بزرگتر از عمر به پایان رساندن بنیانگذار شرکت به یاد

در سال 1979 بود که او اولین تجارت خود را شروع کرد، وست کانتری بایندرز را تأسیس کرد، جایی که، به گفته لی گری، مدیر کل Book Binders UK، او شهرت رشک برانگیزی برای کار با کیفیت در میان مشاغلی که در بالا و پایین بریت،ا عرضه می کرد، به دست آورد.


آلیستر جورج، رئیس صحافی‌های کتاب بریت،ا، قرار است پس از درگذشت وی پس از یک بیماری طول،، شرکتی را که در آ،ین سفر خود تأسیس کرده بود، پشت سر بگذارد.

از جورج همسرش دلا و شش فرزند به یادگار مانده است که یکی از آنها، آدام، بخشی از تیم مدیریت UKBB است و میراث پدرش را ادامه خواهد داد.

با این حال گری گفت که حضور و نفوذ او همچنان بر تجارت تأثیر می گذارد.

گری گفت: «شوق و شوق او هرگز از بین نرفت و من همیشه از او در مورد پیشرفت هایی که می خواستم در تجارت ایجاد کنم، مشورت می گرفتم.

او دوست داشت وارد شود و نصب ماشین آلات جدید را ببیند یا به تیم در طبقه مغازه کمک کند تا به کیفیت نهایی مورد نیاز ما برسد. دلم برایش خیلی تنگ خواهد شد.»

مراسم تشییع جنازه او دوشنبه 20 فوریه ساعت 12:30 بعد از ظهر در وستون سوپر ماری کوره و گورستان در ورل، سامرست برگزار خواهد شد.

این خدمات فقط گل های خانوادگی خواهد بود، اما کمک های مالی تحت نام جورج به RNLI از طریق The Elms Funeral Directors پذیرفته می شود. صفحه ادای احترام در muchloved.com.


منبع: https://www.printweek.com/articles/larger-than-life-fini،ng-firm-founder-remembered

«آلیستر شخصیتی بزرگتر از زندگی بود. دانش او کمتر از همه بود و اشتیاق او برای این شرکت باورن،ی بود، این کار زندگی او بود.

پس از بسته شدن West Country Binders در سال 2011، او در اوا، همان سال به تأسیس UK Book Binders ادامه داد، اگرچه تا سال 2016 تا حد زیادی از فعالیت های روزمره فاصله گرفت.

جورج تمام 50 سال فعالیت حرفه ای خود را در صنعت تکمیل چاپ گذراند، ابتدا به ،وان شاگرد به Arrowsmiths در بریستول ملحق شد و سپس به WH Wares در کلیودون نقل مکان کرد، جایی که او در رتبه های بالاتر پیشرفت کرد تا مدیر کار شود.

به گفته گری، در حالی که ،ب و کار در روز تعطیل خواهد بود، هیئت تشییع جنازه او از کارخانه عبور خواهد کرد.

اگرچه جورج در شش یا هفت سال گذشته از بیماری رنج می برد، اما همچنان به حمایت خود از تیم مدیریتی ادامه می داد.

از دوستان صنعت و همکاران سابق برای شرکت در این خدمات خوش آمدید، اما گری از هر ،ی که مایل به ادای احترام است، درخواست کرد که فقط برای کمک در برنامه ریزی، به آدرس [email protected] به او پیام دهد.

وی افزود که خوشحالم که هر گونه تسلیت یا خاطره ای را به خانواده منتقل می کنم.