اخبار چاپ سه بعدی بدون پوسته: نیروی جزر و مد برای قایق ها و آزمایش های خودکار – 3DPrint.com

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/310189/3d-printing-news-un،led-tidal-power-for-boats-automatic-experiments/

Marko Lazic گوشی Offone را ساخته است، یک تلفن پرینت سه بعدی با طراحی جدا شده و نمایشگر جوهر الکترونیکی. تلفن کوچک می تواند Uber، تماس، پیامک و موارد ضروری را انجام دهد اما خیلی بیشتر نیست. آیا مردم گوشی‌های ساده و با کاربری آس، را می‌خواهند که به ،وان یک گوشی عمل می‌کنند سم زدایی دیجیتال دائمی?

لنس مک مولان از جونو آ،کا یک دستگاه قدرت جزر و مد پرینت سه بعدی ساخته شده بر روی چاپگر سه بعدی Modix Material Extrusion ساخته است. دستگاه برق کشندی قابل حمل Chinook 3.0 به م،ای نصب دائمی کف دریا نیست، بلکه واحدی است که می تواند برق قایق های کوچک را تامین کند. تا کنون می تواند تا 1.6 کیلووات و وزن آن 45 کیلو باشد. یک واحد بزرگتر و کوچکتر در حال ساخت است.

کیت براون، در KABlab دانشگاه بوستون از سال 2021 یک آزمایش خودکار را اجرا می کند. یک ربات راه اندازی سه بعدی ساختارهای جذب انرژی بهینه را چاپ می کند، آنها را ،د می کند و سپس آنها را دوباره طراحی می کند. با نام MAMA BEAR، مک،ک معماری‌های ساخته‌شده به‌صورت افزودنی، آزمایش محقق مستقل آزمایشی بیزی باید برای موارد استفاده بیشتر انجام شود. اکنون ساختاری را طراحی کرده است که است بسیار کارآمد در جذب انرژی.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید