بررسی تخصصی گوشی شیائومی 12X : رقیب سرسخت Galaxy S21 FE سامسونگ اینجاست!

با خرید شارژر اصل شیائومی Redmi Note 8 Pro خیال خود را از بابت سلامت باتری راحت کنید. رنگهای مختلفی دارد. کار کردن با آن هم بسیار راحت است. یک کیف هوشمند که با استفاده از آن بدون اینکه نیاز باشد گوشی را از کیف خارج کنید با گوشی کار میکنید. اگر دنبال یک کیف خاصتر هستید کیف هوشمند گوشی ردمی نوت 8 پرو گزینهی فوقالعادهای است. این گوشی هوشمند از طراحی مشابه برادرش بهره میبرد با این تفاوت که نمایشگر بزرگتر 6.6 اینچی دارد. مشخصات سختافزاری گوشی سامسونگ گلکسی 7S اج کاملا مشابه با گوشی گلکسی 7S است. گوشی Mi 11، این قدرت را مدیون جدیدترین تراشهی پرچمدار شرکت کوالکام، یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ است.

این گوشی در رنگ های متنوع و زیبایی به بازار عرضه می شود که می تواند سلیقه های مختلفی را پوشش دهد.گوشی شیائومی ردمی نوت 8 پرو از لحاظ سخت افزاری دارای چیپست اسنپدراگون 665 می باشد که این تراشه ی 11 میلی متری دارای 8 هسته ی Kryo 260 می باشد. اما می توان نقطه شروع موفقیت سامسونگ را عرضه سری گلکسی اس دانست، گوشی هایی که تا به امروز 9 نصل از آنها عرضه شده و به زودی نیز دهین آنها، یعنی گلکسی اس 10 عرضه خواهد شد. قابهایی که از جنس پلیکربنات هستند و یا اصطلاحا به آنها فیبر کربن میگویند. اگر همچنان سوال و یا ابهامی دارید با ما تماس بگیرید. ایمیل بزنید، کامنت بنویسید و یا در شبکههای اجتماعی با ما در ارتباط باشید. این محصولات در رده دوم لوازم جانبی موبایل قرار دارند و ضرورت داشتن آن ها تا حد زیادی کاهش می یابد به گونه ای که نبود این محصولات هیچ تاثیر منفی در روند عملکرد موبایل و یا محافظت از آن ندارد.

پس همیشه از یک شارژر باکیفیت استفاده کنید.

این شارژر ولتاژ و جریانی متناسب با باتری دارد و هیچ آسیبی به سلولهای باتری نمیرساند. به این قابلیت OTG می گویند. اگر پاسخ خیر است، یک گوشی میانرده کاملا نیازهایتان را رفع میکند و لازم نیست هزینه بالا برای قابلیت هایی که استفاده نمیکنید بپردازید. گذشته از این موارد، بد نیست بدانید که همانند تمام گوشی های شیائومی، بدنه این محصول نیز موفق به دریافت استاندارد لازم برای مقاومت در برابر نفوذ آب نشده است. همان طور که گفتیم این اعداد هر کدام سطوح مختلفی از مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را دارند.

از قطعات حساس گوشی مثل دوربین و سنسورهای گوشی محافظت میکنند. پس از اینکه گوشیهای شیائومی وارد ایران شدند، کاربران زیادی نسبت به آنها علاقه نشان دادند که باعث شد لوازم جانبی گوشی های شیائومی نیز بهراحتی وارد کشور شوند و در دسترس کاربران قرار بگیرند. پس همیشه از یک شارژر باکیفیت استفاده کنید. تستها نشان دادهاند با یک بار فولشارژ میتوانید 114 ساعت استفاده روتین از گوشی داشته باشید. با خرید باتری اصل Xiaomi Redmi Note 8 Pro میتوانید مجددا کیفیت و کارایی سابق را به آن برگردانید. باتری 4000 میلی آمپری ردمی نوت 8 پرو که دارای شارژر 18 واتی است توانایی خوبی در ذخیره ی انرژی دارد و در استفاده ی معمولی از این گوشی می تواند بیشتر از یک شبانه روز با یک بار شارژ کردن دوام بیاورد.

بررسی گوشی شیائومی

این شرکت گذشته از تولید و فروش محصولات متنوعی از جمله گوشی­های تلفن هوشمند، برنامه های موبایل، لپ تاپ ها و لوازم الکترونیکی مصرفی، بر روی تولید اینگونه محصولات در کشورهای دیگر فونر بهترین فروشگاه اینترنتی سرمایه گذاری می­کند. آنها نقش مهمی در کار کردن، استفاده بهتر و نگهداری از آخرین تلفن های همراه شما دارند. اما اگر احساس میکنید باتری شیاومی ردمی نوت 8 پرو مثل سابق کار نمیکند. بررسی شیائومی نوت 8 پرو نشان میدهد که این گوشی در پردازنده، سایز صفحه نمایش، طراحی بدنه، جایگاه دوربینهای اصلی و نوع دوربین سلفی و ظرفیت باتری نسبت به ردمی 7 پیشرفت کرده است. مهمترین قابلیت کاور ژله ای شیائومی نوت 8 پرو آنتیشوک بودن آن است. قاب و گلس موبایل دو مورد از مهمترین لوازم جانبی گوشی همراه هستند. از سایر گزینههای خرید قاب ردمی نوت 8 پرو میتوان به قاب توری، قاب پارچهای، کاور چرمی Redmi Note 8 Pro و کاور کتابی ردمی نوت 8 پرو اشاره کرد.

موبایل شیائومی

اما یک خصوصیت که گوشی شیائومی ردمی نوت 8 پرو را منحصر به فرد می کند ادعای ضد آب بودن آن است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد گوشی های شیائومی قیمت مناسب آن ها با وجود کیفیت بالای این گوشی ها می باشد. عمده ترین تفاوت گوشی های سری S و سری A سامسونگ در قیمت آن ها است. گوشی شیائومی نوت ۸ پرو با مشخصاتی که گفتیم نسبت به سایر برند های معروف با این مشخصات دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد. باتری شیائومی نوت 8 پرو قابلیت فستشارژ دارد و در زمان کوتاهی شارژ میشود.

گوشی شیائومی نوت 8 پرو

آیا گوشی شیائومی نوت ۸ پرو ضد آب است ؟ امروز با موضوع آیا گوشی شیائومی نوت ۸ پرو ضد آب است در خدمت شما هستیم. آیا گوشیهای سامسونگ دارای جک 3.5 میلیمتری هدفون هستند؟ شارژر بیسیم ۱۰ واتی با پشتیبانی از شارژ سریع، یکی از بهترین لوازم جانبی گوشی برند شیائومی است که با گوشیهای شیائومی، سامسونگ، آیفون و هر گوشی دیگری که از فناوری شارژ سریع Qi پشتیبانی میکند، سازگار است. گوشی Mi Note 10 Pro دارای حافظه داخلی 256 گیگابایتی در کنار 8 گیگابایت حافظه رم می باشد و می نوت 10 نیز با حافظه داخلی 128 گیگ و حافظه رم 6 گیگابایتی روانه بازار شده است و این در حالی است که هیچ یک از آن ها از درگاه کارت حافظه پشتیبانی نمی کنند. در سمت چپ بدنه ردمی نوت ۸ پرو فقط دارای درگاه سیم کارت است و ویژگی دیگری در این بخش وجود ندارد.

بررسی گوشی سامسونگ

گوشی هایی که ادعای ضد آب بودن را دارند باید داری گواهینامه ی خاصی با نام IP با عدد های متفاوتی می باشند که هر کدام سطح های مختلفی از ضد آب بودن را نشان می دهند. کیفیت صدای آن هم در سطح نسبتا خوبی است و میتوانید موزیک با فرکانسهای بالا و پایین را با کیفیتی خوب گوش کنید و لذت ببرید. میتوانید تماسها و پیامهایتان را ببینید. در ضمن هر رنگ و طرحی که دوست داشته باشید را میتوانید پیدا کنید. با توجه با این که سری گلکسی A برای جوانان طراحی شده است به نظر میرسد که رنگ سفید آن بیشترین میزان شادابی را نشان میدهد. مقاومت آن در برابر ضربه و فشار بسیار زیاد است و مهمتر این که رنگهای خاصی هم دارد.

گوشی شیائومی ردمی نوت 8 پرو – Redmi Note 8 Pro – از جدیدترین محصولات این شرکت است که در آگوست 2019 معرفی شد. علاوه بر کاور شیائومی نوت 8 پرو یک گزینهی هیجانانگیز دیگر هم دارید. طرحهای ساده آن قابلیت چاپ هم دارند و میتوانید عکسی از تیم فوتبال، بند موزیک و یا هر چیزی که دوست دارید را روی آنها چاپ کنید. دیر شارژ میشود، زود شارژ خالی میکند و یا خودبخود خاموش میشود ممکن است مشکل از باتری باشد. به منظور تفکیک لوازم جانبی به دسته هایی که خرید آن ها در زمان خرید گوشی ضروری است و یا خیر، لازم است اطلاعات کافی داشته باشید. در بررسی شیائومی Redmi Note 8 Pro مشخص شد که یک کاربر معمولی با استفاده نرمال از گوشی میتواند طی یک مرتبه شارژ باتری دستگاه برای مدت زمان 1.5 الی 2 روز از آن استفاده کند.

موبایل سامسونگ