با نیازهایتان باشد. یک مزیت دیگر این کیبوردها، کلیدهای بزرگ‌تر و بلندتر آن‌هاست که موجب می‌شود در حین بازی بتوانید کلید مورد نظرتان را سریع‌تر پیدا کنید. علاوه براین، قابلیت‌های سخت‌افزاری و دوام این کیبوردها نسبت به کیبوردهای معمولی بسیار بیشتر است.

  • صفحه کلید و موس جزو دستگاه های ورودی کامپیوتر هستند و از آنها برای انجام عملکردهای مختلف استفاده می شود.
  • صفحه کلیدهای ارگونومیک به گونه‌ای طراحی شده‌اند که از مشکلات مچ دست و بازو جلوگیری کنند.
  • اولین کیبوردهای تولید شده توسط شرکت IBM ، از پورت DIN استفاده می کردند.
  • آنتی ویروس‌های زیادی در اینترنت موجود هستند که می‌توانید بر حسب تمایل، هر کدام از آن‌ها را دانلود کرده و روی سیستم خود، نصب کنید.

به دلیل سرعت بالای تایپ تایپیست‌های حرفه ای، کیبوردهای تایپ باید به گونه ای طراحی شده باشند که علاوه بر نرمی کلید، دارای کمترین صدای ممکن در هنگام تایپ باشند. در برخی از مدل‌های کیبورد مخصوص تایپ، جایگاهی در قسمت پایین کیبورد تعبیه شده‌است تا کاربران در هنگام تایپ، دست خود را بر روی آن قرار داده و در دراز مدت خستگی کمتری را دربرداشته باشد. یک جانمایی صفحه‌کلید خاص است که نویسه‌های الفبای لاتین در ماشین‌تحریر و صفحه‌کلید رایانه بر پایه آن قرار می‌گیرد. مانند جانمائی آلمانی QWERTZ این جانمائی برای انگلیسی کورتی (رایانه) طراحی شده‌است. این جانمائی در بیشتر کشورهای فرانسوی زبان مانند فرانسه و بلژیک کاربرد دارد.

چینش غیر استاندارد و انواع استفاده ویژه[ویرایش]

رابط USB دارای سرعت بالاتری نسبت به رابط PS/2 بود و مشکلات پورت PS/2 از قبیل کج شدن خارها را نیز ندارد. کیبورد ماشین حسابی ، به عنوان یک کیبورد کمکی در کنار کیبورد اصلی قرار می گیرد. کیبورد مالتی مدیا ، عموما برای افرادی که علاقه به مشاهده فیلم و پخش چند رسانه ای می باشند طراحی شده است. این دکمه ها شامل عملیات کپی کردن ، چسباندن ، جابجا کردن و یا اجرا کردن برخی از نرم افزارهای آفیس و … می باشند. همان گونه که در بخش بالایی گفته شد، اگر اشتباهی به اندازه یک حرف رخ داده باشد شما می توانید با استفاده از کلید Backspace اقدام به حذف حروف اشتباه کنید. اما اگر کلمه یا کلماتی را به اشتباه تایپ کرده اید و می خواهید در کمترین زمان آنرا اصلاح کنید، کلید Ctrl را نگه دارید و سپس کلید Back space را بفشارید.

برنامه Remote Mouse

اگر از خواندن این مقاله لذت بردید پیشنهاد میکنیم مقاله نصب موس بی سیم را مطالعه کنید و با راه های اتصال موس حتی بدون دانگل به کامپیوتر آشنا شوید. همان طور که در انواع کیبورد به آن اشاره شد تعدادی از کیبورد ها بی سیم و وایرلس هستند و از طریق امواج میتوانندارتباط بین کیبورد و کامپیوتر را برقرار کنند. به طور کلی این کیبورد کلید های مورد استفاده برای محاسبات را گرد هم آورده است که شما میتوانید تنها با یک کیبورد خودتان را از ماشین حساب های فیزیکی و مجازی بی نیاز کنید. خوب از این نظر که طول عمر بیشتری دارد و دیتر خراب میشود و بد از این نظر که قیمت تمام شده این کیبورد ها بیشتر است. به خاطر همین است که وقتی کیبورد و لپ تاپ یک تایپیست حرفه ای عوض میشود نمیتواند به خوبی گذشته تایپ کند.

خرید انواع کیبورد کامپیوتر با قیمت مناسب بروزکالا گاهی کیبوردها با ماوس مشابه باندل می‌شوند که باعث افزایش قیمت کیبورد خواهد شد. خرید کیبورد گیمینگ از برندهای مطرحی همچون لاجیتک، ریزر، ایسوس و … قطعا هزینه زیادی در بر خواهد داشت؛ به بیان دیگر می‌توان گفت برند و تولیدکننده یکی از عوامل بسیار تاثیرگذار روی قیمت کیبورد محسوب می‌شود. کیبورد سیمی به علت سریع‌تر بودن و عدم کندی بیشتر از مدل های دیگر مورد توجه گیمرها قرار می‌گیرند و کیبورد گیمینگ یکی از محصولات محبوب در بین علاقمندان به بازی های کامپیوتری می باشد.

راهنمای استفاده از کیبورد و میانبرهای کیبورد