خریداران بالقوه بر CVG حکومت می کنند

علیرغم فروش قوی و ،ب سود در سال 2022، موقعیت مالی CVG با افزایش هزینه های ورودی، به ویژه مواد خام و گاز، و کاهش ناگه، سفارشات برای برخی از محصولات آن آسیب دید.


تعدادی از طرف های علاقه مند از کرون ون گلدر بازدید کرده اند و این امید را به وجود آورده است که این کارخانه می تواند نجات یابد و در آینده نزدیک تولید را از سر بگیرد.

این کاغذساز مستقر در هلند که بیشتر به خاطر مجموعه کاغذهای جوهرافشان پرسرعت Crown Letsgo شناخته می شود، هفته گذشته پس از تمام شدن پول نقد، اعلام ورش،تگی کرد.

تولید کاغذ در سایت ولسن CVG به سال 1896 برمی گردد. ظرفیت تولید حدود 180000 تن در هر ساعت است.


منبع: https://www.printweek.com/articles/،ential-buyers-run-rule-over-cvg

یک منبع نزدیک به وضعیت گفت که آنها به یک راه حل سریع امیدوار هستند: «در حال حاضر [paper] ماشین‌ها کار نمی‌کنند، اما امیدواریم بتو،م به زودی دوباره راه‌اندازی کنیم – این شرکت بسیار خوبی است و ما دوباره راه‌اندازی خواهیم کرد.»

به غیر از کاغذهای تخصصی برای چاپ جوهر افشان، سایر محصولات آن عبارتند از: کاغذ چغندر قند Crown Native، کاغذهایی برای چاپ افست از جمله انتشار و پست مستقیم، و برای کاربردهای بسته بندی انعطاف پذیر مانند محصولات چند لایه چند لایه.

هفته چاپ می‌داند که علاقه قابل توجهی از سوی ،یداران بالقوه وجود داشته است که در این هفته از سایت بازدید کرده و با هیئت امنای ورش،تگی و هیئت مدیره CVG ارتباط برقرار کرده‌اند.