اسکیپ‌می اولین مجموعه اتاق فرار و اسکیپ روم | allescape

اسکیپ‌می اولین مجموعه اتاق فرار و اسکیپ روم | allescape اتاق فرار یا اسکیپ روم نوعی بازی ماجراجویی است که به صورت فیزیکی انجام می‌شود. در واقع با وجود این که اتاق فرار از گیم های کامپیوتری الهام گرفته شده، اما در یک فضای واقعی طراحی و ساخته می‌شود و بازیکنان در محیط واقعی بازی حاضر می‌شوند. اسکیپ روم فرصتی فوق العاده است برای این که بازیکنان هوش خود را برای مواقعی که همه چیز بحرانی می‌شود محک بزنند و در مدت زمان یک ساعت، هیجان خود را در اسکیپ روم تخلیه نمایند. در این مجموعه فضاهایی برای انجام ۸ اتاق فرار با داستان‌های مختلف وجود دارد. اسکیپ متر از پرطرفدارترین مجموعه‌‌های سرگرمی و اتاق فرارهای تهران محسوب می‌شود. او کسی است که از دور بازی را نگاه می‌کند و بر آن نظارت دارد.

ما در این مطلب از مجله علی بابا قصد داریم همه‌چیز را درباره این بازی برای شما توضیح داده و چند تا از بهترین اتاق فرارهای تهران را نیز به شما معرفی کنیم. اتاق فرار روانی، کاری از مجموعه انیگما است و از نظر خیلی از کاربران، یکی از ترسناکترین اتاق فرارهای ایران هم محسوب می‌شود. دکور قابل قبول در کنار بازیگری که این اتاق فرار دارد، آن را به یکی از بهترین اتاق فرارهای ایران تبدیل کرده است.

اپیک اسکیپ

در سال ۱۹۷۰، اکنون پس از گذشت ۷ سال از آن شب طوفانی، پدر خانواده واگنر شما و گروه شما را مامور می کند که بر خلاف قوانین کلیسا، به خانه قدیمی آن ها رفته و از سد معماها و موانع کلیسا عبور کنید و از حال و روز سوفی برایش خبری آورید. پس قبل از شروع اسکیپ روم قدم به قدم با همدیگر جلو می رویم. باید وسایل لازم نیافیلیکس فاگ را در عرض ۶۰ دقیقه در چمدان قرار دهید تا این شخص بتوانید به قطار برسد و سفر خود را آغاز کند. شما در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که پر شده از مواد شیمیایی و بیماری‌های خطرناک.

کارخانه اتاق فرار

اما بازی از این قرار است که شما در یک خانه متروکه و قدیمی دست‌وپابسته در یک گوشه ۶۰ دقیقه فرصت دارید تا جان خود را نجات دهید. سناریو، طراحی صحنه و موقعیت قرارگیری آن روی هزینه بلیت تاثیر می‌گذارند. در تهران معمولا بلیت بازی اتاق فرار بین ۳۰،۰۰۰ تومان تا ۷۰،۰۰۰ تومان متناوب است. اگر در یک اتاق فرار حرفه‌ای شرکت کنید، خواهید دید که برای حل هر معما نیاز به تخصص خاصی وجود دارد. به عنوان مثال ممکن است در یک اتاق فرار برای باز کردن قفل یک درب، مداری الکتریکی را کامل کنید. یا به عنوان مثال ممکن است با برداشتن یک جسم، ضامنی فعال شده و باعث به خطر افتادن جان اعضای گروه شود.

در قتل مرموز شما باید نقش یک کارآگاه را بازی کنید و بتوانید مانند یک بازرس رفتار رنگ در اتاق فرار و تجسس کنید. برای رزرو بلیط و کسب اطلاعات بیشتر درباره این مجموعه به اطلاعات زیر مراجعه کنید. این مجموعه نیز برای کسانی که علاقه به هیجانات زیاد و ترس و استرس دارند، بسیار پیشنهاد می‌شود. توجه کنید همان طور که گفته شد زمان شما محدود بوده و فقط یک ساعت وقت دارید. بازیکنان باید ضمن رعایت همه نکات ذکرشده، مسئولیت اتفاقات مالی و جانی در هنگام بازی بر عهده گیرند. حداقل از یک کپسول بیوورسال ( کپسول آتش‌نشانی) ۶ لیتری برای جلوگیری از آتش‌سوزی استفاده کنید.

  • این اتاق فرار یا اسکیپ روم‌ با آن چه شما از این بازی انتظار دارید کاملا متفاوت است.
  • این قاتل بخشی از زیرزمین خانه خود را مانند سلول زندان ساخته است.
  • تمام حقوق وب‌سايت متعلق به شرکت توسعه سرگرمی نوین کاوش و‌ معما (گروه سرگرمی آفلاین) است.
  • بعد از اینکه وارد کانتینر شدید درهای آن به روی شما قفل می شود و شما درون کانتینری که حامل تسلیحات نظامی و نقشه های سری آلمان ها است، گیر می افتید.