ارتش ایالات متحده با 3YOURMIND و Phillips Corp. برای شناسایی قطعات تانک چاپ شده سه بعدی قرارداد می بندد – 3DPrint.com

M113 کاندیدای من،ی برای نگهداری، تعمیر و عملیات (MRO) با قابلیت AM است، زیرا در حالی که ساخت آن در سال 2007 متوقف شد، هزاران M113 هنوز در سراسر جهان در حال استفاده هستند. بنابراین، تقاضا برای قطعات یدکی M113 باید برای مدتی بیشتر از کارایی و سودآوری ساخت آن قطعات یدکی با روش‌های تولید متعارف باشد.

تصویر از 3YOURMIND

قابل ذکر است، این پروژه به طور مستقیم به یکی از بزرگترین قراردادهای ،ت ایالات متحده در سال 2023 برای فعالیت های تولید پیشرفته نظامی مرتبط است: جایزه 100 میلیون دلاری GVSC به موسسه ملی تحقیقات هوانوردی (NIAR) در دانشگاه ایالتی ویچیتا برای توسعه کاربردهای همجوشی بستر پودری (PBF) و رسوب مستقیم انرژی (DED) برای ناوگان زمینی ارتش. طبق بی،ه مطبوعاتی قرارداد 3YOURMIND، GVSC و NIAR “با موفقیت مهندسی مع، و توسعه یک دوقلو دیجیتال برای M113” انجام داده اند.

فرماندهی توسعه قابلیت های رزمی ارتش ایالات متحده (DEVCOM) مرکز سیستم های خودروی زمینی (GVSC) اعطا کرده است 3 ذهن شما و بخش فدرال شرکت فیلیپس قراردادی برای توسعه راه حل های شناسایی قطعات برای مخازن. با همکاری فرماندهی تانک-خودرو و تسلیحات ارتش آمریکا (TACOM)، GVSC با 3YOURMIND و Phillips کار خواهد کرد تا فرآیند تعیین آن را خودکار کند. نفربر زرهی M113 قطعات را می توان با ساخت افزودنی (AM) تولید کرد.

در یک بی،ه مطبوعاتی درباره قرارداد GVSC برای شناسایی قطعات دیجیتال M113، ویلیام کوئروو، معاون آمریکای شمالی برای 3YOURMIND، گفت: «تلاش‌های قبلی ما با و، دفاع ما را به خوبی برای حمایت از این شرکت قرار داده است. [AM] جاه طلبی های GVSC ما هیجان‌زده هستیم که از GVSC در شناسایی و تولید قطعاتی که می‌توانند برای حفظ تج،ات حیاتی برای عبور امن نیروهایمان استفاده شوند، حمایت کنیم.»

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/309779/us-army-contracts-3yourmind-phillips-corp-for-3d-printed-tank-parts-identification/

نقش 3YOURMIND این است که “تا 10000 قطعه انتخاب شده توسط GVSC را تجزیه و تحلیل کند”، و آنها را از نظر پتانسیل چاپ سه بعدی بر اساس زمان و هزینه و همچنین قابلیت فناوری ارزیابی کند. این برای 3YOURMIND و Phillips که در پروژه‌هایی برای انواع آژانس‌های فدرال ایالات متحده، از جمله قرارداد مشابهی که حدود یک سال پیش به ارزش 2.5 میلیون دلار برای شناسایی قطعات مربوط به ،انه داده‌های تولید دیجیتال سپاه تفنگداران دریایی ایالات متحده اعطا شد، شریک شده‌اند، تبدیل به یک تجارت عادی شده است. .

یک نفربر زرهی M113 ارتش ایالات متحده از گردان 1، هنگ 4 پیاده نظام، در حین انجام عملیات بازیابی در طول تمرین روح متفقین در مرکز آمادگی چندملیتی مش، در هوهنفلس، آلمان، 26 ژانویه 2015، نظارت کامل را ارائه می دهد. تمرین روح متحد 2، 000 شرکت کنندگ، از کانادا، مجارستان، هلند، بریت،ا، و روح متفقین ایالات متحده در حال اعمال قابلیت همکاری تاکتیکی و آزمایش ارتباطات ایمن در اعضای اتحاد هستند. (ع، ارتش ایالات متحده توسط Spc. Tyler Kingsbury/Released)

حتی مهم‌تر از آن، یک منطق کلی در پشت قرار دادن همه شعبه‌های و، دفاع در یک سطح وجود دارد که به تولید پیشرفته به طور کلی، و به طور خاص AM می‌رسد. تا زم، که این اتفاق نیفتد، نیروی عملیاتی کامل تلاش‌های تولید دیجیتال ،ت ایالات متحده به حدا،ر رساندن باقی خواهد ماند. اما زم، که نهایتاً برابری AM در تمام شاخه‌ها و حتی مهم‌تر از آن در کل ،ت به دست آمد، می‌توان انتظار داشت که تأثیر آن بر کل صنعت AM – نه فقط در ایالات متحده، بلکه در سطح جه،- بازتاب یابد.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

از آنجایی که در یک سال گذشته عوامل اصلی تسریع پذیرش AM توسط نیروی دریایی ایالات متحده مشخص شده است، من پیش بینی می کردم که ارتش ایالات متحده بعدی باشد. به دلایل مختلف، به ویژه قدیمی بودن و کمبود نیروی کار خانگی در زمینه های مربوطه، دلیل استفاده از AM برای تانک ها بسیار شبیه به استفاده از آن برای زیرساخت ها است.