ادمین‌های Snow Business Forms با فروش دارایی‌های مختلف اطلاعات بیشتری را نشان می‌دهند

مدیران گفتند که احتمال فروش این ،ب و کار را به ،وان فعالیت ادامه دار در نظر گرفته بودند، اما به دلیل کمبود سرمایه در گردش، شرکت مجبور به توقف تجارت قبل از انتصاب آنها شد و 18 پرسنل آن بیکار شدند.

فورچون افزود: “تخصص و دانش ما در برخورد با مشاغل چاپی به ما این امکان را داد که به سرعت به مدیران در مورد گزینه های خود مشاوره دهیم، و در حالی که امکان دستیابی به فروش ،ب و کار به ،وان یک فعالیت مداوم وجود نداشت، ما موفق شدیم استراتژی را برای به حدا،ر رساندن اعمال کنیم. ارزش سرقفلی و دارایی به نفع طلبکاران.

آنها گفتند که انتصاب آنها توسط مدیران شرکت به دنبال کاهش تجارت و در نتیجه مشکلات جریان نقدی آغاز شده است.

برای اظهار نظر با Inprint تماس گرفته شده است.


منبع: https://www.printweek.com/articles/snows-business-forms-admins-reveal-more-as-various-،ets-soldاسمیتسون اظهار داشت: «ما به سرعت بررسی کردیم که آیا ،ب‌وکار می‌تواند برای تسهیل فروش احتمالی ،ب‌وکار پس از انتصابمان احیا شود یا خیر، اما به این نتیجه رسیدیم که بدون دسترسی به سرمایه در گردش جدید، گزینه من،ی نیست.

در حالی که این ،ب و کار – که در سال 1983 تأسیس شد – در طول زمان طیف محصولات خود را از لوازم التحریر گسترش داد تا سایر کالاهای بازاریابی مارک را در بر بگیرد، مدیران گفتند که به دلیل کاهش قابل توجه تقاضا در طول قرنطینه کووید و افزایش رقابت آنلاین ملی، شرکت ضرر کرده است. ایجاد و متحمل فشار جریان نقدی.

وب سایت Snow که هفته گذشته انتصاب مدیران را نشان داده بود، اکنون به روز شده است که می گوید گروه Inprint “سیستم های تجاری و سفارش آنلاین آنلاین را در اختیار گرفته است”.

دیوید اسمیتسون و مایکل فورچون از لئونارد کورتیس، در 14 مارس به ،وان مدیران مش، Snow Business Forms Ltd منصوب شدند.

به گفته وب سایت خود، مقر ساوتهمپتون گروه Inprint دارای 37 برند چاپ (بدون اضافه شدن Snows) است، از جمله Better Printing، Eazy Print، و Roller Banners UK.

با این حال، ما فروش ا،ر تج،ات بدون محدودیت را به یک طرف ذینفع و فروش جداگانه سهام، پایگاه داده و سرقفلی را به یک طرف دیگر با کمک متخصصان دفع دارایی Hilco تکمیل کرده‌ایم.

ما همچنین به کارکنان سابق در مورد ادعاهای مختلف آنها به دفتر پرداخت مازاد خدمت کمک خواهیم کرد.

مدیران گفتند که محل شرکت اجاره ای است و به صاحبخانه بازگردانده می شود.


مدیران مش، فرم‌های قدیمی ساوتهمپتون و تامین‌کننده لوازم التحریر سفارشی Snow Business Forms شرایطی را که منجر به بسته شدن ،ب‌وکار می‌شود، تشریح کرده‌اند و نشان داده‌اند که دارایی‌های خاصی فروخته شده است.