اولین کارها را هنگام بازاریابی شرکت چاپ خود انجام دهید


شست دست زن از پس زمینه زرد بالا می آید

هنگام ایجاد یک کمپین بازاریابی جدید برای شرکت چاپ خود، خوب است – نه، ضروری است – ابتدا اولین کارها را انجام دهید. تیم‌های بازاریابی موفق به تصویر بزرگ نگاه می‌کنند، برنامه را ترسیم می‌کنند، طرحی را ایجاد می‌کنند که همه آن را درک کنند، و – تنها در این صورت – اقدام می‌کنند. اگر این اتفاق نیفتد، حتی یک تیم باتجربه هم می‌تواند قبل از شروع کار درگیر مسائل جزئی شود. در اینجا مثالی از این است که چگونه یک شرکت چاپ می تواند با انجام اولین کارها در بازاریابی، نتایج خوبی به دست آورد.

در اینجا یک پروژه بازاریابی است که همه برای راه اندازی آن هیجان زده هستند.

من با یک شرکت چاپ مشورت می کنم که می خواهد بسته های دیجیتال چاپی را به مشاغل گران قیمت متعلق به ،ن بفروشد. بسته طراحی و چاپ شامل طراحی مجدد لوگوی سفارشی، به روز رس، وب سایت، خبرنامه ایمیل و ،اصر با ارزش بالا در وثیقه بازاریابی چاپی آنها است. بر خلاف پیشنهاد a la carte، همه چیز به صورت بسته بندی شده و با قیمتی عالی ارائه می شود. این امر باعث می شود که فروشندگان به راحتی قیمت را بدون چرخش و معامله یا تماس با دفتر برای قیمت گذاری اعلام کنند.

در انجام تحقیقات خود، شنیدیم که ،ن صاحب مشاغل می‌گویند که می‌خواهند برند خود را تازه کنند، اما وقت ندارند. برخلاف بسیاری از مشتری، که می‌خواهند بخشی یا تمام بازاریابی ،ب و کار خود را در داخل انجام دهند، این مشتری بالقوه یک زن کارآفرین با شغل تمام وقت و خانواده است.

او می خواهد با یک شرکت چاپ کار کند که می تواند برای انجام کار به او اعتماد کند.

بسیاری از زن، که این مشخصات را در ناحیه چاپگر من، می‌کنند، هستند وکلا، برنامه ریزان مالی، نمایندگان بیمه، و دلالان املاک و مستغلات.

از آنجایی که املاک، خدمات مالی و قانون تنظیم می شوند، چاپگر باید از قو،ن نظارت و حریم خصوصی خاصی پیروی کند. توانایی انجام این کار، مشتری من را از چاپگرهای دیگری که نمی‌توانند یا نمی‌خواهند با مشتریان در صنایع تحت نظارت کار کنند، متمایز می‌کند.

با یک تصویر واضح از مشتری، تیم بازاریابی مملو از ایده هایی است که چگونه می توان بسته را ساختاربندی کرد و توسط تیم فروش به فروش رساند. تیم فروش دست در دست هم کار می کند تا مطمئن شود که ما تمام زمینه هایی را پوشش می دهیم که آنها انتظار دارند مشتری بالقوه اعتراض یا سؤالی داشته باشد.

با این حال، از آنجایی که بازار هدف بسیار هیجان انگیز است – و تجسم چشم انداز آن بسیار آسان است – تیم بازاریابی می تواند به راحتی از موضوع خارج شود. من می دانم که چقدر سرگرم کننده است که در مورد ع، های استودیویی و طراحی مواد باشکوهی که مهارت های چاپگر را برجسته می کند، رویاپردازی کنید.

اما صبر کن! ابتدا باید اولین کارها را انجام دهیم.

قبل از اینکه عکاس را رزرو کنیم یا کاغذی را برای کتاب رویایی انتخاب کنیم، باید مراحل مهم برنامه ریزی را یادداشت کنیم.

  • اه، را مشخص کنید
  • یک استراتژی کمپین ایجاد کنید
  • ج، زم، را تعیین کنید
  • افراد و ارائه دهندگان مورد نیاز را فهرست کنید
  • هزینه های مورد انتظار را مح،ه کنید

شما آن را حدس زدید. ما به یک برنامه نیاز داریم!

تیم های بازاریابی ممکن است فکر کنند این مرحله غیر ضروری یا بدیهی است. به هر حال، اگر ما به تازگی یک کمپین را برای بخش دیگری تکمیل کرده باشیم، مطمئناً می‌تو،م همه چیز را کنار بگذاریم و آن را در این بخش اعمال کنیم.

نه خیلی سریع.

به این ترتیب بودجه خود را به باد می دهید و مشتریان و ذینفعان را عصب، می کنید. وقتی می گویم اگر برنامه خود را صادقانه بیان کنید و سپس کارها را به ترتیب منطقی کامل کنید، به من اعتماد کنید. درست ، همه چیز در دراز مدت سرعت شما را کاهش می دهد – و حتی شما را گیر می کند.

چاپ در سراسر آمریکا 25 اکتبر 2023

اگر از یک رویکرد چابک پیروی می کنید، ممکن است با ایجاد یک عقب ماندگی شروع کنید. “بازگشت” لیستی از همه چیزهایی است که برای انجام مرحله اول نیاز دارید. من دوست دارم در اسپرینت های یک ماهه کار کنم، جایی که ما محصولات قابل تحویل ارزشمندی ایجاد می کنیم که می تو،م آنها را به پایان برس،م و به مشتری – حتی اگر مشتری داخلی باشد – در یک ماه نشان دهیم. این معمولاً به م،ای ت،یم یک کمپین بزرگ به قطعات کوچکتر است.

با توجه به پیچیدگی این کمپین – و این واقعیت که ما می‌خواهیم تأثیر اولیه خوبی روی یک مشتری با کیفیت بالا بگذاریم – عجله‌ای در جذب فروشندگان در خیابان نداریم. با این حال، ما به سرعت و به طور پیوسته در جهت اه، خود کار خواهیم کرد. وقتی به حرکت ادامه می دهیم، کمتر احتمال دارد که از ریل خارج شویم، حواسمان پرت شود یا متوقف شویم. ما واقعاً می‌تو،م در مدت زمان معقول چیزی مفید تولید کنیم.

در اینجا سوالاتی وجود دارد که تیم بازاریابی می تواند با اتخاذ رویکرد اول از همه در مورد آنها صحبت کند:

  1. نتایج مطلوب چیست (موفقیت چگونه است)؟
  2. پروژه های بازاریابی دیگری که می تو،م از آنها انجام دهیم یا دیده ایم چیست؟
  3. چگونه لیست‌های معتبر (داده‌های پاک، فعلی) از مشتریان واجد شرایط را به دست آوریم؟
  4. تاثیرگذارترین افراد در دنیای مشتری که ممکن است از آنها استفاده کنیم چه ،، هستند؟
  5. کدام انجمن‌های تجاری، مجلات، مارک‌ها و منابع خلاق می‌توانند به ما کمک کنند تا تأثیر خود را تقویت کنیم؟

همانطور که در اولویت قرار دادن چیزها هستید، می تو،د از ابزارهای آنلاین استفاده کنید تا به شما کمک کند ،اصر برنامه خود را اولویت بندی کنید. با این حال، اجازه ندهید فناوری شما را منحرف کند. کارت‌های فهرست و یادداشت‌های Post-I برای جمع‌آوری و سازمان‌دهی اطلاعات عالی هستند، و همه ما سازماندهی چپ به راست، از بالا به پایین یک تقویم، نمودار سوختگی یا گردش کار پروژه را که همه می‌توانند ببینند و در آن مشارکت کنند، درک می‌کنیم.

من مدیران بازاریابی را مجبور به عقب نشینی از این موضوع کرده ام. آن‌ها نمی‌خواهند که ذینفعان در مورد پیشرفت‌شان – یا فقدان آن، دید داشته باشند. آنها می خواهند داستان را به اصطلاح کنترل کنند. آنها می خواهند این توهم را حفظ کنند که همه چیز خوب پیش می رود.

در شرکت های چاپ امروزی، سیلوهای دپارتمان و انباشت اطلاعات رویکردهای قدیمی هستند. تیم‌های بازاریابی و فروش ما زم، بهترین کار خود را انجام می‌دهند که همه با یک برنامه محکم شروع کنند، اولویت‌ها را تعیین کنند و هماهنگ به جلو حرکت کنند.

اینگونه است که ما کارها را انجام می دهیم، و به همین دلیل است که اولویت را در اولویت قرار می دهیم.

به نظر خوب میاد؟ خوب است!

##

پست قبلی سندی را اینجا ببینید:

همه پست های سندی را بخو،د.


سندی هوبارد است یک استراتژیست بازاریابی و مشاور تجاری برای صنعت چاپ. او به شرکت‌ها کمک می‌کند تا برنامه‌های بازاریابی موفقی بسازند و روش‌های محکم و قابل تکرار برای دستیابی به مشتریان جدید ایجاد کنند. سندی تولید می کند #چت پرینت، یک مجمع جه، هفتگی برای صنعت چاپ. او یک مقاله نویس ماهانه و کارشناس صنعت برای صنعت چاپ است – و یک اسکرام مستر معتبر است که به تیم های بازاریابی و فروش کمک می کند تا موثرتر شوند.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…




منبع: https://printmediacentr.com/do-first-things-first-when-marketing-your-printing-company/