بون مدیر عامل جدید Webmart منصوب شد



وب‌مارت ریچارد بون را به ،وان مدیرعامل جدید خود منصوب کرده و تیم رهبری خود را با یک سری تبلیغات تقویت کرده است.

سیمون بیلتکلیف، که آژانس بازاریابی را بر اساس اصول مار،یستی-سرمایه داری در سال 1996 تأسیس کرد تا هم برای مردم و هم برای کره زمین مفید باشد، در این تجارت باقی خواهد ماند و به سمت مشاور رئیس اجرایی می رود.

کلی اوسالیوان، که در سال 2021 از Sainsbury’s به وب‌مارت پیوست، به سمت مدیر عملیاتی ارتقا یافت و تام اولدرشاو به سمت مدیر خدمات مشتری ارتقا یافت.

این ،ب و کار که دفاتری در آ،فوردشایر، یورکشایر و لندن دارد، 44 نفر را استخدام می کند و برای مشتری، از جمله Interflora، Nintendo، Cook Foods، East of England Co-op، و Great Ormond Street Hospital Charity (GOSH) بازاریابی با شرایط آب و هوایی مثبت ارائه می دهد.

بون، که این نقش را در این ماه آغاز کرده است، گفت: «انتصاب مدیرعامل جدید برای ما تاریخی است و برای اولین بار در تاریخ 27 ساله ما، و رسیدن به آن پس از شروع کارآموزی با Webmart شگفت‌انگیز است.

«تغییرات سازم، نشان دهنده یک تغییر بزرگ برای ،ب و کار است زیرا ما پیشنهادات بازاریابی یکپارچه پایدار خود را برای بخش‌ها و مشتریان بیشتری هم در بریت،ا و هم در سطح بین‌المللی مقیاس می‌کنیم.

“من از اینکه وب‌مارت را به سمت آینده هدایت می‌کنم هیجان‌زده هستم که بر اساس یک مدل ،ب‌وکار برای پیشرفت و بازپرداخت می‌سازیم، نه اینکه به هر قیمتی رشد کنیم. ماموریت من به ،وان مدیر عامل انتقال بازاریابی به آینده ای پایدارتر و پیشگام راه های جدید برای متعادل ، بازاریابی با تأثیر کمتر بر سیاره ما است.

بیلتکلیف اضافه کرد: «علی‌رغم نبرد سخت در سرتاسر همه‌گیری، ریچارد به هر آنچه که قصد انجامش را داشت، دست یافت و آن را زودتر از موعد مقرر انجام داد. تعامل کارکنان و سطح رضایت مشتری ما افزایش یافته است و انتصاب او به ،وان مدیر عامل بازتابی از موفقیتی است که او به ،ب و کار ارائه کرده است.”

بون در سن 18 سالگی به ،وان کارآموز مدیریت به وب‌مارت پیوست و پس از ارتقای رتبه‌ها، در سال 2020، یک هفته قبل از اولین قرنطینه کووید در بریت،ا، به ،وان مدیر عامل منصوب شد.

علیرغم چالش‌های ناشی از همه‌گیری، سه سال پس از آن شاهد افزایش 34 درصدی گردش مالی شرکت تحت مدیریت او بوده است.

در طول این مدت، Webmart همچنین تبدیل به یک شرکت B شد، بیش از 60000 پوند به امور خیریه اهدا کرد (720000 پوند تا به امروز)، برای دومین سال متوالی جایزه People Insight Outstanding Workplace Award دریافت کرد و شروع به ارائه خدمات کربن خنثی برای کاهش اثرات زیست محیطی و ردپای کربن کمپین های بازاریابی مشتریانش.

وب‌مارت به‌،وان یک ،ب‌وکار کربن خنثی با مزرعه ا،یژن 164 هکتاری خود در اسکاتلند، قصد دارد تا سال 2026 به Net Zero تبدیل شود.


منبع: https://www.printweek.com/articles/boon-appointed-new-webmart-ceo