افکاری در مورد مذاکره مشاغل با چاپگرها

در اینجا چند چیز تصادفی و کلی وجود دارد که باید در کار ،ید چاپ خود در نظر بگیرید:

  1. محصول چاپ شده را بلافاصله پس از تحویل بررسی کنید. چاپ آن (مارک بیچ و اریک کنلی) می گوید باید این کار را ظرف 15 روز انجام دهید. من هنوز معتقدم که بهتر است فورا این کار را انجام دهید. در صورت مشاهده هر گونه نقص، نمونه های تصادفی تعدادی از کارتن های بسته بندی شده را بررسی کنید تا متوجه وسعت مشکل شوید. با چاپگر تماس بگیرید و درباره آنچه پیدا کردید صحبت کنید. تعیین کنید که آیا کار هنوز قابل استفاده است یا خیر. (در این مورد واقع بین باشید؛ ممکن است جایگزین هایی برای چاپ مجدد وجود داشته باشد.) در یک مورد، حدود 15 سال پیش، مجبور شدم چاپگر را وادار کنم که کار را بازیابی کند و به دلیل ،وج گاز (حباب های هوا) که بلند شده بود، کاورها را جایگزین و دوباره برش داد. فیلم از پوشش بسیار جوهر شده (که هنوز به اندازه کافی خشک نشده بود) جدا می شود.
  2. در مورد اور و زیر بحث کنید. هنجار قابل قبول 10 درصد بیش یا کمتر است (با هزینه کل چاپگر که با هزینه اضافی یا اعتبار برای مح،ه این موارد تنظیم می شود). گفته می شود، این اغلب قابل مذاکره است. اگر به تعداد معینی «نه کمتر از» نیاز دارید، چاپگر می‌تواند برای اورهای بیشتر هزینه کند (همچنین اغلب قابل مذاکره است). چاپ یک عدد دقیق امکان پذیر نیست، زیرا یک عامل ضایعات ذاتی در فرآیندهای متعدد چاپ و صحافی وجود دارد. (مثلاً برخی از کتاب‌ها هنگام صحافی آسیب می‌بینند. اگر تعداد دقیق آن‌ها را چاپ کنید و نسخه‌های آن به دلیل ،اب شدن از بین برود، همیشه در پایان فرآیند تعداد نسخه‌های بسیار کمی خواهید داشت.)
  3. در مورد نقطه ای که در آن مالکیت کار از چاپگر به شما منتقل می شود بحث کنید. اگر در قیمت پیشنهادی “FOB Printer's Dock” ذکر شده است، این معمولاً به این م،ی است که چاپگر از یک باربری جداگانه استفاده می کند و شما مالکیت کار را در ،ه بارگیری چاپگر به عهده می گیرید، جایی که شرکت حمل و نقل با قرارداد فرعی کار را تحویل می گیرد. اگر چاپگر از کامیون خود برای تحویل کار به شما استفاده می کند، شما مالکیت را در محل تحویل (به جای نقطه تحویل) به عهده می گیرید.
  4. مسئولیت چاپگر در قبال هر مشکلی هرگز بیشتر از هزینه کار چاپ واقعی نیست. چاپگر نمی تواند در قبال مشکلات مرتبط (مانند از دست دادن ،ب و کار مشتری شما) که به دلیل تاخیر در کار یا نقص در چاپ رخ می دهد، مسئول شناخته شود.
  5. تحقیق در مورد آداب و رسوم بازرگ، چاپ در چاپ آن (یا آنلاین). یا به دنبال این آداب و رسوم تجاری در پشت برآوردهای کار چاپگر خود بگردید. اینها به شما ایده ای می دهد که انتظار منطقی در تجارت چاپ تجاری چیست و چه چیزی نیست. این شامل افرادی است که ،اصر کار، زمان‌بندی‌ها، میزان تحمل فرآیندهای مختلف چاپ سفارشی، مسئولیت و غیره را دارند.

غذای آماده

بسیاری از این مقالات وبلاگ PIE به جنبه های مختلف ،ید چاپ تجاری می پردازند. اما واقعاً، اگر باید از صفر شروع کنید، چگونه می‌تو،د چاپگرهای خوب پیدا کنید؟

اغلب، اگر نه معمولاً، این به این دلیل است که آنها نه تنها دارای مجموعه مهارت و دانش خاصی هستند، بلکه چاپگرهای کتاب معمولاً تج،ات چاپ و صحافی کتاب را نیز در کف اتاق مطبوعات خود دارند و بنابراین مجبور نیستند بخش‌هایی از چاپ کتاب را با قرارداد فرعی واگذار کنند. کار. به ،وان مثال، برخی از چاپگرهای کتاب، صحافی کاملی در خانه دارند. برخی حتی در خانه صحافی جعبه دارند (اما این احتمالاً یک کارخانه چاپ بسیار بزرگ است، زیرا معمولاً کار صحافی کافی برای توجیه چنین هزینه تج،ات وجود ندارد).

به خاطر داشته باشید که همه چاپگرها در موارد مشابهی تخصص ندارند. برخی از چاپگرها در چاپ کتاب مهارت دارند. برخی دیگر که چاپگرهای تجاری نامیده می‌شوند، عمومی‌تر هستند. من شخصاً اینها را برای کارهای تبلیغاتی مانند بروشور انتخاب می کنم. اغلب موارد همپوش، وجود دارد، اما من متوجه شده ام که چاپگرهای کتاب، به ،وان مثال، قیمت بهتری را برای کتاب ها نسبت به کارهای چاپی دیگر ارائه می دهند.

یک برگه مشخصات نوشتاری تهیه کنید

در طول سالها من یک نمونه اولیه از این فرم را ابداع کرده ام که در صورت نیاز برای هر کار جدید آن را تنظیم می کنم. نگه داشتن آن به صورت مکتوب نه تنها باعث می شود که بتوانم کار را بیشتر تصور کنم، بلکه ،اصر کلیدی را نیز کمتر فراموش می کنم. همچنین به این م،ی است که من یک سند برای ارسال به تعدادی چاپگر دارم. و همه این چاپگرها ،ن هایی را بر اساس مشخصات ی،ان، جزئیات مشابه ارائه خواهند کرد. در غیر این صورت هیچ راهی برای بررسی و بررسی مجدد وجود نخواهد داشت تا مطمئن شوید که چاپگر فردی به طور سهوی چیزی را از دست نداده است.

وقتی به این موضوع فکر می کنم، به نظر می رسد که دنبال یک رابطه عاشقانه یا رها ، آن است. من فکر می کنم این به این دلیل است که برای من، همه چیز در مورد ایجاد یک رابطه سودمند متقابل با یک فروشنده چاپ سفارشی است که بر اساس اعتماد است.

از زمان شروع بیماری کووید، و با افزایش قیمت کاغذ، من خودم مجبور شدم این سوال را در کار دلالی چاپ خودم دوباره بررسی کنم. بنابراین در اینجا برخی از مواردی است که من هنگام بررسی چاپگر جدید و تصمیم گیری در مورد ادامه یا قطع ارتباط با چاپگری که با آن کار می کردم در نظر می گیرم.


این مطلب در تاریخ دوشنبه 16 اکتبر 2023 ساعت 12:52 بامداد منتشر شده است و تحت ،وان قراردادهای چاپی ثبت شده است. شما می تو،د هر پاسخی را که به این ورودی داده می شود از طریق فید RSS 2.0 دنبال کنید. هر دو نظر و پینگ در حال حاضر بسته هستند.


منبع: https://www.printindustry.com/blog/2023/10/custom-printing-t،ughts-on-negotiating-jobs-with-printers/

با توجه به این شرایط، حدود دو سال پیش، من به یک پوستر ،اشیده (شبیه به کارت لوتو) با پوششی که می‌توان آن را مالش داد تا چاپ زیر آن آشکار شود، به پیشنهاد قیمت نیاز داشتم. من همچنین یک بار به چاپگری نیاز داشتم که بتواند کارت های چاپ شده را به شکل کلید خانه برش دهد. در هر دوی این موارد، من تحقیقاتم را با یک چاپگر محلی شروع کردم که ابتکارات بازاریابی تخصصی را برای تبلیغ‌کنندگان ایجاد کرد. آنها دانش، مهارت فنی، تجربه و تج،ات تخصصی داشتند.

وبلاگ تبادل صنعت چاپ شماره 12 از 40 وبلاگ برتر چاپ دیجیتال است که توسط FEEDSPOT انتخاب شده است.

و این به طور مرتب اتفاق می افتد. چالش این است که خطاها و حذفیات را پیدا کنید و از چاپگر توضیح بخواهید. برای انجام این کار، من شخصاً هر ،ن را چندین بار مطالعه کردم و پیشنهاد چاپگر را با برگه مشخصات خودم مقایسه کردم. گهگاه، در انجام این کار، مشخصات دیگری را نیز می بینم که ممکن است بخواهم به “برگ مشخصات اصلی” خود اضافه کنم.

اولین کاری که من انجام می دهم – و دقیقاً از اوایل دهه 1980 که ،ید چاپ تجاری را شروع کردم، این کار را انجام داده ام – تهیه یک برگه مشخصات برای کار چاپ است. من به این به ،وان یک طرح اولیه برای کار فکر می کنم، یک سند اساسی که حاوی کلمات و اعداد توصیف کننده هر ،صر کار چاپ، از ابعاد محصول گرفته تا چاپ، از تاریخ آپلود فایل های هنری تا تاریخ تحویل کار و/یا انجام

ع، ،یداری شده از … www.depositp،tos.com

به طور خلاصه، ارجاعات همکاران طلایی است.

بنابراین نکته مهم در این مرحله، در مورد کار ،ید چاپ خود، این است که:

  1. یک برگه مشخصات برای هر کار تهیه کنید که تمام جنبه های پروژه را مشخص می کند، از پیش چاپ گرفته تا چاپ تا تحویل یا انجام (که در آن چاپگر مواد چاپی را برای مشتریان شما ارسال می کند). تا جایی که می تو،د این را با جزئیات بنویسید. شامل اطلاعات زمان بندی من همچنین شما را تشویق می کنم که نسخه فعلی را ،یداری کنید چاپ آن (مارک بیچ و اریک کنلی) یا نمونه برگه های مشخصات چاپ افست و دیجیتال را به صورت آنلاین جستجو کنید.
  2. آنلاین تحقیق کنید و از همکاران و حتی چاپگرهای دیگر پیشنهاد بخواهید. (با این حال، بهتر است از چاپگرها برای کارهایی که با آنچه خود این چاپگرها در آن تخصص دارند، منابع جایگزین بخواهید.)
  3. مطمئن شوید که به فروشندگان من، می روید. چاپگرهای تجاری ا،ر انواع کارها را چاپ می کنند، اغلب شامل کارهای دیجیتال و با فرمت بزرگ مانند بنرها. چاپگرهای کتاب در زمینه کتاب تخصص دارند. چاپگرهای وب افست کارهای طول، مدت مانند کتاب و مجلات را تولید می کنند، در حالی که چاپگرهای صفحه ای کارهایی با چاپ کوتاه تر تولید می کنند. اگر شک دارید، برگه مشخصات را با یک چاپگر به اشتراک بگذارید و بپرسید که آیا این شغل با مهارت‌ها و تج،ات او مطابقت دارد یا خیر، و آیا او انتظار دارد رقابتی باشد.
  4. نمونه های چاپ شده را بخواهید. مسلماً، این بهترین کاری است که چاپگر تولید کرده است، اما همچنین توجه داشته باشید که آیا چاپگر می‌تواند نمونه‌ها را با مشخصات کار چاپ خاص شما مطابقت دهد یا خیر.
  5. ببینید چقدر طول می کشد تا ،ن و نمونه ها را دریافت کنید. شما در حال قضاوت در مورد اینکه آیا در اولویت خواهید بود یا خیر. این موارد نامشهود به اندازه قیمت و کیفیت مهم هستند. شما در حال تعیین اینکه آیا می تو،د به فروشنده اعتماد کنید یا خیر. در این شرایط، راه اندازی یک چاپگر جدید با کار اول کوچکتر و نه بزرگتر، اغلب هوشمندانه است.
  6. سرویسی مانند بورس صنعت چاپ را در نظر بگیرید. وقتی به یک چاپگر جدید نیاز دارم، مشخصات را در سرور PIE آپلود می‌کنم، و اغلب چاپگرهایی با من تماس می‌گیرند که قبلاً حتی از وجود آنها اطلاعی نداشتم. درست است، من باید تحقیقات خود را انجام دهم، قیمت و نمونه های آنها را بررسی کنم (و گاهی اوقات حتی منابع آنها را بررسی کنم)، اما این راه خوبی برای ایجاد ارتباطات جدید است. در واقع، من بسیاری از چاپگرهایی را که اکنون دوست دارم و بیشتر به آن اعتماد دارم، از این طریق پیدا کرده ام.
  7. اجازه ندهید قیمت عامل تعیین کننده مطلق باشد. موارد نامشهودی وجود دارند که حداقل به اندازه قیمت، اگر نه مهمتر از قیمت، اهمیت دارند، مانند اینکه آیا چاپگر برنامه زم، توافق شده را حفظ می کند (یا حتی ش،ت می دهد) و اینکه آیا محصول چاپ شده از (از نظر کیفیت) جدا می شود. ) کارهای دیگر فروشندگان چاپ. مسلماً این همان چیزی است که فرد در طول یک رابطه طول، با چاپگر تعیین می کند. چیزهای کوچک مهم هستند. شما معمولاً چیزی را دریافت می کنید که برای آن پول پرداخت می کنید، بنابراین عاقلانه نیست که کاملاً بر اساس قیمت ،ید کنید.

یک بار دیگر نیاز داشتم که یک جعبه نمونه چوبی برای نمایش مواد کف سازی داشته باشم. در این مورد، من از طریق همکاران مورد اعتماد رفتم و از آنها نام فروشنده هایی را که ممکن است پیشنهاد کنند، جویا شدم. این همچنین برای یافتن فروشندگان سفارشی چاپ روی صفحه مفید بود.

جزئیات تحویل، ایرادات چاپ و غیره

چاپگرهای من، برای کار چاپ را انتخاب کنید