اخبار چاپ سه بعدی بدون پوسته: الکتروریسی، پرینت سه بعدی هیوندای و Spee3D – 3DPrint.com

شرکت استرالیایی اسپری سرما SPEE3D است شرکت در فرماندهی سیستم های دریایی دریایی (NAVSEA) SALVEX آزمایش در پایگاه دریایی پرل هاربر در اوآهو. در آنجا دانشکده تحصیلات تکمیلی نیروی دریایی (NPS) یک واحد XSPEE3D را به همراه یک SPEE3Dcell که شامل یک آسیاب CNC 3 محوره و یک کوره است برای شبیه سازی تعمیر یک کشتی آسیب دیده در حال انجام استقرار خواهد داد. این می تواند برای SPEE3D و صنعت بسیار بزرگ باشد.

موجودی های MRO و دیجیتال منطقه ای است که به سرعت در حال رشد است. اکنون شرکت طبقه بندی/مشاوره ABS با صنایع سنگین هیوندای (HHI) همکاری کرده است. همجوشی بستر پودری OEM CScam و موسسه فناوری KITECH در یک توافقنامه توسعه مش، (JDP) برای ایجاد یک راه حل مخترع دیجیتال. این یک جایگزین قابل توجه برای Pelagus3D ایجاد شده توسط Wihelmsen و Thyssen است. در این مورد، تمرکز بر روی تولید قطعات تعمیری و قطعات یدکی روی برد خواهد بود. من فکر نمی کنم که قرار دادن یک چاپگر همجوشی بستر پودری در کشتی ایده خوبی باشد، اما جدای از این عشق، همه چیز در مورد آن وجود دارد.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/310136/3d-printing-news-un،led-electrospinning-hyundai-3d-printing-spe3d/

الکتروریسی با توجه به تحقیقات در این منطقه امیدوارکننده اما پرهزینه است. اکنون مقاله ای از ویتچ اسکومال، Jiri Pec،usek، Levent Parali و Muhterem Koc قصد دارند با ساخت یک واحد الکتروریسی چاپ سه بعدی که کمتر از 2000 دلار قیمت دارد، این را تغییر دهند.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید