برنامه تولید افزودنی شناور نیروی دریایی مدل مقیاس پذیری را برای صنعت چاپ سه بعدی ایجاد می کند – 3DPrint.com

در امتداد این خطوط، AM فقط یک زمینه فن‌آوری جدید نیست، بلکه محور یک برنامه درسی به سرعت در حال ظهور و به آس، قابل استقرار برای آموزش نیروی کار تولیدی نسل بعدی است. برای و، دفاع، AM هرگز فقط راهی برای ساخت قطعات جدید نیست: همیشه به طور همزمان راهی برای ساخت کارگران جدید است.

البته، و، دفاع معمولاً زمان بسیار آسان‌تری نسبت به یک شرکت در بخش خصوصی برای اقدام بر اساس یک بازه زم، طول،‌مدت دارد و، شاید بیش از هر زاویه دیگری که در ایجاد یک ا،یستم صنعتی دخیل است، توسعه نیروی کار وظیفه‌ای است که نیاز به طول،‌مدت دارد. تلاش های مدت با این حال، در جنبه مثبت، همان پویایی که و، دفاع را به انجام اه، توسعه نیروی کار خود سوق می دهد، ،ت فدرال را به ،وان یک کل به همان سمت سوق می دهد، و ،ت های ایالتی و انجمن های صنعتی نیز در همان صفحه قرار می گیرند.

از سوی دیگر، با این وجود، واضح است که موفقیت باعث موفقیت نیروی دریایی می‌شود، و همین پیروزی‌های اولیه، این شاخه را قادر می‌سازد تا به طور پیوسته بر پایه‌ای که گذاشته است، بسازد. در پیشنهاد بودجه برای سال 2025، نیروی دریایی خواستار بودجه کافی برای نصب 40 تا 50 چاپگر پلیمری و 10 دستگاه ف،ی شده است. [AM] سیستم‌های روی ناوهای هواپیمابر، کشتی‌ها و زیردریایی‌ها.» دفاع ملی مقاله، در حالی که به گسترش استقرار AM خود در خشکی نیز ادامه می دهد.

درس هایی برای سایر شرکت ها

حتی این نام هم جدید نیست، با یک جستجوی سریع در گوگل مشخص شد که تا سال 2020، ارائه توسط فرماندهی سامانه های دریایی دریایی (NAVSEA). به یک «استراتژی تولید پیشرفته شناور» اشاره کرد، که هدف نهایی خود را این است که فعالیت‌های دربرگیرنده استراتژی را بخشی از PoR خود قرار دهد. به این م،ا، نیروی دریایی نشان داده است که برای یک سازمان غول‌پیکر چه چیزی لازم است تا مفهومی متحول کننده را به مقیاس برساند، در این مورد، مفهوم توانایی تولید برای کشتی‌های دریایی – و در آن کشتی‌ها – با چابکی هر چه بیشتر. توسط فناوری موجود پشتیب، می شود.

پیشگامی در ADTM RTC در Danville، VA. تصویر از DVIDS

مقیاس بندی یک ایده

نه ساده است و نه آسان. حتی در حال حاضر، با دستیابی به نمونه‌های مهم بسیاری از موفقیت‌های اولیه، چالش‌های ذاتی در ایجاد هرگونه تغییر در چنین بوروکراسی عظیمی، موانعی را برای گسترش فعالیت‌های نیروی دریایی فراتر از جایگاه کنونی ایجاد می‌کند.

شاید مهم ترین جنبه ایجاد AM نیروی دریایی، اولویت بندی توسعه نیروی کار باشد، با AM در هسته ابتکاراتی مانند مرکز آموزش منطقه ای آموزش سریع در تولید دفاعی (ATDM) که پاییز گذشته شروع به کار کرد. نیروی دریایی قصد دارد سالانه 1000 کارگر را در تاسیسات ویرجینیا آموزش دهد.

تصویر از شرکت فیلیپس

برای گنجاندن درس های برنامه AM Afloat در جریان کاری خود، به همان سطح منابع نیروی دریایی نیاز ندارید. شما می تو،د با تطبیق بینش، سخت کوشی و اشتیاق نیروی دریایی به دستاوردهای مشابهی برسید.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

داست، که این هفته منتشر شد که در دفاع ملی برنامه رکورد جدید و، دفاع (DoD) (PoR) برای سال مالی 2024، برنامه تولید افزودنی شناور نیروی دریایی (AM) را نشان می دهد. در بیشتر موارد، جزئیات مقاله ممکن است برای خوانندگان 3DPrint.com خیلی تعجب آور نباشد، زیرا من و سایر نویسندگان از نزدیک در حال مستندسازی تسریع افزایش AM نیروی دریایی ایالات متحده در چند سال گذشته بوده ایم.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/309802/navys-afloat-additive-manufacturing-program-creates-scalability-model-for-3d-printing-industry/

بنابراین، درک فزاینده‌ای در کل محیط ،ب‌وکار وجود دارد که اقدام با فکر نسبت به آینده یک ضرورت است، و افزایش سطح انگیزه‌های موجود برای شرکت‌ها برای انجام این کار. پیشرفت نیروی دریایی نشان می‌دهد که رویکرد ایده‌آل در این زمینه این است که مطمئن شوید بهترین پرسنل در دسترس را دارید و اطمینان حاصل کنید که قبل از پیچیده‌تر ، اه،تان در یک مرحله به موفقیت مطلق دست یافته‌اید. اما هنگامی که به آن موفقیت اولیه دست یافتید، با استفاده از تمام منابع و تجربیاتی که به‌،وان پایه‌ای برای شتاب بیشتر ،ب کرده‌اید، با تهاجمی به جلو بروید.

بد،د که می خواهید با AM چه کاری انجام دهید

در همان زمان، مقاله به خوبی مسیر گسترده‌تر آن ساخت را در بر می‌گیرد و جزئیات کلیدی در مورد اینکه چگونه برنامه Afloat AM باید در آینده نزدیک به تکامل خود ادامه دهد، ارائه می‌کند. در واقع، بسیار فراتر از هر کاربرد خاص یا مورد استفاده، وجود برنامه Afloat AM، خود مهمترین کاری است که نیروی دریایی برای پیشرفت صنعت AM انجام داده است.

در حالی که نیروی دریایی به طور خاص، و و، دفاع به طور کلی، هر دو قطعاً سازمان‌هایی بسیار منحصربه‌فرد هستند، هنوز هم درس‌هایی از افزایش ظرفیت AM نیروی دریایی توسط و، دفاع وجود دارد که به طور جه، قابل اجرا هستند. همانطور که دکتر گرگوری ، از EOS/Additive Minds اخیراً در مصاحبه ای با اشاره به کار EOS با نیروی دریایی ایالات متحده به من گفت: «…اگر بگویم تحت تأثیر آن نوع مدل پیاده سازی قرار نگرفته ایم، دروغ می گویم. رویکرد ما به سایر صنایع.”

با اشاره به ارائه NAVSEA از سال 2020، یکی از اسلایدها بینش مفیدی را در مورد میزان آینده نگری در زمینه سازی برای فعالیت های فعلی نیروی دریایی ارائه می دهد. NAVSEA در بخشی با ،وان “ادغام لجستیک”، “انگیزه”، “هدف” و “رویکرد” خود را برای استفاده از AM تعریف کرد:

  • انگیزه: رشد فضای برنامه برای AM در سراسر شرکت نیروی دریایی مست،م یکپارچه سازی زنجیره تامین است.
  • هدف: شناسایی قطعه AM مبتنی بر داده با استفاده از داده های تدارکات، تامین و نگهداری خودکار
  • رویکرد: از پایگاه‌های داده و سیاست‌های موجود برای ادغام AM در زنجیره تامین برای ارتقای چابکی بهبود یافته، زمان پاسخ کمتر و به حداقل رساندن شکنندگی استفاده کنید.

قابل ذکر است، اگرچه ممکن است تا این سال بودجه به یک PoR تبدیل نشده باشد، برنامه Afloat AM اصولاً جدید نیست. و به همین دلیل است که موفق می‌شود: نشان‌دهنده اوج سال‌ها کار است، با بسیاری از افراد که هدف را به‌تدریج، هر چند تکه تکه می‌کنند، تا زم، که هر جزء ضروری به اندازه‌ای بالغ شود که بتواند در یک استراتژی منسجم قرار گیرد.

به همان اندازه که کار پیچیده و پیچیده ای در ساخت AM نیروی دریایی بوده است، این سه اصل به وضوح همه مهره ها و پیچ ها را یکپارچه می کنند و کار خستگی ناپذیر برای تحقق بخشیدن به این ایده های جاه طلبانه دقیقاً به همان اندازه مؤثر است که وضوح چشم انداز استراتژیک به آن اجازه می دهد. بودن. این سه نکته بسیار مفیدتر هستند، علاوه بر این، تا جایی که مستقیماً در مورد همه چیزهایی که سایر بخش‌های مهم در پایگاه کاربر AM نیز در تلاش برای انجام آن هستند اعمال می‌شوند.

مهم‌ترین درس نیروی دریایی و مطمئن‌ترین راه برای ایجاد نیروی کار لازم و دستیابی به موفقیت‌های اولیه که امکان حرکت رو به جلو را فراهم می‌کند، این است که قبل از گنجاندن آن در جریان کاری خود، با جزئیاتی که ممکن است بد،د که می‌خواهید با AM چه کاری انجام دهید. این برای OEM ها به همان اندازه که برای مشتریانشان مهم است مهم است: OEM هایی که می توانند به مشتریان خود کمک کنند تا از قبل یک برنامه بازی داشته باشند، خود را در موقعیت بهینه برای موفقیت قرار می دهند.