بالا، پایین، و پرهزینه در میان برای صنعت چاپ

حجم چاپ در حال کاهش است و به همین منوال ادامه خواهند داد. این بدان م،ا نیست که چاپ یک رسانه موثر برای ارتباطات، فروش و بازاریابی نیست. این بدان م،است که افراد کمتری در این سیاره ابتدا به چاپ نگاه می‌کنند و شرکت‌های بیشتری دلارهای چاپی اختصاصی خود را در رویکرد چند کاناله و همه‌کاناله دوباره سرمایه‌گذاری خواهند کرد.

همانطور که در مورد سال 2023 فکر می کنید و برای سال 2024 برنامه ریزی می کنید، به طور استراتژیک در مورد رسیدن به بهترین موقعیت برای آینده فکر کنید.

در صحبت با چاپگرها، مشتریان چاپ، فروشندگان، تحلیلگران، سازمان‌ها، رویدادها، بازاریاب‌ها و موارد دیگر در سال 2023، یک چیز مش، همه وجود داشت – این سال مسیری پر پیچ و خم از عدم قطعیت بود و همه به آن پاسخ دادند.

اوج ها

پست برجسته دبورا را ببینید: چاپگرها چگونه می توانند مشاغل محلی را از دست خودشان نجات دهند

پسندیدن بارگذاری…




منبع: https://printmediacentr.com/2023-a-year-of-highs-lows-and-costly-in-betweens-for-the-print-industry/

م،فست 2023 CMYK بر استفاده از قدرت چاپ برای برقراری ارتباط ایمن و ایمن با دنیای دیجیتال، معتبر بودن و پاسخگویی بودن، و “انجام بهتر” با مشتریان و ارتباطات مشتری متمرکز بود. پست با این به پایان می رسد: «من خودم را به ،وان یک واقع گرا توصیف می کنم. افزودن برخی خوش‌بینی‌های مبتنی بر واقعیت مبنی بر اینکه نشانه‌ها نشان می‌دهند که امسال آغاز سال‌های خوب بسیاری در آینده است طول، نیست.»

لطفاً برای پست‌های موضوعی و اطلاعاتی که به صندوق ورودی شما تحویل داده می‌شود، در اخبار PMC از The Printerverse مش، شوید.

• اگر نمی تو،د شغل خود را تغییر دهید، روی خودتان سرمایه گذاری کنید و هر آنچه می تو،د در مورد چاپ + بازاریابی دیجیتال و چاپ + هوش مصنوعی بیاموزید. از این دانش برای کمک به شرکت و مشتریان خود تا زم، که می تو،د به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

از دیدگاه واقع‌گرایانه‌ام، پاداش بزرگی را برای ،، می‌بینم که خطر ، منطقه آسایش خود را دارند و با نگاه ، به جهان با عینک‌های رز رنگ و متاورس، آینده خود را برنامه‌ریزی می‌کنند. سرنوشت چاپ آنجاست.

12 ماه بعد است، و دیدگاه من در ژانویه بیشتر از آنچه پیش‌بینی می‌کردم کشش داشت.

دبورا کورن سفیر بین کهکش، در Printerverse در Print Media Centr، یک ،یدار چاپ، سخنران و وبلاگ نویس صنعت بین المللی، و پرورش دهنده متخصصان تولید چاپ، گروه چاپ شماره 1 در لینکدین. او منابع و منابع چاپی را از طریق آموزش، رویدادها، پاد،ت ها از The Printerverse در اختیار متخصصان چاپ و بازاریابی قرار می دهد. ProjectPea،.TVو مجموعه‌ای از طرح‌های ارتقاء جامعه از جمله دختر، که چاپ می‌کنند، چاپ بالا، روز بین‌المللی چاپ، و چاپ در سراسر آمریکا.

فراخو، همه دختر، که چاپ می کنند!! به ما در لینکدین بپیوندید و ما را بررسی کنید برنامه آموزشی اصلاح شده – رایگان است!

مثل این:

• اگر در شرکتی کار می‌کنید که این سرمایه‌گذاری را انجام نمی‌دهد، شرکتی را پیدا کنید که در حال حاضر تأسیس شده یا تأسیس شده است و به کشتی بپرید.

##

،ب‌وکارهای چاپی که در جریان کار و حضور آنلاین خود سرمایه‌گذاری ،د (و همچنان به سرمایه‌گذاری ادامه می‌دهند) بهترین سال 2023 را داشتند. حاشیه‌های آنها بسیار زیاد بود و آنها می‌توانستند با قیمت‌های نوسان در زنجیره تامین انعطاف‌پذیر و رقابتی باقی بمانند. آنها توانستند کارهای بیشتری را با افراد کمتر انجام دهند، بیشتر از نه بله بگویند و به سرمایه گذاری در تج،ات، کالاها و خدمات ادامه دهند.

پایین ها

• اگر صاحب شرکت هستید، روی جمع آوری یا به دست آوردن شرکای تمرکز کنید که می توانند به شما در ارائه بازاریابی چند کاناله و همه کاناله کمک کنند.

راه پیش روی صنعت چاپ با طلا هموار نشده است. برای ،، که آماده، مایل و قادر به انجام کار سخت برای تغییر و تحول در چشم انداز رسانه های دیجیتال به مؤثرترین و کارآمدترین راه ها نیستند، قابل پیمایش نخواهد بود.

همه پست های دبورا را ببینید


DeborahCorn-PrintMediaCentr

پاد،ت ها را از The Printerverse کاوش کنید

دبورا همچنین به شرکت ها کمک می کند تا با استفاده از بیش از 25 سال تجربه به ،وان یک آژانس، برند و ،یدار چاپ شرکتی که تعداد زیادی از چاپگرها و ارائه دهندگان خدمات را ارزیابی، استخدام و با آنها کار کرده است، روابط م،ادار و سودآورتری با مشتری ایجاد کنند.

بسیاری از مشاغل چاپی در سال 2023 ،یداری شدند یا دست به دست شدند. برخی به دلیل لیست مشتریان و تج،ات بسته شدند، برخی در ،ب و کار ،ید ادغام شدند، و برخی به همان صورت حفظ شدند و/یا به ،وان مکان های اضافی ،ب و کار ،ید تلقی شدند. این گروه تحرکات زیادی همراه با تصمیمات بزرگ داشتند که بر بیشتر تصمیمات آنها در سال 2024 تأثیر خواهد گذاشت.

خط پایین

ProjectPea،.TV در حال پخش PRINTSPIRATION برای مارک ها، آژانس ها، دانشجویان و چاپگرها است!

چکیده سال 2023 در پس زمینه آبی

ارتباط با دبورا: توییتر / فیس بوک / لینکدین / اینستاگرام / یوتیوب / پینترست / گروه حرفه ای تولید چاپ / [email protected]

از سال 2014، من یک م،فست سالانه در ژانویه به اشتراک گذاشتم تا مأموریت چاپ را برای سال تعیین کنم، و یک پست خلاصه در ماه دسامبر برای اندازه گیری موفقیت صنعت چاپ و انعکاس آنچه در این راه آموخته ایم.

چاپ طول، و موفق!

اخبار صنعت چاپ در سال 2023 مملو از آگهی های ترحیم، تعطیلی ،ب و کار، از دست دادن درآمد و نگر، شدید در مورد رکودی بود که هرگز رخ نداد. طرح ها روی پشتوانه ها گذاشته شد. ملاحظات ریسک/پاداش با حفظ وضعیت موجود، گذراندن سال با کمترین میزان خسارت و امیدواری به بهتر شدن اوضاع از بین رفت.

در بین

این خبر فوری نیست