امتیاز آلوم شرکت خسته کننده 9 میلیون دلار برای تولید کامپوزیت های پیشرفته – 3DPrint.com

اگرچه بازار خودروهای برقی به طرز مشهوری بی ثبات است، اما ،ت بایدن اخیراً با اعلام این خبر نشان داده است که تلاش های قابل توجهی برای مع، ، این روند انجام خواهد داد. چهار برابر شدن تعرفه خودروهای الکتریکی ساخت چین همانطور که این توسعه پابرجا و تکامل می یابد، ما باید شاهد تقاضای بیشتر برای شرکت های کامپوزیت مانند Layup Parts باشیم، نه اینکه به طور مداوم علاقه به شرکت هایی را که توسط کارمندان سابق شرکت های تاسیس شده توسط ایلان ماسک تأسیس شده اند ذکر کنیم.

تصاویر از Layup Parts

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

همانطور که در پست خود در مورد دور قدرتمند ARRIS اشاره کردم، تلاش مستمر ایالات متحده برای رسیدن به چین در نبرد جه، بر سر بازار خودروهای برقی باید امتیاز بلندمدتی را برای شرکت هایی ایجاد کند که می توانند قطعات ساخته شده از کامپوزیت را به طور قابل اعتماد به صنایع ایالات متحده تحویل دهند. پایه. در این راستا، شایان ذکر است که هر چه صنعت خودروهای برقی به طور کلی در بخش تولید جایگاه بیشتری پیدا کند، احتمال بیشتری وجود دارد که تولید برای هر صنعت دیگری بیشتر و بیشتر شبیه ساخت خودروهای برقی باشد.

در یک مقاله TechCrunch در مورد دور مالی 9 میلیون دلاری Layup Parts، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Layup، Zack Eakin، گفت: “من فکر می کنم ما می تو،م 10 برابر سریعتر باشیم و در مورد ابزار و هزینه های اولیه، می تو،م نیمی از هزینه را داشته باشیم. آنچه شما معمولاً امروز پرداخت می کنید. من معتقدم که قراردادهای بلند مدت و با ارزش فردا امروز در حال توسعه هستند. اگر با افراد در حال توسعه کار کنید و نیازهای آنها را درک کنید و بتو،د قطعات باکیفیت را برای آنها تحویل دهید، خدمات بهتری ارائه خواهید کرد و با تمرکز بر چیزی که ممکن است منطقی تر باشد، خود را در موقعیت بهتری برای به دست آوردن آن قراردادها قرار خواهید داد. در یک اتاق هیئت مدیره که بر توسعه و سرعت تمرکز دارد.»

با یک 10.4 درصد سهام در SpaceX، من، است که Founders Fund Layup Parts را یک سرمایه گذاری جذاب می دانست، زیرا دومی توسط سه نفر تاسیس شد که در حین کار در یک سرمایه گذاری دیگر ایلان ماسک با یکدیگر آشنا شدند. شرکت خسته کننده. Layup Parts قصد دارد با ارائه خدمات ویژه به مشتری، که به قطعات کامپوزیتی سریعتر از آنچه که بازار در حال حاضر قادر به ارائه آن است نیاز دارند، جای پایی در فضای دفتر خدمات ایجاد کند.

قطعات چیدمان، یک استارت آپ مستقر در هانتینگتون بیچ که در CA متخصص در تولید بر اساس تقاضای قطعات ساخته شده از کامپوزیت است، دریافت کرده است. 9 میلیون دلار در آ،ین دور مالی خود صندوق بنیانگذارانشرکت VC که توسط سه فارغ‌التحصیل PayPal از جمله پیتر تیل تأسیس شده بود، این دور را رهبری کرد.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/309521/boring-company-alum-score-9m-for-advanced-composites-manufacturing/

این حداقل دومین استارت آپی است که توسط کارمندان سابق ماسک در چند هفته گذشته تأسیس شده است مورب، توسعه دهنده یک پلتفرم منبع یابی برای تج،ات تولید پیشرفته – که توسط یکی از مدیران سابق زنجیره های تامین تسلا تاسیس شده است – در ماه آوریل 5 میلیون دلار به دست آورد. Layup با داشتن موضوع کلیدی دیگر، تولید پیشرفته فعلی در عرصه VC، دومین دفتر خدمات کامپوزیت است که در چند هفته گذشته، پس از دور 34 میلیون دلاری ARRIS که توسط Bosch Ventures در آن شرکت کرد، بودجه دریافت کرده است.