به نظر می رسد بازاریابی آفلاین PSE تا سال 2025 سه برابر شود

من داستان‌های ترسناکی را در گذشته شنیده‌ام، که در آن افراد در سطوح پایین‌تر استخدام می‌،د و همه چیز درست نمی‌شد، و معمولاً کاملاً واضح است که آنها چارچوب من،ی برای حمایت از آن شخص نداشتند. به محض اینکه شما آن ساختار را ایجاد کنید، آنها می‌توانند مسئولیت‌هایی را بر عهده بگیرند و پیشرفت کنند.»

ما خوش شانس هستیم، زیرا در چرخه زندگی مشتری، چه آنها یک مشتری بالقوه یا وفادارترین مشتری باشند، در سراسر جهان راه اندازی شده ایم. این در مورد این است که مطمئن شویم بازار را می خو،م و به حرف های شرکای خود گوش می دهیم، به طوری که وقتی آنها به بودجه خود فکر می کنند، بتو،م بهترین کار را به آنها توصیه کنیم.”


منبع: https://www.printweek.com/articles/pse-offline-marketing-looks-to-triple-in-size-by-2025به گفته لوکاس که گفت، این برند بر رشد ارگ،ک قوی تمرکز کرده است هفته چاپ این شرکت قصد دارد از 7 میلیون پوند در سال 2022 به 20 میلیون پوند تا پایان سال 2025 افزایش یابد.

“شما باید مطمئن شوید که در مورد نقش قرار است فکر کنید – و مطمئن شوید که فرصت های یادگیری و زمینه های مسئولیت برای آنها دارید.

بخشی از این استراتژی پایداری استخدام یک کارآموز در بخش حسابداری شرکت و ارتقاء یک کارآموز موجود به مدیر عملیات بوده است.

“ما ایده‌های خلاقانه را با داده‌ها جفت می‌کنیم، هر پوند سرمایه‌گذاری شده را در نظر می‌گیریم و ارزش‌های خانوادگی خود را در هسته خود حفظ کرده‌ایم. وب‌سایت و استراتژی برند جدید ما چیزی است که مدت‌هاست در حال اصلاح آن بوده‌ایم و واقعاً در حال اصلاح هستیم. به نتیجه نهایی افتخار می کنم.»

به گفته لوکاس، بلاتکلیفی اقتصادی کنونی برنامه‌های توسعه شرکت را مختل نکرده است، زیرا مشتریان زیادی به آنها مراجعه می‌کنند تا ،یدهای مکرر را از مشتریان تک‌،ید انجام دهند – یک جریان بازاریابی اقتصادی و موثر.

PSE در سال‌های اخیر تعدادی از کارکنان ارشد را برای حمایت از استراتژی رشد جسورانه خود استخدام کرده است، از جمله رئیس بخش منابع انس، هلن جیمز و رئیس استراتژی آدام لوکاس در سال 2022.

او افزود: «ما می‌خواهیم این کار را به پایدارترین شکل ممکن انجام دهیم – نه فقط از نظر رشد، بلکه از نظر تیمی که می‌خواهیم به کار بگیریم. و ما می خواهیم از نظر تأثیرات زیست محیطی که داریم نیز پایدار باشیم.»

لوکاس گفت که چاپ یک فرآیند برون سپاری برای شرکت باقی می ماند.

PSE نیز شروع به گسترش تیم خلاق خود کرده است تا بتواند کار را در خانه بیاورد و یک سرویس پایان به انتها برای مشتریان ارائه دهد.

فیل نیوتن، رئیس PSE، گفت: «تغییر موقعیت ما در ارتباط با برندها با افراد و انجام این کار به روشی قانع کننده است.

او گفت: «ما قبلاً دیده‌ایم و انتظار داریم که این برندها در سال جاری مراقب بودجه بازاریابی خود باشند.

با گسترش تیم داده خود – شرکت در حال حاضر برای یک تحلیلگر داده فارغ التحصیل استخدام می کند – می تواند تعدادی خدمات و معیارها را به پیشنهاد بازاریابی خود اضافه کند.


بازاریابی آفلاین PSE یک مدیر فروش جدید منصوب کرده و یک وب سایت جدید راه اندازی کرده است، زیرا استراتژی برند را آغاز می کند که هدف آن رشد ۲۸۵ درصدی ،ب و کار تا سال ۲۰۲۵ است.

لوکاس گفت: «فکر می‌کنم فراموش ، ارزش اعضای بسیار پایین‌تر کارکنان بسیار آسان است.

او گفت که این رشد از گسترش بیشتر تیم PSE حاصل می شود تا بتواند برخی از خدمات خود را در داخل خود ارائه دهد و مشتریان بیشتری را جذب کند.

او گفت: «خبر خوب این است که ما راه‌های زیادی برای رسیدن به آن داریم.»

مت اموت که در اوایل ژانویه به PSE ملحق شد، از شرکت تبلیغاتی Go Inspire Connect به این شرکت آمده است، جایی که او همان سمت را داشت.