بک لینک Backlink چیست؟ 13 نکته + تاثیر منفی! و مثبت روی سئو آکادمی دیجیتال مارکتینگ فرین -بهترین بک لینک

بک لینک Backlink چیست؟ 13 نکته + تاثیر منفی! و مثبت روی سئو آکادمی دیجیتال مارکتینگ فرین

به طور مثال، فهرستی از مطالب را در سایت‌هایی منتشر کنید که به طور رایگان، فضایی برای تولید محتوا در اختیارتان قرار می‌دهند. به این ترتیب، با استفاده از این فضا، فهرست مطالب را در این سایت منتشر کنید و بک‌لینک‌های مورد نظر خود را در آن قرار دهید. سلام من برای وب سایت تازه تاسیسم چند تا بک لینک رایگان میخوام لطفا اگه کسی وب سایت یا وبلاگ داره بگه تا تبادل کنیم. بااین‌وجود، این روش هنوز هم تا حدی می‌تواند به رشد وب‌سایت شما کمک کند. لذا اگر به دنبال استفاده از رپرتاژ آگهی هستید، ابتدا اطمینان پیدا کنید که چیز ارزشمندی برای به اشتراک گذاشتن دارید (مثلاً یک ابزار اینترنتی بی‌نظیر یا عرضه یک محصول خاص) و سپس به سراغ تولید محتوا بروید. چنانچه در زمینه نوشتن رپرتاژ آگهی تجربه خاصی ندارید بهتر است که این کار را به نویسنده‌هایی محوّل کنید که با سبک و سیاق مخصوص این نوع از محتوا آشنایی دارند.

  • در حالت عادی نیازی به ارسال محتوا از سوی شما کاربران گرامی نیست و محتواها به شکل های مختلف مثل بازنویسی و اسپین و غیره ایجاد می شن.
  • به همین جهت در این پکیج‌ها تعداد بیشتری بکلینک نسبت به تعداد خریداری شده برای مشتریان ایجاد می‌گردد تا در صورت حذف تعدادی از بکلینک ها، بازهم به تعداد خریداری شده، بک لینک کسب شده باشد.
  • اگر میخواهید ماهی بزرگی را بگیرید باید آستین خود را بالا بزنید و برایش https://www.bestbacklink.top/ تلاش کنید .
  • در این مقاله با مفهوم بک لینک و نحوه بررسی ارزش آن توسط گوگل آشنا شدیم در درس بعدی به بررسی روش های مناسب برای کسب بک لینک و معرفی تکنیک های کلاه سفید و کلاه سیاه میپردازیم.

در این رابطه می‌توان «نشریلا» را به عنوان پلتفرم عالی این در این حوزه معرفی کرد چراکه علاوه بر خدمات بالا، انتشار بررسی محصول و معرفی خدمات نیز امکان‌پذیر است. به این ترتیب، به کمک متن‌های تخصصی هر رسانه، خواننده با تمایل بیشتری بر روی لینک مورد نظر کلیک می‌کند و بک لینک سایت به شکلی اثرگذار در متن تعریف می‌شود. حال که می‌دانیم بک لینک سایت چیست و از چه راه‌هایی ایجاد می‌شود، باید به یکی از پرطرفدارترین روش‌های گرفتن بک‌لینک یعنی انتشار و نوشتن رپورتاژ آگهی اشاره کنیم. اگر با رپورتاژ آگهی آشنا باشید با نوشتن متن مناسب رپورتاژ آگهی این امکان وجود دارد که خواننده با مطالعه مطلب بر روی لینک مورد نظر شما کلیک کند و بک‌لینک مناسبی را برای سایت ایجاد کرده باشید. حال که می‌دانیم بک لینک سایت چیست باید نحوه و محل قرارگیری آن را نیز بررسی کنیم. از آن‌جایی که افراد علاقه به کلیک بر روی لینک‌هایی دارند که به شکل برجسته‌ و واضحی قرارگرفته‌اند، در نتیجه برخی از لینک‌ها در یک صفحه سایت، احتمال کلیک شدن بیشتری دارند.

فعالیت های سئوکار

«لینک با اعتبار بالا» به لینک‌هایی اشاره دارد که از سایت‌هایی با اعتبار بالا مانند سایت‌های خبری بدست می‌آیند. این سایت‌ها به عنوان دامنه‌هایی شناخته می‌شوند که گوگل به آن‌ها اعتماد دارد. سپس با کلیک بر روی هریک از وب‌سایت‌ها خواهید دید که کدام صفحه از سایت، به سایت شما لینک داده است. مورد دوم این است که مجموع ترافیک طبیعی (ارگانیک) نسبت به صفحات ارجاعی، همبستگی بیشتر نسبت به تعداد صفحات ارجاعی پرترافیک دارد. این نشان می‌دهد که لینک‌هایی از صفحات قدرتمند، وزن بیشتری نسبت به لینک‌هایی دارند که سایت آن‌ها شامل ترافیکی نه چندان زیاد است.

  • اگر می خواهید بک لینک های با کیفیت بالا خریداری کنید، می توانید این کار را در seotolu.com انجام دهید.
  • مثلا دیجی کالا چند بار در صفحات مختلف سایتش، اقدام به انتشار گزارش فعالیت سالانه، آمار فروش و… اش کرد.
  • رسالت ما در کسبویار ارئه بهترین آموزش های ویژه بازار کار است.
  • هر چه تعداد بک لینک‌های باکیفیت وب سایت شما بیشتر باشد و وب سایت‌های معتبر زیادی به شما لینک دهند اعتبار سایت شما نیز بالا می‌رود به طبع آن شاهد ارتقا رتبه های سایت نیز خواهید بود.
  • ممکن است دامنه اعتبار بسیار بالایی داشته باشد ولی صفحه ای که از آن لینک دریافت کرده اید اعتبار پایینی در آن دامنه داشته باشد.

همچنین شناسایی کنید که کدام یک از این بک لینک ها مربوط به محصولات و خدماتی است که ارائه می دهید. همچنین باید بررسی کنید که کدام یک از این بک لینک ها با کیفیت هستند. در غیر این صورت، بک لینک های بی کیفیت بر اتوریتی وب سایت شما تأثیر می گذارند. گوگل برای جلوگیری از این مشکل الگوریتم های خود را آپدیت کرد و الگوریتم پنگوئن را معرفی نمود.

خرید بک لینک Site Wide و Single Page

بهترین و کم ریسک ترین روش لینک سازی خارجی استفاده از بک لینک هایی است که احتمال حذف شدن آن ها وجود نداشته باشد. البته همانطور که اشاره کردیم این بدان معنا نیست که بک لینک تمام صفحات صرفا منجر به جریمه شود. قطعا لینک سازی برای صفحات داخلی بسیار تارگت خوبی خواهد بود و شما می توانید از انواع بک لینک های دانشگاهی و دولتی هم استفاده کنید. بک لینک پروفایلی قدرتمند با اعتبار بالا و همچنین اسپم اسکور پایین که به شما امکان درج چندین خط محتوا به صورت رپورتاژی را می‌دهد.

بک لینک