تغییر در بالای Xeikon

ولفورد در سال 2018 به Xeikon ملحق شد و قبل از آن نقش‌های ارشدی در FFEI و Xaar داشت. او اولین بریت،ایی است که این تجارت را رهبری می کند.

ولفورد گفت که Xeikon به “ماموریت تز،ل ناپذیر” خود برای پشتیب، از چاپگرها و مبدل ها با ابزارهایی برای کمک به آنها در “پیمایش موفقیت آمیز آینده و رشد ،ب و کار خود” ادامه خواهد داد.

Xeikon با اعلام ارتقای خود اظهار داشت: “به ،وان رئیس جمهور جدید، او از این شایستگی ها و پیشینه قوی خود در صنعت چاپ استفاده خواهد کرد، زیرا این شرکت به صنعتی شدن خط تولید گسترده خود و ادامه ادغام با Flint Group سرعت می بخشد.”

این صنعت هیجان انگیزی است که می توان بخشی از آن بود، اما مانند همه شرکت های دیگر، من مطمئن هستم که با تغییر و تحول بازار و نیازهای مشتریان، سهم خود را از چالش ها و فشارهای جدید خواهیم داشت.

Xeikon که دفتر مرکزی آن در بلژیک قرار دارد طیف وسیعی از تونرهای خشک و پرس های جوهرافشان را با هدف چاپ تجاری، لیبل و بسته بندی از جمله کارتن های تاشو و راه راه ارائه می دهد.

ولفورد گفت که به او افتخار می کند که این فرصت را برای رهبری ،ب و کار به او داده اند.

Jurgen Devlieghere، معاون قدیمی Xeikon برای توسعه نرم‌افزار و سخت‌افزار، مسئولیت تحقیق و توسعه را از Welford بر عهده خواهد گرفت.


منبع: https://www.printweek.com/articles/change-at-the-top-of-xeikon

رابرت ولفورد، که قبلاً معاون تحقیق و توسعه جه، بود، از بنویت شاتلارد به ،وان رئیس بخش دیجیتال گروه فلینت، مالک Xeikon، جانشین شد.

«Xeikon همیشه تمرکز زیادی بر توسعه‌های مشتری‌محور و راه‌حل‌های برنامه‌محور داشته است و نام آن مترادف با نوآوری‌ها و فناوری‌های نوآورانه شده است. مهمتر از همه، این تیم با یک تیم عالی از متخصصان ارائه می شود که به دلیل تجربه گسترده و تخصص عمیق خود شناخته شده اند.

شاتلارد به سن بازنشستگی رسیده است و پس از یک حرفه طول، در صنعت و کمی کمتر از شش سال رهبری Xeikon تصمیم به کناره گیری گرفت.


رئیس تحقیق و توسعه Xeikon به سمت سکان هدایت تولید کننده مطبوعات دیجیتال قدم گذاشته است.