استراتژی‌های تولید افزودنی 2024: ماجراجویی خود را انتخاب کنید – 3DPrint.com


استراتژی های تولید افزودنی (AMS) در شهر نیویورک رویداد صنعت AM مورد علاقه من است. اکنون، من برای شرکتی کار می کنم که نمایش را اجرا می کند، بنابراین مطمئن هستم که حتی اگر درست نبود، این را بگویم. با این حال، حتی اگر برای 3DPrint.com و تحقیقات ساخت افزودنی کار نمی‌کردم، فکر می‌کنم AMS به یک دلیل بسیار ساده همچنان رویداد مورد علاقه من خواهد بود: من استراتژی‌ها را دوست دارم. من فکر می‌کنم اگر می‌د،د استراتژی یک شخص – یا یک شرکت – چیست، ساده‌ترین راه برای از بین بردن همه سر و صداها است و دقیقاً از قلب آنچه آن شخص یا شرکت می‌خواهد انجام دهد، ببینید.

“استراتژی ها” یک اسم جمع است

برای شروع با بیان یک نکته بسیار بی اهمیت و در عین حال مهم، کنفرانس “استراتژی تولید افزودنی” نامیده نمی شود.y“، و کلمه آ، به دلیلی جمع شده است. یک متخصص صنعت در روز آ، در یکی از پانل‌ها به طور خلاصه به همین نکته اشاره کرد: “من فکر می‌کنم هر زمان که می‌شنوید ،ی می‌گوید افزودنی فقط یک چیز است، علامت قرمز است.”

این یک روش بسیار من، برای خلاصه ، کل کنفرانس است: هیچ استراتژی واحد AM وجود ندارد. بسیاری از استراتژی های AM وجود داردies به طور کلی، این یکی از بزرگترین نقاط قوت AM است: تطبیق پذیری آن.

در عین حال، این جنبه همچنین می تواند منبعی باشد برای آنچه که به راحتی می توان آن را به ،وان هرج و مرج در بخش تفسیر کرد، با پیامی در مورد آنچه در چاپ سه بعدی با هر پیام رسان جدید تغییر می کند. حتی ردیابی این که صنعت از چه فناوری هایی تشکیل شده است، اغلب دشوار است.

آرنو هلد، شریک مدیریتی در AM Ventures، در سخنر، خود در روز اول به یکی از نمونه‌های آن اشاره کرد، زم، که او مشکل معروف وجود نام‌های بی‌پایان در حال ت،یر را مطرح کرد که همگی کمابیش به یک فناوری واحد اشاره می‌کنند: «آیا این برای ،، که تازه وارد این فناوری شده‌اند روشن است. فناوری، زم، که آنها شروع به ارزیابی صنعت ما می کنند، که هر تولید کننده ای اصطلاح خاص خود را برای فرآیند ذوب لیزری مشابه دارد؟ فکر می کنید می تو،م بهتر عمل کنیم؟ من فکر می کنم ما باید.”

همانطور که در خلاصه RAPID + TCT 2023 ذکر کردم، تعداد نامحدودی از نام ها برای موارد مشابه نمی کند چشم انداز را برای تازه واردان روشن کنید، و حتی می تواند یکی از جنبه های اصلی باشد که افرادی را که در غیر این صورت به AM علاقه مند هستند، منصرف می کند. بنابراین این پایان شدید جنبه منفی ماهیت ،رت گرای AM است. اما همین ماهیت ،رت گرایانه است که به چاپ سه بعدی بسیار نوید می دهد، به خصوص وقتی صحبت از پتانسیل آن برای تحریک نوآوری می شود.

در بخشی دیگر از سخنر، هلد، او استدلال کرد: «ما باید مانند مشتری فکر کنیم. ما باید برنامه ها را ارائه کنیم. ما باید محصولاتی را ارائه کنیم که قابل طراحی نباشند، با هیچ فناوری ساخت دیگری تولید نشوند. و سپس باید به این فکر کنیم که فناوری من، برای تولید هر قطعه با چه چیزی است.”

این ماجراجویی برای هر شرکت AM است، و هیچ ماجراجویی واحدی وجود ندارد، به همین دلیل است که هیچ استراتژی واحدی وجود ندارد. «مثل مشتری فکر کنید» به کار به ،وان یک استراتژی نزدیک می شود، اما فقط به این دلیل که می تواند طیف وسیعی از امکانات را به قدر کافی متضمن به کار برد که همیشه قابل اجرا باشد.

و در طول کنفرانس، موارد کافی از شرکت‌ها وجود داشت که مانند مشتری در معرض نمایش فکر می‌،د تا هر،ی را متقاعد کند که صنعت در مسیر درستی قرار دارد. به طور خاص، یک درس وجود دارد که می توان از همه آن موارد گرفت، که می تواند به ،وان الهام بخش استراتژی AM باشد.

یک استراتژی خوب، یک استراتژی پاسخگو است

شرکت هایی که در فکر ، مانند مشتری موثر هستند، همیشه استراتژی های خود را در پرواز تطبیق می دهند، زیرا نیازهای مشتری ناگزیر تغییر می کند. بنابراین، استراتژی های خوب در صنعت چاپ سه بعدی باید بیش از هر چیز پاسخگو باشد. رویکرد شرکت AM نه تنها باید با رویکرد مشتری منطبق باشد، بلکه باید به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد تا با تغییر اولویت های مشتری، مجدداً هماهنگ شود.

فرانک رابرتز، رئیس تامین کننده پودر ف، افزودنی 6K، در طول ارائه خود به نکته ای اشاره کرد که در اینجا بسیار مرتبط است:

رابرتز گفت: “بیایید در مورد چالش ها صحبت کنیم.” و من واقعاً این را در سه سطل قرار دادم. این به فکر زنجیره تامین و سپس هزینه کلی و در نهایت پایداری است. از دیدگاه زنجیره تامین، همه چیز در مورد ثبات فرآیند، قابلیت اطمینان، تکرارپذیری است. برخی از پودرهایی که ما می فروشیم، مشتریان همیشه به دنبال قوام دسته به دسته هستند. این همچنان تمرکز شماره یک است، اغلب بر سر زمان و هزینه. بنابراین، اگر بتو،د یک محصول ثابت تولید کنید، و در چاپگر به همان شیوه، همه روزه کار کند، مشتریان مایلند برای دریافت آن، حق بیمه بپردازند.

این یک توصیف کامل از یک استراتژی پاسخگو در عمل است. در حال حاضر، برای 6K، سازگاری دسته ای بالاترین اولویت برای تعداد زیادی از مشتریان است، اما این شرکت همچنان این اولویت را در مقابل هزینه و پایداری متعادل می کند. همانطور که ثبات در بازار پودرهای ف،ی به ،وان یک کل تضمینی تر می شود، هزینه و پایداری احتمالاً اولویت بیشتری خواهد داشت. 6K با این نیاز سازگار خواهد شد، و انجام این کار نسبت به زم، که قبلاً به فکر متعادل ، چندین اولویت در یک زمان نبوده باشد، برای شرکت سخت‌تر خواهد بود.

دکتر گرگ ،، معاون ارشد فناوری کاربردی در EOS، در سخنر، خود در روز سوم، با ،وان “احترام به گذشته، اختراع آینده: تسریع پذیرش AM در جریان اصلی تولید”، صنعت را ترغیب کرد که از “قطعات خسته کننده” استقبال کند. ، تاکید کرد که اینطور نیست همه صنعت باید انجام دهد. در عوض، این باید چیزی در حد یک قدم برای ورود AM به شرکت مشتری باشد.

هنگامی که این پا به در می‌آید، و پایه‌ای برای فعالیت AM بر روی آن فرض ایجاد می‌شود، شرکت‌های AM می‌توانند به سمت طراحی صرفاً برای اه، AM حرکت کنند. به نظر می‌رسد که این رویکرد کاملاً هماهنگ با اه، احتمالاً مهم‌ترین مشتری AM که در AMS، ارتش ایالات متحده مورد بحث قرار گرفت، مطابقت دارد.

در طول پانل “AM for Mobility”، متیو سرمون، مدیر اجرایی نیروی دریایی ایالات متحده، دفتر اجرایی برنامه برای زیردریایی های استراتژیک، همین نکته را در مورد سازگاری بیان کرد، اما از طرف دیگر، مشتری:

سرمون می‌گوید: «به‌صراحت بگویم، نیروی دریایی بسیار بزرگ می‌نویسد، و نحوه مدیریت پیکربندی و نحوه عملکرد سیستم تأمین ما، باید با AM سازگار شود، نه برع،». «همه آن سیستم‌هایی که نام بردم عادت به تطبیق یا چابکی ندارند، و حتماً باید باشند. این یک ضرورت امنیت ملی است. ما سختی فنی و کیفیت خود را کاهش نمی‌دهیم، بلکه آن را با کاری که باید انجام دهیم تا AM به سمت بلوغ مواد اساسی پیش برود و برخی از قطعات را روی زیردریایی‌ها و شناورهای سطحی هدایت کند، تطبیق می‌دهیم.»

نیروی دریایی با پاسخگو ، استراتژی خود، استقرار AM خود را در چند سال گذشته بسیار تسریع کرده است، که تنها با پاسخگویی متقابل تامین کنندگان خود امکان پذیر شده است. هرچه نیروی دریایی ظرفیت AM بیشتری ایجاد کند، تامین کنندگان آن در آینده آزادی بیشتری خواهند داشت تا به طور مداوم آنچه را که نیروی دریایی با AM انجام می دهد، دوباره اختراع کنند.

و این واقعاً باید هدف نهایی برای همه در صنعت باشد: قرار دادن خود در بهترین موقعیت ممکن برای کمک به دنیای تولید برای ابداع دائمی خود.

تا جایی که ممکن است مانند بسیاری از مشتریان فکر کنید

بنابراین، صنعت باید خود را به خاطر هر آنچه که به ،وان گناهان گذشته‌اش می‌پندارد مجازات نکند، زیرا می‌تواند صرفاً با پذیرش بزرگترین نقاط قوت موجود خود از گذشته عبور کند – نقاط قوتی که البته در وهله اول نمی‌توانستند شکوفا شوند. ریشه های آشفته این صنعت AMS نشان داد که هر چیزی که صنعت برای ادامه حرکت به جلو نیاز دارد، از قبل در خود صنعت وجود دارد، و بیشتر آن در سیگنال‌های تقاضا است که از پایگاه مشتریان AM می‌آید.

بنابراین، منطقی ترین راه برای ایجاد همکاری، تشکیل انجمن های تجاری بر اساس نیازهای مشتریان است. پرینت سه بعدی در گروه وظیفه تعمیرات خودکار یک نمونه ایده آل در حال پیشرفت برای این است و تحرک می شود افزودنی یک موجود عالی است. پس از تشکیل، همه سازمان ها احتمالاً می توانند به ،وان بخشی از سازمان وجود داشته باشند ائتلاف AM. به عبارت دیگر، این یک یا/یا چیز نیست، بلکه یک و/و/و چیز خواهد بود.

به این ترتیب است که صنعت می تواند به گونه ای تکامل یابد که به بسیاری از متخصصان آن اجازه دهد تا در مورد نیازهای هر چه بیشتر مشتریانش ماهرانه فکر کنند. اگر صنعت در آن جهت حرکت کند، اقدام استراتژیک می تواند به ماهیت دوم تبدیل شود.

تصاویر توسط اشلی آلین از 3DPrint.com.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.




منبع: https://3dprint.com/307227/d-additive-manufacturing-strategies-2024-c،ose-your-own-adventure/